Jeg var nede og se træningen idag. Det var ikke nogen sindsoprivende oplevelse. Der blev lagt ud med lidt let opvarmning og derefter en skabelonøvelse med afleveringer på korte og længere afstande. Derefter blev truppen delt op i to hold og spillede på to mål med særligt fokus på at placerer presset rigtigt. Der virkede det som om Ove især var efter Lado, som flere gange fik at vide at han placerede sig forkert. Lado slog lidt ud med armene og virkede lidt uforstående. Jeg tror det hjalp lidt da Matsson forklarede ham det lidt grundigere end Ove ville eller kunne. Efter dette presspil spillede de samme hold mere eller mindre frit på to mål.
Af øvrige bemærkninger kan jeg nævne at Ari udgik fra træningen efter en duel, hvor Mikkelsen i øvrigt scorede. Det var anklen det var galt med og han virkede noget træt af det, den lille viking, som i øvrigt var eneste mand der startede træningen med shorts. Kasper Larsen udgik også senere, men det virkede ikke specielt alvorligt. Skulason blev i øvrigt afløst af Spellman som på det tidspunkt lavede øvelser med Høegh og fys'en. Han lignede ikke en som var synderligt hæmmet eller langt bagud på formen. LN deltog fuldt ud og toppel lavede øvelser hele træningen sammen med Lars Høgh. Derudover var Thorborg kort forbi også.
Det var lidt observationer fra en flot, men kold morgen i Ådalen.
Af øvrige bemærkninger kan jeg nævne at Ari udgik fra træningen efter en duel, hvor Mikkelsen i øvrigt scorede. Det var anklen det var galt med og han virkede noget træt af det, den lille viking, som i øvrigt var eneste mand der startede træningen med shorts. Kasper Larsen udgik også senere, men det virkede ikke specielt alvorligt. Skulason blev i øvrigt afløst af Spellman som på det tidspunkt lavede øvelser med Høegh og fys'en. Han lignede ikke en som var synderligt hæmmet eller langt bagud på formen. LN deltog fuldt ud og toppel lavede øvelser hele træningen sammen med Lars Høgh. Derudover var Thorborg kort forbi også.
Det var lidt observationer fra en flot, men kold morgen i Ådalen.
Comment