Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
træningslejr vinter 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtror da også at den opstilling er tæt på hvordan vi stiller op når foråret går igang, jeg kunne sagtens se os stille op sådan - måske mere i en 4-5-1 til de første kampe mod fcm og fck
- om det så lige bliver emil eller falk bagved angriberen er måske knap så vigtigt, de to skal bare gerne være i nærheden af hinanden da de som regel kommer fra dem når der sker noget.
Om manden på toppen så er Zohore eller Lado....kommer nok an på dagsformen - og her har jeg ikke set nok til at vide hvordan det går med de 2 herrer.....kunne også være kryger - han har gjort det fint som opspilsstation hidtil.
Men Mikkelsen eller Dalgaard bliver det næppe - så meget ved vi vidst
Så er der flere muligheder i spil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægNu så jeg lidt af kampen imod Viborg. Der lignede Lado en spiller der måske lige akkurat kunne indgå på et seriehold. Det skal lige siges at jeg ellers ikke har været efter ham, men nogen topangriber lignede han bestemt ikke. Håber han modbeviser i løbet af foråret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægNu så jeg lidt af kampen imod Viborg. Der lignede Lado en spiller der måske lige akkurat kunne indgå på et seriehold. Det skal lige siges at jeg ellers ikke har været efter ham, men nogen topangriber lignede han bestemt ikke. Håber han modbeviser i løbet af foråret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet lyder sgu godt nok sørgeligt...men ja lad os håbe han modbeviser det
men det burde ikke forhindre ham i at vise en form for SL klasse i glimt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægnu er der selvfølgelig heller ingen der regner med at Lado skal være i topform her 3-5 uger før turneringsstart..
men det burde ikke forhindre ham i at vise en form for SL klasse i glimtJH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
JM Barometer 12 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægHan manglende form da han ankom i sommers taget i betragtning, er jeg da bestemt en af dem, som regner med at han ville være i topform nu. Var jeg i hans situation, ville jeg da gøre alt for at vise, at det ikke var en fejl de købte mig. Laller han halvfed rundt og triller seriebold 14 dage før turneringsstart, skal han da bare ud......
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSpændende=nervepirrende
Men under Troels der havde jeg bare ingen tro på det til sidst....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægnu er der selvfølgelig heller ingen der regner med at Lado skal være i topform her 3-5 uger før turneringsstart..
men det burde ikke forhindre ham i at vise en form for SL klasse i glimt
Comment
Comment