Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Start11 Foråret 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægEn startopstilling uden Lasse Kryger eller Thomas Mikkelsen er utopi :-)
Ove vælger helt sikkert at spille med en stor targetmand i front. Tvivler på, at han ser Lado som manden der kan udfylde denne rolle.
Når vi er på bolden skal vi naturligvis switche til en 4-3-3, hvor RF og EL skal assistere VD - og gerne også lidt dybdeløb fra MS, for om ikke andet så at trække en mand fra VD. Har en fornemmelse af, at det kan virke.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Med Skogseids signing har vi nu 26 spillere i truppen. Jeg synes det er en tre-fire stykker for meget, i forhold til, at vi ikke skal spille hverken europæisk eller pokal i foråret. Jeg håber Bodul ryger, men hvem skal ellers væk? Et par af de unge kunne måske komme ud på leje?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMed Skogseids signing har vi nu 26 spillere i truppen. Jeg synes det er en tre-fire stykker for meget, i forhold til, at vi ikke skal spille hverken europæisk eller pokal i foråret. Jeg håber Bodul ryger, men hvem skal ellers væk? Et par af de unge kunne måske komme ud på leje?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMed Skogseids signing har vi nu 26 spillere i truppen. Jeg synes det er en tre-fire stykker for meget, i forhold til, at vi ikke skal spille hverken europæisk eller pokal i foråret. Jeg håber Bodul ryger, men hvem skal ellers væk? Et par af de unge kunne måske komme ud på leje?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægBodul, Schoop, Diarra, af forskellige grunde... Kan godt lide Diarra, men han skal videre, specielt med Hallgrimur og Skogseid i stald, så må han være totalt i overskud... og måske slutrunden i Afrika kan gøre lidt hjælp til der, selvom det ikke blev til minutter inden første kamp... Schoop er i overskud, og Bodul siger sig selv... En fra hvert led på banen...Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMed Skogseids signing har vi nu 26 spillere i truppen. Jeg synes det er en tre-fire stykker for meget, i forhold til, at vi ikke skal spille hverken europæisk eller pokal i foråret. Jeg håber Bodul ryger, men hvem skal ellers væk? Et par af de unge kunne måske komme ud på leje?
Kirkeskov , Bodul , Schoop , Mikkelsen , Kryger , Diarra og Ousager er alle spillere som meget let kan undværes og som derfor ikke bør bygges videre på .
Så er der de tvivlsomme som måske , måske ikke kan nå et niveau som er brugbart :
Lado , E.P.J , Azer og Lucas J .
Og så har vi 3 spillere med videresalgs potentiale , som meget vel kan være væk til sommer :
Falk , Emil Larsen og Høegh .
Her har vi kun en fornuftigt gardering for Høegh .Last edited by Magge; 23-01-2015, 14:50.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægUd af de 26 er der jo nogle som af den ene eller anden grund ikke er brugbare . Det kan være manglende evner , for mange spillere til enkelte pladser eller andet . Selvom den har stået på oprydning et stykke tid i OB , så er der stadig et stykke vej til vi har den rette blanding af spillere i truppen . Nogle har så heldigvis kontraktudløb til sommer , andre hænger vi på længere tid .
Kirkeskov , Bodul , Schoop , Mikkelsen , Kryger , Diarra og Ousager er alle spillere som meget let kan undværes og som derfor ikke bør bygges videre på .
Så er der de tvivlsomme som måske , måske ikke kan nå et niveau som er brugbart :
Lado , E.P.J , Azer og Lucas J .Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMod FCM og FCK bliver den nok ren overlevelse. Antager at vi skriver med HS Jeg foreslår en 4-1-4-1:
Toppel
HS - LN - DH - AS
HJ
RF - MS - AB - EL
VD
MvT
De 2 kampe bliver ren overlevelse ja , men jeg syntes nu de skal gribes an på den måde at vi spiller for at vinde fremfor for at spille for ikke at tabe , på den måde at forstå at vi ikke skal smide os på ryggen på forhånd .
Efter de 2 kampe følger 2 udekampe mod FCV og BIF hvilke også ser svære ud , derefter venter EfB hjemme i Odense som heller ikke er let da vi de seneste sæsoner har haft det meget svært mod EfB .
Altså de første 5 kampe som bliver en kæmpe opgave og vi vel ret beset ikke er favorit i en eneste af dem .
Håber der er kommet optimisme ind på holdet efter vores pointmæssige gode afslutning på efteråret .
Syntes man skal huske på at det jo ikke var gennem prangende spil vi fik skrabet de gode resultater sammen .
Kampene mod sif blev kun vundet via modstanderens usete ineffektivitet , for i begge kampe var de bedre spillende end os og udstillede vores svage midtbane i begge kampe .
Kampen mod et meget reduceret FCN mandskab var ret lige , og på trods af flere profiler ude kunne FCN nemt være med i kampen .
Kampen mod Hobro var vores klart bedste især 11 mod 11 udspillede vi dem og sejren var meget fortjent , men her blev manglen på en god angriber udstillet .
Samme trup blev udspillet på kryds og tværs i Randers og havde ikke meget at byde ind med i Esbjerg .
Håkon skal tage over efter Ruud og det er mit håb at han vil blive en gevinst men kender intet til ham og derfor må tiden vise om han er god nok .
Hallgrimur er vel udset til at styrke vores defensivt svage midtbane , hvilket jeg inderligt håber han magter , jeg har ikke bidt mærke i ham mens han spillede i SDJ før vi skrev med ham og der spillede han hb .
Måske er vi blevet defensivt styrket , men vi har stadig store mangler offensivt hvor alt ser ud til at skulle hænge på Emil og Falk , samt et håb om at Lado virkelig er bedre end der blev vist hen over efteråret .Last edited by Magge; 27-01-2015, 20:37.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMed mindre JH overrasker og køber noget brugbart så ligner det et godt bud på start 11'eren med det forbehold at Lado er god nok . Jeg ser dog helst AB byttet ud med Dessler .
De 2 kampe bliver ren overlevelse ja , men jeg syntes nu de skal gribes an på den måde at vi spiller for at vinde fremfor for at spille for ikke at tabe , på den måde at forstå at vi ikke skal smide os på ryggen på forhånd .
Efter de 2 kampe følger 2 udekampe mod FCV og BIF hvilke også ser svære ud , derefter venter EfB hjemme i Odense som heller ikke er let da vi de seneste sæsoner har haft det meget svært mod EfB .
Altså de første 5 kampe som bliver en kæmpe opgave og vi hel ret beset ikke er favorit i en eneste af dem .
Håber der er kommet optimisme ind på holdet efter vores pointmæssige gode afslutning på efteråret .
Syntes man skal huske på at det jo ikke var gennem prangende spil vi fik skrabet de gode resultater sammen .
Kampene mod sif blev kun vundet via modstanderens usete ineffektivitet , for i begge kampe var de bedre spillende end os og udstillede vores svage midtbane i begge kampe .
Kampen mod et meget reduceret FCN mandskab var ret lige , og på trods af flere profiler ude kunne FCN nemt være med i kampen .
Kampen mod Hobro var vores klart bedste især 11 mod 11 udspillede vi dem og sejren var meget fortjent , men her bien manglen på en god angriber udstillet .
Samme trup blev udspillet på kryds og tværs i Randers og havde ikke meget at byde ind med i Esbjerg .
Håkon skal tage over efter Ruud og det er mit håb at han vil blive en gevinst men kender intet til ham og derfor må tiden vise om han er god nok .
Hallgrimur er vel udset til at styrke vores defensivt svage midtbane , hvilket jeg inderligt håber han magter , jeg har ikke bidt mærke i ham mens han spillede i SDJ før vi skrev med ham og der spillede han hb .
Måske er vi blevet defensivt styrket , men vi har stadig store mangler offensivt hvor alt ser ud til at skulle hænge på Emil og Falk , samt et håb om at Lado virkelig er bedre end der blev vist hen over efteråret .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægGenerelt meget enig, men er nu glad nok for at vi møder hold som FCM og FCK her i starten af foråret, hvor banerne ikke er fantastiske og spillerne stadig er lidt rustne efter en lang vinterpause. Det kan gøre at vores holds efterhånden rigtig stærke fysik, får lidt mere vind i sejlene og vi kan hive flere point hjem, end hvis vi mødte dem senere. Jeg formoder i hvert fald at vi kommer til at møde meget nervøst fcm-hold i første kamp. Uanset hvor meget lidermund gør ud af at sige de har lært af sidste år osv. Osv. Så ved de at de kommer under pres med det samme hvis de fejler imod os.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
jeg vil foretrække en 4-1-4-1 opstilling i første kamp mod FCM ogi flg. dagens avis gør DH ikke rigtigt fremskridt efter hans operation, det er bekymrende, hvis udgangspunktet er at DK ikke når at blive klar
.........MT
Håkon LN KL Ari
......Hallgrimur
...........Azer
RF.................... EL
..........Spellman
.............LadoBelieve OB
Comment
Comment