Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - HB Køge D. 05-02-2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Tak! til Bernz og Lennon. Kanon info - giver mig et meget tydeligere billede end diverse video og kampreferater.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Tak! til Bernz og Lennon. Kanon info - giver mig et meget tydeligere billede end diverse video og kampreferater.
      + 1
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        dagens avis har også et længere kampreferat, det korte af det lange er at Ove er svært tilfreds med at HB Køge blev holdt fra chancer, undtagen en enkelt mulighed som de fik. OB styrede i særdeleshed 1. halveg men mistede lidt af flowet da Greve forlod banen EPJ erstattede ham og gjorde det også godt. Anders Pedersen spillede stærkt og var ikke bange for at slå nogen gode lange baller, fin indsats af ham også vurderer Ove. Emil på 2.holdet p.gr.a. et trælår mod Svendborg også han markerede sig godt i 2 halveg. Zohore så langsom ud, men det er optisk bedrag og han er en hurtig dreng trods hans store fysik. Holdet virker klar til træningslejren med en passende god tro på egne evner og på at holdet kan fungere som en helhed.

        Der er spirende optimisme at spore, og et par fornuftige resultater mod de 2 guldfavoritter kan sikkert gøre meget for dette hold
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          dAnders Pedersen
          Magnus Men fedt at høre fra Bernz (tak for update) at Greve virkelig har noget at byde ind med og at Magnus P og Desler har noget at tilbyde. MP har spillet HB i alle træningskampe til nu. Er jeg den eneste der tænker "vores nye HB" når Kent kommer?
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Magnus Men fedt at høre fra Bernz (tak for update) at Greve virkelig har noget at byde ind med og at Magnus P og Desler har noget at tilbyde. MP har spillet HB i alle træningskampe til nu. Er jeg den eneste der tænker "vores nye HB" når Kent kommer?
            Jeg gør ikke. Magnus P er et kæmpe talent i midtforsvaret og kan blive den nye DH.
            Ingen grund til at spilde hans talent på HB

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Magnus Men fedt at høre fra Bernz (tak for update) at Greve virkelig har noget at byde ind med og at Magnus P og Desler har noget at tilbyde. MP har spillet HB i alle træningskampe til nu. Er jeg den eneste der tænker "vores nye HB" når Kent kommer?
              my baaad 😣 jeg har fået ind i skallen at han hedder Anders og det bliver nok svært st ændre med min alder taget i betragtning 😜 og ja det var dejlig læsning på morgenkvisten.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                " Synes ikke Lado ligner en mand der er klar til at bombe i foråret. Håber jeg tager fejl ".

                Bodul version 2.0 ???
                frygten lurer vel altid, men Lado viser dog en vilje til at forstå og efterleve trænerens dessiner og det er måske mere end Bodul på nogen måde kunne. Det drejer sig vel også om at få Lado sat i scene på den helt rigtige måde og der tror jeg Zohore kan hjælpe godt med nogen hurtige dybdeløb og sin fysik så modstanderne ikke kun skal lukke vores kanter ned for at passivisere vores angreb. Lado er dog købt til TB og hans form for fodbold mere end Ove's lidt mere kontrollerede offensiv
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment

                Working...
                X