Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning d. 31/1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning d. 31/1

    Jeg var nede og se træningen idag. Det var ikke nogen sindsoprivende oplevelse. Der blev lagt ud med lidt let opvarmning og derefter en skabelonøvelse med afleveringer på korte og længere afstande. Derefter blev truppen delt op i to hold og spillede på to mål med særligt fokus på at placerer presset rigtigt. Der virkede det som om Ove især var efter Lado, som flere gange fik at vide at han placerede sig forkert. Lado slog lidt ud med armene og virkede lidt uforstående. Jeg tror det hjalp lidt da Matsson forklarede ham det lidt grundigere end Ove ville eller kunne. Efter dette presspil spillede de samme hold mere eller mindre frit på to mål.

    Af øvrige bemærkninger kan jeg nævne at Ari udgik fra træningen efter en duel, hvor Mikkelsen i øvrigt scorede. Det var anklen det var galt med og han virkede noget træt af det, den lille viking, som i øvrigt var eneste mand der startede træningen med shorts. Kasper Larsen udgik også senere, men det virkede ikke specielt alvorligt. Skulason blev i øvrigt afløst af Spellman som på det tidspunkt lavede øvelser med Høegh og fys'en. Han lignede ikke en som var synderligt hæmmet eller langt bagud på formen. LN deltog fuldt ud og toppel lavede øvelser hele træningen sammen med Lars Høgh. Derudover var Thorborg kort forbi også.

    Det var lidt observationer fra en flot, men kold morgen i Ådalen.

    #2
    Thorborg var forbi for at sige god for den store transfer :-)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
      Jeg var nede og se træningen idag. Det var ikke nogen sindsoprivende oplevelse. Der blev lagt ud med lidt let opvarmning og derefter en skabelonøvelse med afleveringer på korte og længere afstande. Derefter blev truppen delt op i to hold og spillede på to mål med særligt fokus på at placerer presset rigtigt. Der virkede det som om Ove især var efter Lado, som flere gange fik at vide at han placerede sig forkert. Lado slog lidt ud med armene og virkede lidt uforstående. Jeg tror det hjalp lidt da Matsson forklarede ham det lidt grundigere end Ove ville eller kunne. Efter dette presspil spillede de samme hold mere eller mindre frit på to mål.

      Af øvrige bemærkninger kan jeg nævne at Ari udgik fra træningen efter en duel, hvor Mikkelsen i øvrigt scorede. Det var anklen det var galt med og han virkede noget træt af det, den lille viking, som i øvrigt var eneste mand der startede træningen med shorts. Kasper Larsen udgik også senere, men det virkede ikke specielt alvorligt. Skulason blev i øvrigt afløst af Spellman som på det tidspunkt lavede øvelser med Høegh og fys'en. Han lignede ikke en som var synderligt hæmmet eller langt bagud på formen. LN deltog fuldt ud og toppel lavede øvelser hele træningen sammen med Lars Høgh. Derudover var Thorborg kort forbi også.

      Det var lidt observationer fra en flot, men kold morgen i Ådalen.

      Mange tak for update :)
      Det er super fedt at de som kommer ned og ser træningen lige giver lidt info tilbage, det er vi mange som værdsætter :)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
        Mange tak for update :)
        Det er super fedt at de som kommer ned og ser træningen lige giver lidt info tilbage, det er vi mange som værdsætter :)
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Tak for update
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Takker mange gange for update, her fra nordsjælland.
            Nu går fremad

            Comment


              #7
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
                  Takker mange gange for update, her fra nordsjælland.
                  Mere tak fra Nordsjælland
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    Så vil jeg gerne og sige tak fra Tyskland. Men hvad er det om Lado? Vi har ham for flere måneder nu, han skulle vide hvad Ove vil og hvor han skulle placere sig. Tak, kom i gang, Lado!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Tak fra Skotland. :) Det er fedt at få nogle små historier om holdet, som man kan google-læse andre steder.

                      Comment

                      Working...
                      X