Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mathias Greve

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Du glemte lige 2 på U20
    Jeg regner ikke rigtig u-18 og u-20 for rigtige landshold.
    Det er nærmere for dem der ikke helt kan komme på u-19 og u-21.
    Så en form for b-landshold, men de er selvfølgelig i den unge ende af de to hold.
    Der er heller ingen mesterskaber for de landshold.
    U-20 VM kvalificerer man sig vist nok til som u-19.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg regner ikke rigtig u-18 og u-20 for rigtige landshold.
      Det er nærmere for dem der ikke helt kan komme på u-19 og u-21.
      Så en form for b-landshold, men de er selvfølgelig i den unge ende af de to hold.
      Der er heller ingen mesterskaber for de landshold.
      U-20 VM kvalificerer man sig vist nok til som u-19.
      I know. Men nu talte du jo U18 med. Så er det vel også fair at tælle U20 med..
      Det er bare begge eller ingen logikken

Comment

Jamen det er sandt at jeg glemte dem, men snakker vi landshold, så giver det det klart mest retvisende billede ikke at se nogen af dem som egentlige "førstehold".

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Jamen det er sandt at jeg glemte dem, men snakker vi landshold, så giver det det klart mest retvisende billede ikke at se nogen af dem som egentlige "førstehold".

Comment

U18 og U20 er i min optik det næste kuld til U19 og U21? Altså en rugekasse, der ikke helt tæller med, men bliver brugt til at afprøve de enkelte spilleres niveau

Comment

Lige pt. har vi.

1 på u-16 (som ikke startede i deres debut).
              1 på u-17 (som var anfører for u-16, men ikke startede for u-17 i første kvalrunde til EM).
              0 på u-18
              0 på u-19
              2 på u-21

Hvis du er glad bare vi HAR nogen på, så er det selvfølgelig positivt at der er lidt, men hvis vi ser i forhold til hvad vi burde være repræsenteret med/hvad de andre i suppen har med, så er det bestemt ikke godkendt :).
              Kan du sige noget om hvor stor en del af spillerne på de hold som allerede er i udlandet?
              Mest fordi det kan være en indikator for hvordan det står til for os..

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Kan du sige noget om hvor stor en del af spillerne på de hold som allerede er i udlandet?
                Mest fordi det kan være en indikator for hvordan det står til for os..
                Ja, det vil bare lige tage lidt tid :).
                Men ikke voldsomt mange før u-19.

Edit :
                0 på u-16 (selvfølgelig).
                0 på u-17
                2 på u-18
                4 på u-19
                1 på u-20
                3 på u-21
                Last edited by Entusiastens; 08-10-2015, 23:40.

Jeg er ikke fan.

Comment

Antal spillere som hver klub har fået udtaget til unglandsholdene:

FCN IIIII IIIII III

FCM IIIII IIIII III

Brøndby IIIII IIIII II

Esbjerg IIIII IIII

FCK IIIII III

Lyngby IIIII II

AAB IIIII I

OB IIIII

Silkeborg IIIII

AGF IIIII

Vejle II

Randers FC II

Hobro II

Sønderjyske II

Viborg FF II

Næsby I

B93 I

Randers Freja I

Skive I

FCV I

Fredericia I

Jeg er ikke fan.

Comment

Antal spillere som hver klub har fået udtaget til unglandsholdene:
                    ...
                    OB IIIII
                    ...
                    Grundlæggende er det jo ikke godkendt med det antal, men det er vel også et tal der skifter meget for år til år. Tror ikke det er meget mere end et år siden jeg så en lignende optælling, måske herinde (synes jeg i hvert fald at kunne huske), hvor OB lå i toppen af listen, næsten på højde med FCM, FCN og BIF.

De tre hold satser så bare det mere på talenter og har et langt bedre og mere attraktivt setup (vi halter virkelig efter på faciliteterne). Tror de bliver svære at hamle op med medmindre vi virkelig lægger strategien om. Men vi skulle jo gerne ligge på samme niveau som Esbjerg, AaB m.fl.

Comment

Selvfølgelig ville det være rart med flere på u-holdene, men det siger ikke alt om talentmassen og udviklingen i klubberne.
                      Uden at vide det med sikkerhed, så forestiller jeg mig også, at det spiller ind, at nogle af klubberne kører et koncept tættere på den røde tråd/den måde som u-landsholdene spiller på, end vi gør. Det vil favorisere spillerne fra disse klubber, da det er nemmere at træde ind i og forstå noget, som man er vant til.
                      Klubberne har typisk kun plads til at give 1-2-3 stykker pr årgang chancen på førsteholdet, så det vigtigste er, at de bedste er gode nok, og så er det trods alt af mindre betydning, hvordan resten klarer sig.
                      Så er det self. rigtigt, at nogle af de andre klubber har en mere attraktiv pakke, men nogle af dem er måske også mere aggressive i deres rekruttering.
                      Jeg siger ikke, at alt kører perfekt i OB på talentfronten, men jeg synes da, at vi ser nogle spændende tendenser, hvor der satses mere på talenterne, og der kommer nogle fine typer op på førsteholdet – så er det mindre vigtigt for mig, om de er på u-holdene eller ej, selvom det selvfølgeligt altid luner (også i forhold til at opretholde status som licensklub), hvis de er.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Grundlæggende er det jo ikke godkendt med det antal, men det er vel også et tal der skifter meget for år til år. Tror ikke det er meget mere end et år siden jeg så en lignende optælling, måske herinde (synes jeg i hvert fald at kunne huske), hvor OB lå i toppen af listen, næsten på højde med FCM, FCN og BIF.

De tre hold satser så bare det mere på talenter og har et langt bedre og mere attraktivt setup (vi halter virkelig efter på faciliteterne). Tror de bliver svære at hamle op med medmindre vi virkelig lægger strategien om. Men vi skulle jo gerne ligge på samme niveau som Esbjerg, AaB m.fl.
                        Også her, mener der var fokus på det i foråret for 1½ år siden, og vi lå godt med i den sæson(13/14)

Jeg vil så sige, vi har dels sagt farvel til nogen af dem som kunne tælles med i den statistik, samt at flere af dem fik meget lidt spilletid på u-landsholdet, og nok ikke ville være udtaget hvis det havde været optimalt... og udover det kan vi tælle en JBL der er gået i stå, samt Falk der er for gammel, som jo ellers holdt ved u-landsholdet ekstra tid, og derfor også trak op...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Lidt fra Greve

http://www.ob.dk/artikel/rart-at-kun...ge-videre.aspx

Comment

Lidt mere

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...f-obs-projekt/

Comment

For pokker et godt mål af Greve! Elsker den inderside, at han får sat på. Det ligner lidt et lille gennembrud denne sæson. Tre mål og én assist indtil videre, det kan godt gå hen og blive en flot sæson fra ham af.

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                For pokker et godt mål af Greve! Elsker den inderside, at han får sat på. Det ligner lidt et lille gennembrud denne sæson. Tre mål og én assist indtil videre, det kan godt gå hen og blive en flot sæson fra ham af.
                                Imponerende indhop af ham igår. Havde faktisk selv forventet LJ kom ind i stedet for Lund, som utvivlsomt fortjente en udskiftning, men det var super godt set af KN. Desler blev løftet og Greve gjorde det flot. Selvom jeg ikke er tilhænger af Desler som back, så er det sgu et flot samarbejde de har de to. Før vinterpausen viste de også gode takter, så det er et giftigt våben vi har!

Comment

Working...
                                X