Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
så meget kender jeg heller ikke til dem. Måske har det mere været deres tilgang til det. De henter unge uprøvede ind og smider dem gladeligt på banen - ser det ud til. Og umiddelbart uden at de falder igennem.....
-
Men det er jo langt langt fra alle der slår til for dem. Er faktisk ikke synderlig imponeret af dem de sidste par år, på nær ham den unge angriber der fik debut i efteråret. Ellers er der langt mellem snapsene. Også i deres indkøbOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægder må kunne findes noget andet spændende.....og det kan der da - se på FCN syntes de bliver ved med at hive det ene talent fra gud ved hvor op på deres superliga hold.
Så de kan findes - også i de lavere rækker...uden at de hedder Thomas Mikkelsen
Leave a comment:
-
der må kunne findes noget andet spændende.....og det kan der da - se på FCN syntes de bliver ved med at hive det ene talent fra gud ved hvor op på deres superliga hold.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne jo sagtens være spin. Men mon ikke at han er så lidt værd nu, at det ikke kan betale sig for dem..
Men enig. Er heller ikke imponeret af ham og vil egentlig hellere bare undvære hvis det var enten eller
Så de kan findes - også i de lavere rækker...uden at de hedder Thomas Mikkelsen
Leave a comment:
-
Kunne jo sagtens være spin. Men mon ikke at han er så lidt værd nu, at det ikke kan betale sig for dem..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægret sikker på jeg lige har set et eller andet sted at AAB siger de ikke sælger helenius.....har nu heller aldrig været videre imponeret af ham.
Men enig. Er heller ikke imponeret af ham og vil egentlig hellere bare undvære hvis det var enten eller
Leave a comment:
-
ret sikker på jeg lige har set et eller andet sted at AAB siger de ikke sælger helenius.....har nu heller aldrig været videre imponeret af ham.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHam slipper de ikke hvis Spalvis skifter. Men han er da en mulighed.
Tror dog han vil blive 3-4 valg i OB også
Leave a comment:
-
info eller noget du tror?Oprindeligt indsendt af JNM1977 Se indlægBeløbet skulle være accepteret uden forhandling, kender ikke til klausuler i hans kontrakt som skulle kunne være indløst. Ellers burde man da kunne forvente noget der hedder 1,7-2,5 millioner pund for ham. Synes personligt han er meget lovende og skiller sig ud fra de to andre og en spiller der er svær at erstatte selv om man har penge på lommen. Vil ikke bytte de 3 forreste med ret mange i ligaen, 1-2 maks. Men bruger man pengene til at lukke Sennah og en stærk wing så kan det da godt være lovende.
Leave a comment:
-
Beløbet skulle være accepteret uden forhandling, kender ikke til klausuler i hans kontrakt som skulle kunne være indløst. Ellers burde man da kunne forvente noget der hedder 1,7-2,5 millioner pund for ham. Synes personligt han er meget lovende og skiller sig ud fra de to andre og en spiller der er svær at erstatte selv om man har penge på lommen. Vil ikke bytte de 3 forreste med ret mange i ligaen, 1-2 maks. Men bruger man pengene til at lukke Sennah og en stærk wing så kan det da godt være lovende.
Leave a comment:
-
Tiden med Kryger/Mikkelsen indkøb bør være bag os... hvis man, som jeg, køber teorien om at økonomien var strammere end en af mine skjorter fra da jeg var 30, da JH tiltrådte...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeps. Bare det er kvalitet eller talent..
mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Ja, men han bør efterhånden have lidt penge på lommen, og luft i lønbudgettet, og det gør jo trods alt udbuddet lidt større... men spændende, det bliver det...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis Zohore ryger vil der kun være 22 spillere tilbage i truppen.. Og det er incl Tørnæs som er MIA, Falkesgaard der stadig genoptræner og Falk der har et ben i København allerede.. Tyndt tyndt tyndt.. Puha uha hvor får Jesper Hansen travlt de næste 4 dage
mvh
MaxHH
Leave a comment:

Pictures in my head
Leave a comment: