Synes det kunne være fint at forsøge med Dalgaard på toppen fra start, så jeg græder ikke, hvis han er ude fredag. Knæskader er dog nogle sataner, så håber virkelig ikke det er alvorligt med ham. Jeg har dog fra starten haft størst forventninger til Dalgaard, så tiden er til at han skal have chancen
Da jeg så klippet hvor spillerne laver nogle fysiske øvelser indendørs for et par dage siden, lignede Lado en mand der mindst har smidt 8 kg. Så det er ikke umuligt at Zohore også har taget det på, når nu han ikke har spillet meget de sidste par måneder. Jeg er dog på trods af en del hjernedøde indkøb, ret sikker på man ikke skriver en korttids kontrakt med en spiller der er totalt ude af form, og hvis styrke primært bunder i hans fart. Jeg er med på han ikke er i topform endnu, men hvis manden vil i spil til en plads på u21 landsholdets slutrunde, så er manden jo decideret idiot, hvis han ikke har holdt sin fysiske form ved lige
Nå, der er desværre allerede af den slags i verden, men jeg håber, at de i stedet underskriver hos Brøndby.
Desværre har jeg ingen idé, men jeg vil spørge en ven fra min hobbyfodboldhold den er Dortmund-fan i den kommende uge. Hvis han ved noget vil jeg skrive dig en PB. (I øjeblik er det ikke så let at tale med ham, han græder og hyler så meget ... )
He he :-) .. Ja man må sige det ikke går for godt dernede ..
Lyder fint hvis du spørger , og smider et svar i PB .
Du er sgu vores sejeste fan :-)
Giver gerne en øl på stadion ..
Lidt off topic .. Har du en god ide til at skaffe 3 billetter til Dortmund - Bayern 4/4- 2015 :-) :-)
Desværre har jeg ingen idé, men jeg vil spørge en ven fra min hobbyfodboldhold den er Dortmund-fan i den kommende uge. Hvis han ved noget vil jeg skrive dig en PB. (I øjeblik er det ikke så let at tale med ham, han græder og hyler så meget ... )
Leave a comment: