Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Jeg kan huske, at OP udtalte, at Lado havde trænet helt forkert tidligere - med for tunge vægte - og at han derved var blevet for tung
-
Da jeg så klippet hvor spillerne laver nogle fysiske øvelser indendørs for et par dage siden, lignede Lado en mand der mindst har smidt 8 kg. Så det er ikke umuligt at Zohore også har taget det på, når nu han ikke har spillet meget de sidste par måneder. Jeg er dog på trods af en del hjernedøde indkøb, ret sikker på man ikke skriver en korttids kontrakt med en spiller der er totalt ude af form, og hvis styrke primært bunder i hans fart. Jeg er med på han ikke er i topform endnu, men hvis manden vil i spil til en plads på u21 landsholdets slutrunde, så er manden jo decideret idiot, hvis han ikke har holdt sin fysiske form ved lige
Leave a comment:
-
Han følger FCV tættere end de fleste. Både privat og i hans arbejdsliv.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnu er misundelse jo en grim ting.....og hvor ved din kammerat lige at han har taget 8 kg på? - at han ikke er i kampform er jeg med på, men 8 kg lyder godt nok som meget ekstra dødvægt at slæbe rundt på.
Jeg er nu rimelig tryg ved vi nok skal få et eller andet ud af min. 1 af dem. Om ikke andet så vil vi have ydeligere 2 angribere ude af form at vælge imellem - og det er da også noget ;)
jeg tvivler også på 8kg, men er sikker på han er tykkere end de fleste fodboldspillere. Han har - iflg min mening - alle dage haft for meget hvalpefedt.
Leave a comment:
-
Det kunne jeg sagtens forestille mig... tænker også det er hvad Lado snart har smidt af kg...Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægEnig. Kan slet ikke forestille mig, at vi skriver et halvt år med en spiller som knap 2 uger før sæsonstart vejer 8 kilo for meget. Vi har da gudskelov haft manden til lægetjek.
...men tror så ikke det er tilfældet her, Zohoro lød ikke som en der vejede 8 kg. for meget mod Svenborg, selvom det blot var en træningskamp...
Leave a comment:
-
Jeg kunne heller ikke forestille mig, at man skriver en 4-årig kontrakt med en angriber fra 1. div. (og tilmed betaler omkring 1 mio kr for ham), der stort set aldrig tidl. i karrieren har vist noget specielt, og som for blot få år siden rendte rundt i serie 5 og gad ikke rigtigt spille fodbold....Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægEnig. Kan slet ikke forestille mig, at vi skriver et halvt år med en spiller som knap 2 uger før sæsonstart vejer 8 kilo for meget. Vi har da gudskelov haft manden til lægetjek.
Leave a comment:
-
Enig. Kan slet ikke forestille mig, at vi skriver et halvt år med en spiller som knap 2 uger før sæsonstart vejer 8 kilo for meget. Vi har da gudskelov haft manden til lægetjek.
Leave a comment:
-
nu er misundelse jo en grim ting.....og hvor ved din kammerat lige at han har taget 8 kg på? - at han ikke er i kampform er jeg med på, men 8 kg lyder godt nok som meget ekstra dødvægt at slæbe rundt på.Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægDeler lige en kommentar, som jeg fik fra kammerat tæt på FCV:
"Hahaha fcv fik tilbudt både ham og Dalgaard søndag, men Dalgaard er mindst ude tre uger, og zohore har taget otte kilo på, så ja stort tillykke til ob og velkommen tilbage i nedrykningen 😜"
Når misundelsen er taget ud af kommentaren: Vedr. Dalgaard, så ja han er småskadet og han når forhåbentlig at blive klar. Men med zohore lyder det ikke betryggende at skulle være så meget ude af form.
Jeg er nu rimelig tryg ved vi nok skal få et eller andet ud af min. 1 af dem. Om ikke andet så vil vi have ydeligere 2 angribere ude af form at vælge imellem - og det er da også noget ;)
Leave a comment:
-
Deler lige en kommentar, som jeg fik fra kammerat tæt på FCV:
"Hahaha fcv fik tilbudt både ham og Dalgaard søndag, men Dalgaard er mindst ude tre uger, og zohore har taget otte kilo på, så ja stort tillykke til ob og velkommen tilbage i nedrykningen 😜"
Når misundelsen er taget ud af kommentaren: Vedr. Dalgaard, så ja han er småskadet og han når forhåbentlig at blive klar. Men med zohore lyder det ikke betryggende at skulle være så meget ude af form.
Leave a comment:
-
Du er sgu vores sejeste fan :-)Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMå ikke overdrive, eller jeg vil blive forfængelig ... måske en øl sammen på stadion? Jeg vil være der på 1.3.: Safaridag - Løvejagt.
Giver gerne en øl på stadion ..
Lidt off topic .. Har du en god ide til at skaffe 3 billetter til Dortmund - Bayern 4/4- 2015 :-) :-)
Leave a comment:
-
Når jeg sidder og ser/læser de forskellige ting i dagene her, så synes jeg det er en noget anden Zohore end den jeg husker fra da han kom frem på den store scene herhjemme... Han virker meget ydmyg, fåmælt, nærmest genert, som at høre Emil da han lige var kommet til, men det er der nu ikke noget forkert ved, hvis bare den gamle urkraft rammer ned i ham når han står foran kassen...
Nu vi er ved Emil, er det ikke noget med de er ret gode pals de to, det kunne måske give Emil lidt ekstra gnist når det behøves...
Leave a comment:
-
Man skulle tro han var søn af Bjarne Riis, så kortfattet han udtaler sig, men det lyder til han er klar og Ove har en klar idé med ham, så det er bare med at få ham i form frem til sæsonstart
Leave a comment:
Leave a comment: