Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OB4fan
    replied
    Øv øv! Er meget træt af det, hvis Zohore smutter. Har været fan af ham fra dag ét!
    Er der andre end mig, der sidder med den her bange anelse om, at nu begyndte det lige at se lidt positivt ud mht tilgange af spillere, der kunne styrke vores hullede defensiv, og så begynder vi at sælge ud af holdets styrke; offensiven? Således at vi på bundlinien kommer svækket ud af vinduet?

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
    Hvis historien overhovedet passer er det enten et lejemål eller en gratis transfer. Cardiff er underlagt et transferforbud, og de må således IKKE betale nogen former for leje eller transfer godtgørelse. De kan KUN signe spillere der er GRATIS! Den samlede årlige udgift for én sådan må heller ikke overstige 600.000 pund. Det er samlet løn, bonus, agent fee etc.

Så passer historien er det interessant om det er leje eller fri-transfer. I øvrigt er der også interessant, hvorfor nogen herinde mener at Zohore skulle være op til 2 mill pund værd! Det er 20 mill dk - come on!!!!
    Det er jo Cardiff...alt kan ske :D

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Viste det sig ikke at prisen var tættere på 75 mill?
    Faktisk gættes der på 90 mill....det er godt nok sindsygt!
    http://sport.tv2.dk/2014-05-12-cardi...reas-cornelius

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Ja det er mindst lige så skørt som at Andreas Cornelius nogensinde skulle have kostet omkring 60 millioner. Hvis det ikke var sandt, skulle man jo tro det var en joke ;-)
    Viste det sig ikke at prisen var tættere på 75 mill?

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
    Hvis historien overhovedet passer er det enten et lejemål eller en gratis transfer. Cardiff er underlagt et transferforbud, og de må således IKKE betale nogen former for leje eller transfer godtgørelse. De kan KUN signe spillere der er GRATIS! Den samlede årlige udgift for én sådan må heller ikke overstige 600.000 pund. Det er samlet løn, bonus, agent fee etc.

Så passer historien er det interessant om det er leje eller fri-transfer. I øvrigt er der også interessant, hvorfor nogen herinde mener at Zohore skulle være op til 2 mill pund værd! Det er 20 mill dk - come on!!!!
    Ja det er mindst lige så skørt som at Andreas Cornelius nogensinde skulle have kostet omkring 90 millioner. Hvis det ikke var sandt, skulle man jo tro det var en joke ;-)
    http://sport.tv2.dk/2014-05-12-cardi...reas-cornelius
    Last edited by OleKBH; 29-01-2016, 08:32.

Leave a comment:

• René
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Leje? Det må da være totalt no-go?!

Vores stærkeste angriber (sammen med Fester) skal da bestemt ikke lejes ud. Skal han væk, skal der smides en ret stor pose penge.

ENDELIG har OB igen et angreb med noget tyngde og nogle mål i sig. Kunne man dog for pokker ikke prøve at holde sammen på det bare i TO sæsoner?

Et angreb alene bestående af Fester og AK...tjoh, det går da nok, men jeg må indrømme, at jeg ikke ser det store lys i AK. Og hvad hvis vi rammer ind i skader eller karantæner? Hvem skal så i angrebet?
    Enig og det værste scenario må være hvis Zohore kommer tilbage skadet, så har vi ingen handel og mangler en meget vigtig spiller.

Min første tanke med England er netop, at det har hans fysik ikke godt af. Også kunne man også argumentere for at et så tidligt skifte igen er et gamble ift hans karriere.

Leave a comment:

• Polle
    replied

Vores stærkeste angriber (sammen med Fester) skal da bestemt ikke lejes ud. Skal han væk, skal der smides en ret stor pose penge.

ENDELIG har OB igen et angreb med noget tyngde og nogle mål i sig. Kunne man dog for pokker ikke prøve at holde sammen på det bare i TO sæsoner?

Et angreb alene bestående af Fester og AK...tjoh, det går da nok, men jeg må indrømme, at jeg ikke ser det store lys i AK. Og hvad hvis vi rammer ind i skader eller karantæner? Hvem skal så i angrebet?
    Enig.

Leje det lyder helt hen i skoven, medmindre det er en spidsfindighed omkring det transferembargo. De penge der skal til os, skal under alle omstændigheder ikke være"peanuts", så er det bedre at beholde Zohore.

Leave a comment:

• gutihaz
    replied

Last edited by gutihaz; 29-01-2016, 07:07.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Hvis det åbenbart er leje så gør vi nok ikke nej i første omgang
    Med mindre vi får en sum på den gode side af 10 mil for den leje aftale, så er det da komplet hul i hovedet.

Både for os og for Zohore. Ikke at jeg forsøger at gøre Zohore uundværlig, men jeg har en tanke om, at Zohore giver en dimension til vores spil, som vi potentielt kommer til at mangle. Navnlig nu, før KEP og Perreira kommer. For når modstanderen lurer at vores midterforsvarere ikke kan føre boldene fremad banen, så lukker de bare af for de spillere, som kan modtage bolden, og så er det jo en del nemmere at smække den langt til et stort skur.

Og desuden mener jeg, personligt for Zohore, at det ville være torskedumt at tage til udlandet nu. Han har endelig fundet et sted, hvor han kan udvikle sig, med tillid og regelmæssig fast spilletid, og så vil han risikere at blive nummer 100 i rækken af unge danske profiler, der tager til udlandet bare for at opdage, at der kræves langt mere af dem, end deres agent fortæller dem?

Giver ikke mening rent sportsligt. Men hvis en klub smider 10 mil i et salg, så skal vi da sælge. Men et lejemål giver ikke mening.

Overhovedet. Med mindre vi i den sidste ende rent faktisk får min 10 mil ud af det.

Der ligger jo også et potentielt OL og venter for Zohore

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Bossy
    replied

enig har virkelig prøvet at tage Ja-hatten på men er sgu også ret loren ved en lejeaftale synes vi har brug for ham selv, så hvis han skal væk skal der guld på bordet....kunne de ikke bare leje Thomas Mikkelsen

Leave a comment:

• obforever
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
    Synes altid, jeg bliver negativt overrasket over de priser, vores spillere går for. Skulle undre mig, hvis vi kommer over 10 :/

Leave a comment:

• Don Junior
    replied
    Synes altid, jeg bliver negativt overrasket over de priser, vores spillere går for. Skulle undre mig, hvis vi kommer over 10 :/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    så meget kender jeg heller ikke til dem. Måske har det mere været deres tilgang til det. De henter unge uprøvede ind og smider dem gladeligt på banen - ser det ud til. Og umiddelbart uden at de falder igennem.....
    Til tider har der været over 30 spillere i truppen derovre. Så virker lidt som om at de skyder med spredhagl og håber på noget rammer..
    Men noget kan de da uden tvivl finde ud af der ovre..

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Sgu da en meget pæn fyr ham MaxHH
    Tror det er pillefyren i har fået fat i der...

Leave a comment:

Working...
X