Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vasi
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    Argh, hold nu op med det der med at vi ikke kan nå noget i denne sæson! Hvis vi får lukket hullerne i forsvaret, og fortsat scorer som vi gjorde i efteråret (bl.a. takket være Zohore), så kan vi sg* godt nå noget!
    This!! Der er 15 kampe endnu og 7 point op 3-4 pladsen - med den stabilitet eller mangel på samme som mange danske hold viser - så er det slet ikke urealistisk at hente 7+ point over 15 kampe mod klubber som sønderjydske og brøndby.
    Jeg holder på at vi skal sigte så højt som muligt, omend at klubber som FCM, FCK og Aab bliver svære at hente, så kan en fjerdeplads faktisk ende med at give adgang til europæisk (hvilket forøvrigt var det der startede OBs optur for en 10-12 år siden - altså en fjerdeplads der gav adgang til europæisk).

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Der er altså nogle i denne tråd som trænger til et reality-check - de beløb der tales om for Zohore er fuldstændig udenfor proportioner, der er altså tale om en mand som har været i ca. 70 klubber i en alder af 21, og kun haft succes i én. Samtidig har hans karriere indtil videre været fyldt med skader. Uanset om han bliver solgt eller lejet ud, kommer beløbet ikke i nærheden af de 2 millioner pund nogen snakker om - det er altså samme beløb Spalvis ser ud til at blive solgt for. Spalvis, som har samme alder som Zohore, men har scoret dobbelt så mange mål som ham i denne sæson, og i øvrigt også scoret mål kontinuerligt tidligere. Det er simpelt hen uden realitetssans at mene at de to spillere skal sælges til samme beløb.

Hvad transferen angår, kan jeg godt se at det efterlader os lidt tynde i angrebet - men hvis beløbet bare når op over 5 mill. synes jeg at vi skal tage imod. Vi kan alligevel intet nå i denne sæson, så lad os bruge pengene på langsigtede investeringer frem mod næste sæson.

Og så tror jeg i øvrigt aldrig Zohore kommer til at score 7 mål på en halvsæson igen, hverken i OB, Cardiff eller for B1909s 2.hold i fynsserien.
    Det bet vil jeg gerne tage, det er jeg sikker på han gør....enig i har ikke er 2 mill pund værd men de 7 kasser jo...hvad siger du til det, tør du.....;-)

Leave a comment:

• OB4fan
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Der er altså nogle i denne tråd som trænger til et reality-check - de beløb der tales om for Zohore er fuldstændig udenfor proportioner, der er altså tale om en mand som har været i ca. 70 klubber i en alder af 21, og kun haft succes i én. Samtidig har hans karriere indtil videre været fyldt med skader. Uanset om han bliver solgt eller lejet ud, kommer beløbet ikke i nærheden af de 2 millioner pund nogen snakker om - det er altså samme beløb Spalvis ser ud til at blive solgt for. Spalvis, som har samme alder som Zohore, men har scoret dobbelt så mange mål som ham i denne sæson, og i øvrigt også scoret mål kontinuerligt tidligere. Det er simpelt hen uden realitetssans at mene at de to spillere skal sælges til samme beløb.

Hvad transferen angår, kan jeg godt se at det efterlader os lidt tynde i angrebet - men hvis beløbet bare når op over 5 mill. synes jeg at vi skal tage imod. Vi kan alligevel intet nå i denne sæson, så lad os bruge pengene på langsigtede investeringer frem mod næste sæson.

Og så tror jeg i øvrigt aldrig Zohore kommer til at score 7 mål på en halvsæson igen, hverken i OB, Cardiff eller for B1909s 2.hold i fynsserien.
    Argh, hold nu op med det der med at vi ikke kan nå noget i denne sæson! Hvis vi får lukket hullerne i forsvaret, og fortsat scorer som vi gjorde i efteråret (bl.a. takket være Zohore), så kan vi sg* godt nå noget!

Leave a comment:

• Vasi
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Hmm... kan det mon være en handel, som gælder fra sommer af? Ala Spalvis i AaB?
    Tvivler på det - det er lige nu Cardiff har brug for folk, de har lige taget afsked med både deres target man (Kenwyn Jones) og deres kreative omdrejningspunkt (Joe Mason). Så de spillere de kigger på er med henblik på at hente de 'tabte mål' ind igen.

Leave a comment:

• MESSI_FAN
    replied
    Lidt "All You Need Yo Know" om Cardiff's embargo:

http://www.walesonline.co.uk/sport/f...thing-10741737

Leave a comment:

• Komsi
    replied

Leave a comment:

• OB4fan
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Jeg skulle lige til at spørge om det samme... Håber virkelig, vi snart bliver klogere på det her!?

Leave a comment:

• skarven
    replied

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    We’ve got a few sensitive things happening with it right now. I don’t really want to add anything. He’s not having a medical.
    He’s on our list but it remains to be seen if we can add him. There is no way he’ll be here in time for Huddersfield. No chance.
    We know he has pace and strength and can finish. He has a good record for the Dannish under-21s. We can talk about him but he’s not our player. On top of Kenwyne going and Mason, we have lost goals and we are trying to address that given the restrictions.

Stadigvæk noget besynderligt noget....

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Zohore er ikke til lægetjek, men der ligges op til, at der forhandles, jf. Cardiffs manager på et pressemøde lige nu. Om man så tror på det.

http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10805771
    We’ve got a few sensitive things happening with it right now. I don’t really want to add anything. He’s not having a medical.
    He’s on our list but it remains to be seen if we can add him. There is no way he’ll be here in time for Huddersfield. No chance.
    We know he has pace and strength and can finish. He has a good record for the Dannish under-21s. We can talk about him but he’s not our player. On top of Kenwyne going and Mason, we have lost goals and we are trying to address that given the restrictions.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Zohore er ikke til lægetjek, men der ligges op til, at der forhandles, jf. Cardiffs manager på et pressemøde lige nu. Om man så tror på det.

http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10805771

Leave a comment:

• Vasi
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Og så skrev du alligevel navnet to gange nu
    Sssshhhh!!!! Fornægtelse virker ikke når man bliver gjort opmærksom på det!

Leave a comment:

• Vasi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Hmmm det bliver mere og mere mystisk hvad fanden den "handel" skal gøre godt for set med OB briller
    Mon ikke de bare laver en ikke offentliggjort aftale om at de betaler et beløb ved lejemålets ophør. Omend de ikke må, så bliver det lavet seperat så OB har noget de kan bruge imod klubben såfremt de ikke betaler, og hvis de gør er det bare en ikke aftalt sum som tak for lån?

Ellers kan det laves igennem en række præstationsbaserede klausuler der er lidt større end normalt - altså X beløb per kamp og lign per mål.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
    Nej. Embargoet betyder, at de på INGEN måde må indgå aftaler/forpligtelser, der medfører nogen former for betaling. En afbetaling er stadig en betaling!
    Så er der jo heller Ingen frikøbsklausul... eller afbetaling på leje...

Altså ingen handel overhovedet...

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    :D
    Et lille mentalt nummer for min egen skyld, navnet Falk er bare forbundet med alt for mange gode ting - meget lettere at det er lejesvenden Rasmus Jensen vi sender videre i systemet i forhold til at det er den potentielle legende Falk der har ødelagt så meget.
    Og så skrev du alligevel navnet to gange nu

Leave a comment:

Working...
X