Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
    Hvordan blev Zohore-tråd pludselig til målmands-tråd?
    My bad men det er ikke så meget Zohore som provenuet fra Zohore der er relevant for en målmandsdiskution ..

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Enig ... Mener ikke Falkesgaard har vist at han er et klart 1. valg ..... Og ikke god nok til at få os op i medaljeniveau ..
    detskal vi jo heller ikke være endnu, jævnfør målsætningen. Han kan sagtens vise sig at være god nok til os i næste sæson hvor målsætningen hedder top6

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Enig - det er et stort problem at debatører ikke kan holde sig til emnet.
    Stort problem og stort problem. De findes nu størrer herinde

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Altså når den nye Joan E kan bruges som målmand så kan Zohore også. Så må man godt diskuttere en målmandskabale i tråden

Leave a comment:

• JeppeBendix
    replied
    Enig - det er et stort problem at debatører ikke kan holde sig til emnet.

Leave a comment:

• gutihaz
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Enig ... Mener ikke Falkesgaard har vist at han er et klart 1. valg ..... Og ikke god nok til at få os op i medaljeniveau ..
    +1

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ja han virker som en fin 2. keeper.....håber vi kan finde et mere klart 1 valg.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Det mener jeg så at vi har i Falkesgaard :)
    ja han virker som en fin 2. keeper.....håber vi kan finde et mere klart 1 valg.

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Skulle vi nu ikke lige få en god i første omgang ..
    Det mener jeg så at vi har i Falkesgaard :)

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Udover at det ville blive forvirrende med 2xJH så er jeg helt enig
    Det skader heller ikke at have 2 dygtige målmænd der kan presse hinanden lidt.
    Skulle vi nu ikke lige få en god i første omgang ..

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg tror egentlig at der satses på Falkesgård til næste sæson, men er chancen der for at hente Jesper Hansen evt. skal muligheden da forfølges.
    Udover at det ville blive forvirrende med 2xJH så er jeg helt enig
    Det skader heller ikke at have 2 dygtige målmænd der kan presse hinanden lidt.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Men lyder det ikke som om, at man ville satse på Koval til foråret (i forventning om at han ville forbedre sit spil)?
    Så tænker jeg, at man max lejer en backup her i foråret eller henter et talent.
    det tror jeg også er planen med Koval. Der er jo flere muligheder for at få Koval til at se bedre ud, en mulighed er selvf. at træne med ham og forklare ham hvad han skal gøre. En anden mulighed er at styrke holdetforan ham, og med Izunna er der mere tyngde i den defensive midt, og hvis Tingager får spilletid i foråret kan det også aflaste Kovals behov for at flintre ud af målet, blot for at lave et mislykket indgreb. Hvad der sker mere på den front er svært at spå om, men noget skal der ske. Jeg tror egentlig at der satses på Falkesgård til næste sæson, men er chancen der for at hente Jesper Hansen evt. skal muligheden da forfølges.

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Enig. Tørnes havde også skadesperioder i efteråret og det er alt for risikabelt med to målmænd, når den ene er en skrøbelig størrelse. Håber også vi henter noget ind som skal stå resten af sæsonen og kan konkurrere med falke efter sommerferien
    Men lyder det ikke som om, at man ville satse på Koval til foråret (i forventning om at han ville forbedre sit spil)?
    Så tænker jeg, at man max lejer en backup her i foråret eller henter et talent.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Men synes at Tørnes er enten skadet eller han bliver set helt ud af holdet. Ikke at hente en ny ind ville betyde for mig at man har tabt alle ambitioner for denne sæson. Ophævelsen med Radza giver mig stor tiltro at der kommer endnu en målmand ind. Håber på kvalitet og så skal Falke kæmpe med ham om pladsen næste sæson.
    Enig. Tørnes havde også skadesperioder i efteråret og det er alt for risikabelt med to målmænd, når den ene er en skrøbelig størrelse. Håber også vi henter noget ind som skal stå resten af sæsonen og kan konkurrere med falke efter sommerferien

Leave a comment:

Working...
X