Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Spændene! Men han er bare ikke den fedeste type. Men hvis det bare leje resten af sæson så det vel fint. Han kan jo score mål i DK.
    jeg har nu heller aldrig været stor fan af Thomas Dalgård, men jeg tror at han vil passe fint ind i Oves plan og trup i foråret, og kan han putte "den runde" i kassen er han tilgivet mange scoringer i mod os.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      jeg har nu heller aldrig været stor fan af Thomas Dalgård, men jeg tror at han vil passe fint ind i Oves plan og trup i foråret, og kan han putte "den runde" i kassen er han tilgivet mange scoringer i mod os.
      Jeg tænker bare, at Ove gerne vil have hårdt arbejde folk, og der er Dalgård ikke en af dem.
      Han er vel heller ikke i super form efter 6 mdr på bænken.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Jeg tænker bare, at Ove gerne vil have hårdt arbejde folk, og der er Dalgård ikke en af dem.
        Han er vel heller ikke i super form efter 6 mdr på bænken.
        det er også min frygt at han ikke er klar, men han har forhåbentlig trænet godt, og er uden skader, så det må kunne nås på en træningslejr. Det med det hårdtarbejdende er helt klart et af Oves kvalitetsstempler og her er TD næppe på øverste hylde, men han kan efter min mening noget med at løbe de rigtige steder og "i ryggen" på modstanderenes midterforsvar, jeg tror ikke han er en langsigtet løsning for os, men som nævnt så "undskylder 8-10 mål nemt en manglende arbejdsindsats
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg har nu heller aldrig været stor fan af Thomas Dalgård, men jeg tror at han vil passe fint ind i Oves plan og trup i foråret, og kan han putte "den runde" i kassen er han tilgivet mange scoringer i mod os.
          Thomas Dalgaard har uden tvivl nogle mangler i sit spil men til gengæld har han nogle åbenlyse spidskompetencer som vi virkelig kan få brug for i det kommende halve års nedrykningsdrama.
          Det vil være et kæmpe JA TAK til Thomas Dalgaard herfra.
          https://m.youtube.com/watch?v=NNwrufFGSZ8

          Comment


            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Jeg tænker bare, at Ove gerne vil have hårdt arbejde folk, og der er Dalgård ikke en af dem.
            Han er vel heller ikke i super form efter 6 mdr på bænken.
            det vil også være min største bekymring. Men mål plejer han at være god for - og det er alt andet lige en vigtig ting for en angriber.

            Comment


              Jeg synes folk gør hans manglende løbearbejde værre end det egentlig er. Jeg synes Ove Christensen fik ham til at blive en bedre holdspiller end det f.eks. var tilfældet i hans tid i Randers. Min værste frygt ved at tilknytte ham vil nok være hans skarphed efter et halvt år uden ret meget spilletid. Han skal helst være i topform når sæsonstarten nærmer sig, for ellers er en type som ham ret værdiløs. Det havde været noget bedre at hente ham tidligere i vinduet, men det er der sikkert flere grunde til, der ikke har været mulighed for

              Comment


                http://www.fyens.dk/sport/Hollandske...rtikel/2652814

                Måske er der lidt håb endnu.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Nu ved jeg godt det der med bagklogskab osv .. Men som det også blev nævnt i sommers så havde det været bedre at prøve at nå til enighed med VFF dengang , fremfor blot at smide et bud på 2,5 mill . I stedet smed man om sig med penge på ubrugelige spillere . Nu kan man så igen forsøge sig med Dalgaard og smide X antal kr efter det , for at rette op på sommerens misserable transfers .
                  Dengang var TD varm og i form , nu er der en risiko for at vi får en spiller som er ude af form og knækket på selvtilliden fordi det for anden gang var en falliterklæring for ham at komme til udlandet ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    tjo, kan det ikke være lidt af endnu en lotto kupon, manden har vel ikke spillet meget det sidste halve år?

                    Comment


                      Fuldstændig enig. " Ved rettidig omhu " synes ikke at indgå, i vores sportsdirektørs måde at arbejde på.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        tjo, kan det ikke være lidt af endnu en lotto kupon, manden har vel ikke spillet meget det sidste halve år?
                        men det bliver vel alt andet lige lottokuponer vi kan hente - især hvis vi kigger på leje aftaler - så er det næppe mange spillere med fast spilletid du lokke væk på et ½ årligt lejeophold.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Ha ha ha en transfer bombe ligefrem ??? .. Der er da intet som er mere logisk efter som vi også forsøgte at hente ham i sommer , og de to som blev hentet i stedet på ingen måder overhovedet har slået til .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Nu ved jeg godt det der med bagklogskab osv .. Men som det også blev nævnt i sommers så havde det været bedre at prøve at nå til enighed med VFF dengang , fremfor blot at smide et bud på 2,5 mill . I stedet smed man om sig med penge på ubrugelige spillere . Nu kan man så igen forsøge sig med Dalgaard og smide X antal kr efter det , for at rette op på sommerens misserable transfers .
                            Dengang var TD varm og i form , nu er der en risiko for at vi får en spiller som er ude af form og knækket på selvtilliden fordi det for anden gang var en falliterklæring for ham at komme til udlandet ..
                            Spot on ......ikke ligefrem fordi det styrker min tiltro til vores sportsdirektør....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Lidt fra hestens egen mund.

                              http://www.bold.dk/nyt/dalgaard-ob-o...e-interessante

                              Så må vi håbe,at vi sidder med bedre kort på hånden end Hobro ?
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Fuck hvor jeg håber vi skriver med dalgaard, fordi han har siddet på bænken i et halvt år gør ham nødvendigvis ikke dårligere, højst et halvt år ældre og skal nok også lige 100 procent i form. Han har stadig bombet for en bundprop, hvorfor skulle han så ikke kunne bombe for os? Tror bestemt kun at hans Hollands tur har gjort ham mere sulten efter at vise hvad han kan.

                                Comment

                                Working...
                                X