Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Svendborg - Odense Boldklub (03.02.2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Blev Zohore ikke klandret for, at han ikke kan score med hovedet ? 😉

Comment

Oprindeligt indsendt af Envi Se indlæg
      Blev Zohore ikke klandret for, at han ikke kan score med hovedet ? 
      Har jeg aldrig sagt, men jeg har sagt indtil flere gange han er dårlig med hovedet...........men det må jeg hellere skrive igen, midt på dagen inden den første kamp.........

Comment

Jeg synes faktisk det er lidt fedt at Thomsen river et rødt, som modsvar på en for hård tackling.

Tænding, vildskab, vindervilje. Altsammen noget vi har sukket efter de sidste par år. Han må dog gerne lære nok af det, til ikke at gøre det igen i betydende kampe
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg synes faktisk det er lidt fedt at Thomsen river et rødt, som modsvar på en for hård tackling.
          Var det et modsvar på en for hård tackling?
          Sådan som jeg læste det var det ham der lavede en for hård, ureglementeret tackling.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
            Var det et modsvar på en for hård tackling?
            Sådan som jeg læste det var det ham der lavede en for hård, ureglementeret tackling.
            OB.dk skriver: "OB blev reduceret til 10 mand, da Anders Thomsen svarede igen på en lidt voldsom tackling med en endnu hårdere én af slagsen"
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              OB.dk skriver: "OB blev reduceret til 10 mand, da Anders Thomsen svarede igen på en lidt voldsom tackling med en endnu hårdere én af slagsen"
              Fair nok, den var gået over hovedet på mig. Havde kun læst på Twitter.
              Tak for info, og ja, så er det måske heller ikke værre i mine øjne.

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Weee....Mikkelsen har scoret....han kommer bagfra og tager dem alle i opløbet og napper en stamplads i foråret
                A star is born!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  A star is born!
                  Ja godt vi har ham sikret i 3,5 år mere

Comment

"selvom OB var en mand i undertal, var det fynboerne, der var klart stærkest"

Gad vide om forfatteren på OB.dk er klar over at Svendborg også ligger på Fyn :-D

Comment

Fra ob.dk

Ove Pedersen var relativt positiv efter OB's træningskamp mod Svendborg. OB vandt kampen med 3-2, og det var en kamp, der gav et fint udbytte.

- Der er mange ting, jeg er tilfreds med. Svendborg kom ud med en rigtig god energi i de første 45 minutter, og det skal de have stor ros for, selvom de var flade i anden halvleg. Håkon Skogseid spillede en god offensiv kamp og var vel vores mest konstruktive spiller i de første 45 minutter, og det var positivt. Og så var det dejligt at få Spelmann i spil igen, sagde Ove Pedersen efter kampen og fortsatte:

- Til gengæld skaber vi for lidt på den sidste tredjedel af banen, men det er noget af det, vi får lavet om på på træningslejren. I anden halvleg var Svendborg trætte, og selv med ti mand var vi bedst og skabte mest. Det var i øvrigt den første gang jeg har oplevet, at vi ikke fik lov at sætte en ny mand ind efter et rødt kort, men det var op til dommeren.

Offensivt gjorde OB det fint efter pausen, og det var den nye angriber Kenneth Zohore en vigtig del af.

- Vi ramte stængerne tre gange, og selvom Zohore skal have banket lidt rust af sig, så scorer han et mål, rammer stolpen og har en kæmpe chance. Men han leverede flot i de 45 minutter han spillede. Han havde både speed og han var god til at holde fast i bolden og fordele den videre. Det er en dimension, vi har manglet, og der har vi én, der er klar til slåskampene og til at lægge bolden af til de andre. Og så var der flere gode momenter og god energi fra de unge, der spillede i anden halvleg også, sagde Ove Pedersen og sluttede:

- Den måde vi spiller vores kampe på, hvor vi skifter hele holdet i pausen, betyder, at vi får trænet normalt, selvom vi spiller tre kampe på seks dage. I dag måtte vi undvære Greve og Schoop, der meldte fra på grund af sygdom, og så håbede vi at få Diarra hjem, så han kunne have spillet anden halvleg, men det nåede han ikke på grund af flyforsinkelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Uuuuuuuupppppssssss
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Uuuuuuuupppppssssss

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det er ikke nok. Forlæng med det samme...

Comment

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                              good one

Comment

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                                Enig, det ville være nemmere end at skal ud og finde en ny til overskudslageret hver sommer, bare stik ham en 8 årig fast tjans...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X