Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mads Toppel...
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
http://www.bt.dk/fodbold/roerlaegger...llshit-med-migBolden er rund
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægHvad er det dog for en syg kultur at Toppel ikke ved om han er købt eller solgt så tæt på kontraktudløb. Jesper Hansen har tilsyneladende slet ikke talt med ham. Det er dybt uanstændigt. Se også BT - men det er måske afskrift - eller omvendt.
http://www.bt.dk/fodbold/roerlaegger...llshit-med-mig
Jo nærmere de kommer kontraktudløb jo mere nervøse bliver de og er derved nemmere at snakke med.. Ellers bliver de bare erstattet med en ny som der er masser af.
Forhandlingsteknik. Slet og ret
Comment
-
Ny målmand
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægSe ham rode rundt på jorden ved Duncans mål. Pinligt. Men han havde andre vigtige redninger. Dårlig er han sgu ikke.
For en gammel dreng, som mig, så minder det om det danske landshold med Ole Kjær og Troels Rasmussen på kassen. Det giver sig udslag i en nervøs fornemmelse i mellemgulvet, hver gang der bliver slået et højt indlæg ind i vores straffesparksfelt :-)
Ny førstekeeper tak - og det kunne for min skyld godt være Thomas Sørensen. Lad Radza suge en sæson eller to som 2.målmand og så er han forhåbentlig klar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHelt enig. Det må være en no-brainer at forlænge, selv om man leder efter en ny første-målmand."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægHvad er det dog for en syg kultur at Toppel ikke ved om han er købt eller solgt så tæt på kontraktudløb. Jesper Hansen har tilsyneladende slet ikke talt med ham. Det er dybt uanstændigt. Se også BT - men det er måske afskrift - eller omvendt.
http://www.bt.dk/fodbold/roerlaegger...llshit-med-mig"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKommer vel også an på Kents tanker og evt alternativer ...
Jesper Hansen skal vel have nogle meget grundige snakke med KN når tiden engang for alvor er til det.Last edited by Agbre; 11-05-2015, 10:19.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen vil være meget tryk ved ham som 2. Målmand
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægElsker Toppel. Han har bare så meget klubånd og coolness. Ved godt han har sine svipsere, men han har eddermame også reddet os mange gange. Hvis vi skal have ny 1. keeper skal være MARKANT bedre end Toppel, ellers lever jeg fint med Toppel det næste år.
MvT"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment