Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mathias Greve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mathias Greve

    Greve har forlænget, så han nu er her frem til 2018. Jeg synes han fortjente sin egen tråd i dagens anledning.

    En længere artikel fra ob.dk, med en del ros af den unge mand: http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaeng...ias-greve.aspx
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Og nogle ord fra hovedpersonen selv. Ser sig selv som kantspiller eller hængende angriber.

    http://www.ob.dk/artikel/greve-dejli...paa-plads.aspx
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Godt at se at JH er i arbejd.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Greve har forlænget, så han nu er her frem til 2018. Jeg synes han fortjente sin egen tråd i dagens anledning.

        En længere artikel fra ob.dk, med en del ros af den unge mand: http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaeng...ias-greve.aspx
        det er lækkert og dejligt at der satses med yderligere 3 år til ham. Jeg troede ikkepå det, men måske KN har peget og sagt ok til ham 👍👌
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det er lækkert og dejligt at der satses med yderligere 3 år til ham. Jeg troede ikkepå det, men måske KN har peget og sagt ok til ham 
          Jeg tror ikke på at Kent Nielsen er så langt inde over beslutningerne i klubben endnu. Måske får han et "heads-up", eller en forespørgsel, hvis man overvejer at signe spillere udefra på længerevarende kontrakter, men jeg tror ikke på at han er inde i ungdomstruppens detaljer endnu. Jeg tror ikke AAB ville finde sig i at han dobbeltjobbede på den måde.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Greve har forlænget, så han nu er her frem til 2018. Jeg synes han fortjente sin egen tråd i dagens anledning.

            En længere artikel fra ob.dk, med en del ros af den unge mand: http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaeng...ias-greve.aspx
            dejlig type at forlænge med. Meget sf det han siger synes jeg passer fint i tråd med de ting KN har sagt om viljen til at begå sig på højeste niveau i Danmark.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              dejlig type at forlænge med. Meget sf det han siger synes jeg passer fint i tråd med de ting KN har sagt om viljen til at begå sig på højeste niveau i Danmark.
              Det kan vi så til gengæld hurtigt blive enige om. Han virker til at have en sund indstilling.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Er der nogen der ved, om han er i famile med Mads Greve, der spillede ungdomsfodbold for os, og spiller i Vendsyssel nu?
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Dejligt dejligt dejligt!

                  Comment


                    #10
                    fint nok - kan jo så være vi har en kommende afløser for falk eller emil i truppen.
                    - Og han må jo så i den grad have bevist sit værd - selv om vi andre ikke har set så meget til ham endnu

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      fint nok - kan jo så være vi har en kommende afløser for falk eller emil i truppen.
                      - Og han må jo så i den grad have bevist sit værd - selv om vi andre ikke har set så meget til ham endnu
                      det er ganske rigtigt ikke meget vi har set til ham, men den smule vi har set har da afsløret godt potentiale og betydeligt mere energi end Bodul, som måske er en af hans direkte konkurrenter.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Er der nogen der ved, om han er i famile med Mads Greve, der spillede ungdomsfodbold for os, og spiller i Vendsyssel nu?
                        jeg har læst at han "indvandrede" som 11 årig fra Langeskov, hvis nu Mads kom derfra også er der vel god sandsynlighed.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg tror ikke på at Kent Nielsen er så langt inde over beslutningerne i klubben endnu. Måske får han et "heads-up", eller en forespørgsel, hvis man overvejer at signe spillere udefra på længerevarende kontrakter, men jeg tror ikke på at han er inde i ungdomstruppens detaljer endnu. Jeg tror ikke AAB ville finde sig i at han dobbeltjobbede på den måde.
                          du har sikkert ret i at det ikke er sandsynligt at KN har indblik i OBs talentmasse endnu, tanken kom fordi jeg mener at have læst et sted at ved længere kontrakter ville KN blive hørt.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            det er ganske rigtigt ikke meget vi har set til ham, men den smule vi har set har da afsløret godt potentiale og betydeligt mere energi end Bodul, som måske er en af hans direkte konkurrenter.
                            det var sådan set heller ikke en kritik - mere at det er positivt at de unge kan overbevise om deres værd på træningsbanen. Herfra hvor vi sidder kunne man jo godt få det indtryk at han var for langt fra holdet og næppe ville få forlænget - fordi han ikke har fået så meget spilletid.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              det var sådan set heller ikke en kritik - mere at det er positivt at de unge kan overbevise om deres værd på træningsbanen. Herfra hvor vi sidder kunne man jo godt få det indtryk at han var for langt fra holdet og næppe ville få forlænget - fordi han ikke har fået så meget spilletid.
                              sådan opfattede jeg det heller ikke, måske mere som at du måske havde glemt at han har 5 kampe på cv'et allerede. Tanken er ganske rigtigt nærliggende at det kunne gå den vej med en forlængelse, men med de indhop han har leveret har han bevist at der et talent der lidt ud over det sædvanelige. Jeg tror vi er enige og kan glæde os over denne forlængelse
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X