Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGlemte vidst lige et enkelt ordTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægPersonligt tænker jeg det er lidt vildt at skyde ham ..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå gerne man tegnede en ny 4 årig med ham. Så kunne man evt skyde ham om 2-3 år..
Han gør store fremskridt og går måske en stor fremtid i møde. Ville være lækkert hvis nogle af årene blev brugt i OB
Men i dit scenarie en meget mørk fremtid ...
Men noget af en smutvej ud af kontrakterne .. Kan muligvis medføre sanktioner fra Uefa ...
Og hvad tror du Mads Øland vil sige ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHar garnet for u21 til 3-0
Comment
-
Jeg ser sgu også gerne vi kaster en masse penge efter ham nu og forlænger med to år.
Hvis han fortsætter sin nuværende udvikling tror jeg han bliver rigtig,rigtig mange penge værd. Angribere med hans fysisk, hurtighed og rimeligt god teknik, kombineret med målnæse, hænger altså ikke på træerne.
Spørgsmålet er selvfølgelig om han vil.
Men det ville fandme være ærgerligt at se ham spille en fantastisk EM-slutrunde i 2017 - lige efter kontraktudløb :-(
Comment
Comment