Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mathias Greve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Det er sgu hyggeligt det her! :o)

    Jeg har frit fortolket på Manner's og Entuisiastens svar og mappet det til et OK/Minus, samt tilføjet AK med et OK.

    Resultat efter 3x besvarelser: Hitraten er på 64%

    Total Mågen Entusiastens Manner
    Løfquist 0,00% Minus Minus Minus
    Forlænget med Toppel 66,67% Minus OK OK
    Bodul 0,00% Minus Minus Minus
    Vemmelund 66,67% OK Minus OK
    Kongsted 66,67% OK Minus OK
    AMC forlænget 66,67% OK Minus OK
    Radza rykket op 66,67% OK Minus OK
    Ari 66,67% OK Minus OK
    Spelmann 66,67% OK Minus OK
    JBL lejet 100,00% OK OK OK
    Jeppe Hansen 66,67% OK Minus OK
    Conner O'Brien 33,33% Minus Minus OK
    Abdellaoue 66,67% OK Minus OK
    Djuric 33,33% Minus Minus OK
    Azer 100,00% OK OK OK
    EPJ rykket op 66,67% OK Minus OK
    Desler rykket op 100,00% OK OK OK
    Thomsen rykket op 66,67% OK Minus OK
    Greve rykket op 100,00% OK OK OK
    Radza forlænget 66,67% OK Minus OK
    JBL handlet 66,67% OK Minus OK
    Lasse 100,00% OK OK OK
    Ruud 100,00% OK OK OK
    Ousager 66,67% OK Minus OK
    Lucas 33,33% Minus Minus OK
    Mikkelsen 0,00% Minus Minus Minus
    Dvalishvili 0,00% Minus Minus minus
    Kryger 33,33% Minus Minus ok
    Kirkeskov 0,00% Minus Minus minus
    Skogseid 66,67% OK Minus OK
    Hallgrimur 66,67% OK Minus OK
    Dalgaard 0,00% Minus Minus Minus
    Zohore 100,00% OK OK OK
    Lund 100,00% OK OK OK
    AK 100,00% OK OK OK
    Falkesgaard 66,67% OK Minus OK
    Festersen 100,00% OK OK OK
    Makrini 100,00% OK OK OK
    Koval 0,00% Minus Minus minus
    Tingager 100,00% OK OK ok
    Joan 0,00% Minus Minus Minus
    Yao 100,00% OK OK OK
    Grytebust 100,00% OK OK OK
    Izunna 33,33% OK Minus Minus
    Joao 100,00% OK OK OK
    Tverskov 100,00% OK OK OK
    KEP 33,33% OK Minus Minus
    Buus rykket op 100,00% OK OK OK
    Jønsson 66,67% OK Minus OK
    Thrane 100,00% OK OK OK
    Antal OK 96 37 19 40
    Antal Minus 54 13 31 10
    %OK 64,00% 74,00% 38,00% 80,00%

    Comment


      #92
      Det er en meget sjov "leg". Synes næsten, at I skal starte dens egen tråd, så den ikke ligger og gemmer sig her i Greve tråden. Er sikker på, at det der kan skabe meget debat.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Det er en meget sjov "leg". Synes næsten, at I skal starte dens egen tråd, så den ikke ligger og gemmer sig her i Greve tråden. Er sikker på, at det der kan skabe meget debat.
        Enig

        Comment


          #94
          Forlængelsen med AMC var det første JH gjorde i OB, og det før igen var uden ham... Har valgt at tage oprykninger fra u-hold fra, da det virker ret nemt bare at give dem alle et flueben og så består JH stort... Ikke videre seriøst. (Hvor er Magnus i øvrigt?)
          Forlængelserne har jeg også talt fra, da det ikke er alle der er med alligevel... Generelt synes jeg dog forlængelserne har være OK, med enkelte undtagelser...
          Og så er har jeg taget Tørnes med også...

          Ari
          Spelmann
          JBL(Lejet)
          Jeppe
          O´Brien

          Mos
          Djuric

          -

          Azer
          JBL(Købt)
          Lasse
          Ruud
          Ousager
          Lucas
          Mikkelsen
          Lado
          Kryger
          Kirkeskov


          -

          Skogseid
          Hall
          Dalgaard

          Zohore(fast)
          Lund
          Falkesgaard
          Tørnes

          Festersen
          Makrini
          Koval

          -
          (Her bliver det lidt sværere, med de få kampe, men ud fra hvad jeg har set i de kampe, hedder den)

          Tingager
          Joan
          Yao
          Myse
          Izunna
          Joao
          Tverskov
          KEP
          Jønsson
          Thrane


          16 OK - 21 minus...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #95
            med udgangspunkt i plums liste prøver jeg at komme med mit bud på JHs hitrate. Klar over legen lidt går ud på meget sort/hvist at finde et tal, en procentstats så man kan sige om det er en succes eller ej. Meeeen lidt nuancer syntes jeg nu alligevel der skal med.
            Jeg roder nok lidt rundt i listen og tager ikke så meget hensyn til hvilket vindue de enkelte blev hentet ind.
            ( ser ud til JJT er glemt på listen - men har tilføjet ham )

            ________________skidt, bare skidt____________

            Løfquist :
            Bodul :
            Conner O'Brien :
            Djuric :
            Dvalishvili :
            Koval :
            Tørnæs:
            ________________skidt_____________________

            Kryger :
            Kirkeskov :
            Dalgaard : vi havde brug for mål og angribere på daværende tidspunkt - syntes det var en god signing da den gik igennem.....holdt så bare overhovedet ikke hjem.
            Ousager :
            Lucas :
            Skogseid :
            Mikkelsen :
            Izunna : har virkeligt skuffet mig - håber stadig han finder frem til tidligere tiders form - men tvivler alvorligt
            Joan : måske en kende uretfærdigt, da han ikke har spillet så meget - men syntes godt nok han ligner endnu et fejlskud

            ______________Meh_____________
            bærer generelt præg af at skuden skulle holdes flydende, så man forsøgte at holde på kendte kræfter - måske lidt længere end man burde have gjort.
            Forlænget med Toppel :
            AMC forlænget :
            Ruud forlænget: alt for kortsigtet - men mener da han spillede fint også det halve år

            ______________talenter/unge spillere der skulle prøves af__________
            talenter der blev hentet op eller bragt ind - for at prøve dem af, og de havde så ikke hvad det krævedes.
            AT:
            Magnus P:
            EPJ:
            Radza :
            Vemmelund :
            Kongsted :
            Jeppe Hansen :

            __________kategorien for folk jeg ikke lige kan blive enig med mig selv om hvor de hører til_________

            Hallgrimur : tja....tror ikke man gjorde ham en tjeneste ved at gøre ham til anføre
            JBL : syntes han har gjort det hæderligt - men været for meget skadet, pil ned desværre
            Abdellaoue : lejekontrakt - falder aldrig i min smag, men mener da han scorede en del mål for os
            Ari: virkeligt skidt syntes jeg ikke det har været - omvendt heller ikke en bragende succes - en del af skylden skal også findes i at indtil flere trænere insisterede på at smide ham på midten.....
            ___________fine handler________________

            Yao : alt for tidligt - den smule jeg har set til ham ser dog rigtigt spændende ud. pil op
            Tingager : begrænset hvad vi har set hidtil - men syntes han ser rigtigt spændende ud.
            Lasse : næppe verden bedste boldspiller - men kriger af guds nåde.....og den vilje når man sgu langt med. God - men hvis vi skal videre så ikke god nok
            Lund : syntes han har gjort det generelt godt - dog med en del udsving. Men alle kan ikke være start 11. - og som breddespiller, fint
            Azer : nogen klassesigning blev han aldrig - men gjorde det ganske fint
            Falkesgaard : desværre begrænset hvad vi fik set til ham - men virker som en glimrende 2. keeper
            Spelmann :
            JJT: mangler for alvor at bryde igennem
            Greve: mangler for alvor at bryde igennem
            ____________gode signings______________

            Zohore :
            Makrini :
            Festersen :
            AK:
            Grytebust :
            Desler :


            ____________sommeren 2016______________
            generelt syntes jeg det ser fornuftigt ud hvad der er hentet ind hidtil, men også alt for tidligt at fælde nogen dom over....dog må det siges at forsvaret tidligere sejlere rundt - og det er da blevet sat fokus på. Tverskov ligner pt den bedste signing.

            Joao
            Tverskov
            KEP
            Buus rykket op
            Jønsson
            Thrane

            hvis vi ser bort fra dette vindue så har jeg talt mig til 15 succesfulde signings ( de to nederste kategorier) 16 fejlslagne/dårlige (de 2 øverste) og 14 sådan i den blødemellemvare.

            Så deler vi vi midtergruppen over lander JH på en hitrate på lige under 50%.....ikke overvældende, syntes dog også det skal siges at det ser ud til at blive bedre jo mere styr der kommer på økonomien - godt nok mange fejlskud i starten mens formen ser ud til at være for opadgående.
            Og så er man jo begyndt at bringe flere af egen avl op - og det er jo langt fra alle der slår igennem.

            edit: og lige efter at have postet ser jeg at jeg har glemt ari og tørnæs....de bliver nu tilføjet

            edit edit: sgu da også...magnus P. - han ryger lige på også
            (hvad er det for en mangelfuld liste du har lavet plum )
            Last edited by mhbp; 29-07-2016, 10:10.

            Comment


              #96
              Hold kæft en dejlig omgang nørderi! :-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #97
                Der er nu nogle af JHs større eller mindre bøffer, som jeg også ville have hentet:

                Koval - CHL-kampe
                Bodul - topscorer i Østrig
                Dalgaard - topscorer i superligaen
                Izunna - sidst han var i DK var han god
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                  Der er nu nogle af JHs større eller mindre bøffer, som jeg også ville have hentet:

                  Koval - CHL-kampe
                  Bodul - topscorer i Østrig
                  Dalgaard - topscorer i superligaen
                  Izunna - sidst han var i DK var han god
                  Men det ændrer ikke på, at det ER bøffer. Man vinder ikke kampe med gode hensigter.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                    Der er nu nogle af JHs større eller mindre bøffer, som jeg også ville have hentet:

                    Koval - CHL-kampe
                    Bodul - topscorer i Østrig
                    Dalgaard - topscorer i superligaen
                    Izunna - sidst han var i DK var han god
                    Men spillere skal ikke hentes på meritter, men på god scouting. Desværre ser det sidstnævnte ud til at være gledet i baggrunden nogle gange, også før JHs tid, hvor man kastede alt alt for mange penge efter folk som Skoubo, Silberbauer, Jesper C, Reginiussen m.fl. pga. deres meritter.

                    Det er sådan en omgang slendrian og dyre nulboner der skubber en klub ud mod den økonomiske afgrund.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Men spillere skal ikke hentes på meritter, men på god scouting. Desværre ser det sidstnævnte ud til at være gledet i baggrunden nogle gange, også før JHs tid, hvor man kastede alt alt for mange penge efter folk som Skoubo, Silberbauer, Jesper C, Reginiussen m.fl. pga. deres meritter.

                      Det er sådan en omgang slendrian og dyre nulboner der skubber en klub ud mod den økonomiske afgrund.
                      Tjente vi ikke flere penge på Reginiussen end vi smed efter ham?

                      Men nogle af dem kan jeg godt følge dig i.

                      Men Izunna og Koval er jeg tæt på at tro er scouted og fundet at de passer ind.

                      Nogle gange er man bare uheldig selv om forarbejdet er gjort rigtigt godt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Men det ændrer ikke på, at det ER bøffer. Man vinder ikke kampe med gode hensigter.

                        MvH ChrisOB
                        Det gør man ikke...Men eks Dalgaard forstår jeg til fuld man hentede....mangel på mål/angribere og sidste sæsons topscorer.....på papiret så det rigtigt godt ud....det gik så bare på ingen måde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Det gør man ikke...Men eks Dalgaard forstår jeg til fuld man hentede....mangel på mål/angribere og sidste sæsons topscorer.....på papiret så det rigtigt godt ud....det gik så bare på ingen måde.
                          Det er omsonst at kunne se meningen med en signing, hvis denne ikke slår til. Så er det stadig "a swing and a miss". Og uanset hvordan man vender og drejer det, så er det et numbers game, og det betyder at spillere, der ikke slår til de ryger ind i rækken af de åbenlyse missere, og hvad vigtigere er: Det KAN altså godt bruges imod den ansatte sportsdirektør.

                          Det frikender ham ikke, at man godt kan forstå, at han henrede den og den spiller. Det er dét, der min pointe.

                          I det private erhvervsliv frikendes man heller ikke, hvis de medarbejdere med de gode cv'er heller ikke leverer. Så får man ansvaret either way, og så bliver man heller ikke i en position for rekruttering.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Det gør man ikke...Men eks Dalgaard forstår jeg til fuld man hentede....mangel på mål/angribere og sidste sæsons topscorer.....på papiret så det rigtigt godt ud....det gik så bare på ingen måde.
                            Lige præcis Dalgaard forstår jeg på ingen tænkelig måde, at man hentede.

                            For det første var manden skadet da han ankom, hvilket besværliggjorde hans opstart betragteligt. Ikke ligefrem optimalt, når vi snakker en aftale på ½ år. Da han så endelig var klar, var han helt åbenlyst ikke en spiller Ove reelt gad at bruge. Vi var altså ude i, at Zohore der ikke havde spillet i laaaang tid og gudhjælpemig Martin Spelmann, var foretrukket som angribere foran Dalgaard. Det er til dato for mig nok den største gode af JHs handler, hvordan en spiller som både sportsdirektør og træner må have kendt ganske godt, og som sikkert kostede en anseelig sum at have rendende, kunne være så langt væk fra trænerens planer.

                            På papiret ser en angriber, der stort set ikke arbejder defensivt, næsten aldrig god ud, når det er Ove P der er træner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det er omsonst at kunne se meningen med en signing, hvis denne ikke slår til. Så er det stadig "a swing and a miss". Og uanset hvordan man vender og drejer det, så er det et numbers game, og det betyder at spillere, der ikke slår til de ryger ind i rækken af de åbenlyse missere, og hvad vigtigere er: Det KAN altså godt bruges imod den ansatte sportsdirektør.

                              Det frikender ham ikke, at man godt kan forstå, at han henrede den og den spiller. Det er dét, der min pointe.

                              I det private erhvervsliv frikendes man heller ikke, hvis de medarbejdere med de gode cv'er heller ikke leverer. Så får man ansvaret either way, og så bliver man heller ikke i en position for rekruttering.

                              MvH ChrisOB
                              nej det frikender ikke - og man henter natuligvis ikke en spiller man forventer IKKE slår til.....jeg forstår man hentede dalgaard, men den gik ikke hjem - som så mange andre

                              edit: forsøger sådan set heller ikke at fritage JH fra hans ansvar....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nej det frikender ikke - og man henter natuligvis ikke en spiller man forventer IKKE slår til.....jeg forstår man hentede dalgaard, men den gik ikke hjem - som så mange andre

                                edit: forsøger sådan set heller ikke at fritage JH fra hans ansvar....
                                Jeg ved godt, DU ikke forsøger, men det er deres mange andre, der gør. Med de sædvanlige argumenter om økonomi og sammenhænge, der som sædvanlig bare bliver til bortforklaringer. Missere er missere uanset gode hensigter.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X