Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Kenneth Zohore føler sig skarp og i god form.

Jeg tror han kan blive en vigtig spiller for os de næste års tid. Med lidt tur i den, lidt tillid fra Kent, og hvis han kan holde sig skadesfri, kan jeg sagtens se ham lave en 10-15 mål i en sæson.

http://www.ob.dk/artikel/skarp-og-fo...ld-zohore.aspx
    lyder godt - tror også han kan blive vigtig for os.

i omegnen af 10 mål mener jeg også vi bør kunne forvente.....15 så er vi næsten oppe på topscore niveau så det er måske lige i overkanten - men kom da bare med dem :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

Jeg tror han kan blive en vigtig spiller for os de næste års tid. Med lidt tur i den, lidt tillid fra Kent, og hvis han kan holde sig skadesfri, kan jeg sagtens se ham lave en 10-15 mål i en sæson.

Kostplan?? Ja men Kenneth dog. Er du ved at blive voksen.... Det tegner sgu godt..
    Håber også på 12-15 mål næste sæson

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Ved ikke lige om den har været postet tidligere, men denne er overhørt fra træningen og postet på Martin Davidsens twitter-profil: "Kent Nielsen ved OB-træning: 'Du skal forbi ham, Zohore! Det er ikke tøf-tøf, det her'... he he - tror på det bliver godt med KN

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Så fik jeg wifi hernede i la France, kan se i de forskellige tråde, at det ikke kun er mig der lære franske gloser.

Back on topic, hvis han holder sig skadesfri, og han har lyst til fodbold og ikke mindst OB, så tror jeg at han kan gøre min...

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Ved vi om han fortsætter med #25?

MvT

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...l-2017/5601311

Ringe EB. Zohore var IKKE lejet. Han blev hentet på en fri transfer.
    den er så kørt ukritiskvidere i både Fyens.dk og tv3sport.dk...de bliver bare aldrig klogere......og så alliwl fyens.dk har rettet fejlen

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Det kan der altid rettes op på. Jeg tror at mange glemmer at han kun lige er fyldt 21 år - Han har været fremme længe, og folk glemmer han er så ung.. Der kan bestemt justeres på ham, og hvem bedre end Kent Nielsen til at klare den opgave? Jeg ser det som et perfekt match - og skulle det gå helt galt, så er en kontrakt på to år helt perfekt.
    Jeg er fuldstændig enig!

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Det kan der altid rettes op på. Jeg tror at mange glemmer at han kun lige er fyldt 21 år - Han har været fremme længe, og folk glemmer han er så ung.. Der kan bestemt justeres på ham, og hvem bedre end Kent Nielsen til at klare den opgave? Jeg ser det som et perfekt match - og skulle det gå helt galt, så er en kontrakt på to år helt perfekt.
    Jeg kan bedre lide din version end min egen :0)

MvT

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied

Leave a comment:

• OB4fan
    replied
    Tror, det bliver godt!

Han er en ung knægt, der nok, som også andetsteds skrevet står, har brug for lidt ro og kontinuitet, så han kan komme ordentligt i gang (igen!?).

Tror det påvirker mere, end man lige skulle tro at fare fra den ene klub til den næste...

Summa summarum: Jeg har 'Ja-Hatten' på

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Jeg er godt nok lunken mht. til Zohore. Han bliver aldrig typen der tager handsken op og kæmper sig ind i kampen. Den mindste modgang og ugidelighenden sætter ind med et brag.

MvT
    også mit indtryk . Når han ikke engang kunne præstere i sin drømmeklub tvivler jeg på han kommer til det på et hold under opbygning og som skal slås i den tunge ende af tabellen hvor der utvivlsomt kommer nedgange .

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Jeg er godt nok lunken mht. til Zohore. Han bliver aldrig typen der tager handsken op og kæmper sig ind i kampen. Den mindste modgang og ugidelighenden sætter ind med et brag.

MvT

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Jeg er helt sikker på at han nok skal gøre det fornuftigt for os. Jeg glæder mig i hvert fald til at se hans udvikling de næste to år.. Vi må se. Dejligt arbejde fra JH.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Alle har vel lov til at blive klogere ;)
    Håber da bestemt han gør min tvivl grueligt meget til skamme .

Leave a comment:

Working...
X