Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nu var pointen jo at det er set ud efter den erstatning vi ikke fik i sommers... men jeg beklager jeg havde et enkelt punkt til dit indlæg jeg måske ikke er enig i... Jeg kan godt se, det må være en agenda jeg har...
    Jeg kan sagtens følge, at der mangler kvalitet i midterforsvaret, og at det er et efterslæb fra i sommers. Det er vi nok ret enige om. Men du tager min post ud af en samtale om, hvordan vi synes dette vindue er gået samlet set. Der virkede det bare mystisk.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Selv den klub der køber ham er vel større end OB og i en større liga med flere tilskuere og penge ....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    jamen held og lykke til zohore....forstår ham ikke helt - men lad os da håbe det går ham godt. Hvis ikke så skal du da være velkommen til at vende retur :)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    OK, men hvis vi skal have vinduet fra i sommer med i ligningen igen, må vi så også regne Festersen, AK, El Makrini og Lund med en gang til?
    Fordi så er forsvaret muligvis stadig svækket, men angrebet markant forstærket. Eller er det et af de regnestykker, hvor man kun må tage negative faktorer med? :-)
    Nu var pointen jo at det er set ud efter den erstatning vi ikke fik i sommers... men jeg beklager jeg havde et enkelt punkt til dit indlæg jeg måske ikke er enig i... Jeg kan godt se, det må være en agenda jeg har...

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Tingager sat op imod ingenting er naturligvis en forstærkning... Sat op mod ham vi mistede op til sæsonen, er det ikke en forstærkning...
    OK, men hvis vi skal have vinduet fra i sommer med i ligningen igen, må vi så også regne Festersen, AK, El Makrini og Lund med en gang til?
    Fordi så er forsvaret muligvis stadig svækket, men angrebet markant forstærket. Eller er det et af de regnestykker, hvor man kun må tage negative faktorer med? :-)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    - der er færre spillere. Ja, men det er udelukkende Zohore, som er et tab.
    - vores angreb er svækket. Enig, naturligvis.
    - kun midtbanen er forstærket: uenig. Det er forsvaret også - vi kan så diskutere hvor meget. Men at gå fra reelt at have 2 skolede midtbacks til at have 3 med Tingager er en fremgang.
    - kantpositioner er status quo: enig; men vil hellere se en Jóan, en Greve eller en Barrett (eller Yao) end Emil.
    - på venstre back går vi en anelse i minus: uenig - Barrett skal være ret dårlig, før det ikke er min. status quo.

Det er altid svært at vurdere status; men jeg ser det som status quo med et lille + ; det kommer naturligvis helt an på, hvordan Izunna, Tingager m.fl. klarer det.
    Tingager sat op imod ingenting er naturligvis en forstærkning... Sat op mod ham vi mistede op til sæsonen, er det ikke en forstærkning...

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Når OB nu som jeg forventede stikker pengene i OSE kassen uden at erstatte ham(eller prøve på det) kan jeg kun på Zohore's og OB's fans være ærgelig over denne handel..
    Vi kommer som jeg ser det en anelse svækket ud af vinduet.. Utroligt positivt er det dog at oprydningen er sat igang og Emil er blevet solgt.. JH skal have ros for sin Izunna handel og de 2 sommersignings.. Men som trup pt er vi 3 spillere mindre end for 1 måned siden og vores angreb er svækket.. Kun midten midtbanen er forstærket. Kant positionerne er status Q og på venstre back går vi vel også en kende i minus..

Men rart for klubben at det endnu engang lykkedes at komme ud med et transfer overskud samtidig med man er tilfreds med truppen og føler sig forstærket..
    - der er færre spillere. Ja, men det er udelukkende Zohore, som er et tab.
    - vores angreb er svækket. Enig, naturligvis.
    - kun midtbanen er forstærket: uenig. Det er forsvaret også - vi kan så diskutere hvor meget. Men at gå fra reelt at have 2 skolede midtbacks til at have 3 med Tingager er en fremgang.
    - kantpositioner er status quo: enig; men vil hellere se en Jóan, en Greve eller en Barrett (eller Yao) end Emil.
    - på venstre back går vi en anelse i minus: uenig - Barrett skal være ret dårlig, før det ikke er min. status quo.

Det er altid svært at vurdere status; men jeg ser det som status quo med et lille + ; det kommer naturligvis helt an på, hvordan Izunna, Tingager m.fl. klarer det.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Overordnet meget enig. Zohore og AK tæller desværre ikke 1:1

Jeg tror NicolaiN og andre underkender, hvor meget vi kommer til at savne den (undskyld udtrykket) "black power" som Zohore bidrog med i angrebet. Han har trukket meget opmærksomhed til sig. AK kan ikke bidrage ikke samme fysik eller hurtighed.

Derudover ser jeg os som svækkede på de defensive dødbolde, hvis Tinager da ikke starter.
    Selvom Zohore og AK var 1:1 så er det jo stadig en svækkelse når AK også var i truppen i efteråret..
    Men enig. Det er en svækkelse

Leave a comment:

• René
    replied
    Når OB nu som jeg forventede stikker pengene i OSE kassen uden at erstatte ham(eller prøve på det) kan jeg kun på Zohore's og OB's fans være ærgelig over denne handel..
    Vi kommer som jeg ser det en anelse svækket ud af vinduet.. Utroligt positivt er det dog at oprydningen er sat igang og Emil er blevet solgt.. JH skal have ros for sin Izunna handel og de 2 sommersignings.. Men som trup pt er vi 3 spillere mindre end for 1 måned siden og vores angreb er svækket.. Kun midten midtbanen er forstærket. Kant positionerne er status Q og på venstre back går vi vel også en kende i minus..

Men rart for klubben at det endnu engang lykkedes at komme ud med et transfer overskud samtidig med man er tilfreds med truppen og føler sig forstærket..
    Overordnet meget enig. Zohore og AK tæller desværre ikke 1:1

Jeg tror NicolaiN og andre underkender, hvor meget vi kommer til at savne den (undskyld udtrykket) "black power" som Zohore bidrog med i angrebet. Han har trukket meget opmærksomhed til sig. AK kan ikke bidrage ikke samme fysik eller hurtighed.

Derudover ser jeg os som svækkede på de defensive dødbolde, hvis Tinager da ikke starter.

Leave a comment:

• Bebeto999
    replied
    Og mulighed for at slå til i Championship, hvilket kunne åbne døren til paradis (PL). Den chance ville alle spillere med ambitioner tage; for en 21-årig burde det næsten tælle mere end pengene.
    Hm, hvad var du nu, han hed - den danske 21-årige med ambitioner, der for nogle år siden skiftede til netop den klub med netop den ejer? Og hvorledes blev disse ambitioner indfriet? Det ville jeg overveje enddog særdeles grundigt.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Status quo? Arhhh... Vi er kommet styrket ud, og det er endda med en oprydning, som gør os mere konkurrencedygtige på lang sigt. Så må vi heller ikke glemme, at vi har hentet KEP og Jõao Pereira på fri transfer
    Kan jo kun bedømme dem der er kommet ind og ud til truppen i dette.
    En solgt Emil og en Falk på vej væk i hovedet syntes jeg nu er status Q med en ukendt Vejle spiller?? Faktisk syntes jeg at jeg er flink i denne vurdering

Leave a comment:

• NicolaiN
    replied

Status quo? Arhhh... Vi er kommet styrket ud, og det er endda med en oprydning, som gør os mere konkurrencedygtige på lang sigt. Så må vi heller ikke glemme, at vi har hentet KEP og Jõao Pereira på fri transfer

Leave a comment:

• Bossy
    replied

Men rart for klubben at det endnu engang lykkedes at komme ud med et transfer overskud samtidig med man er tilfreds med truppen og føler sig forstærket.
    fine betragtninger jeg er enig

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Held og lykke til KZ. Han endte som en OB spiller laaaaaangt over det jeg forventede. Kan han forsætte udviklingen så er der mere landsholdsfodbold og gode karriere muligheder på vej i fremtiden :)

Leave a comment:

Working...
X