Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fodbold FM med fuld fokus på OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Virkelig godt program. Poul Hansen kommentaren er fantastisk. Fantastisk at det for første gang offentligt bliver italesat af en person der når længere ud end dette forum, hvor det jo også er blevet luftet flere gange. Hvor har han dog evigt ret. Makværk, simpelthen genialt.
    Hvor ville jeg dog ønske at Ousager var en bedre målmand. Han virker utrolig fornuftig og gennemsympatisk. Håber han finder en klub der vil bruge ham.
    Men enig med dem der har en stigende Ove stjerne.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Virkelig godt program. Poul Hansen kommentaren er fantastisk. Fantastisk at det for første gang offentligt bliver italesat af en person der når længere ud end dette forum, hvor det jo også er blevet luftet flere gange. Hvor har han dog evigt ret. Makværk, simpelthen genialt.
      Hvor ville jeg dog ønske at Ousager var en bedre målmand. Han virker utrolig fornuftig og gennemsympatisk. Håber han finder en klub der vil bruge ham.
      Men enig med dem der har en stigende Ove stjerne.
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #18
        Synes faktisk det er underligt det slet ikke er blevet nævnt nogen steder...

        Det er en sjældent hørt udtalelse i dansk fodbold, mener jeg, men det er tilsyneladende ikke så spændende som energi drik eller kakao kan være det...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Virkelig godt program. Poul Hansen kommentaren er fantastisk. Fantastisk at det for første gang offentligt bliver italesat af en person der når længere ud end dette forum, hvor det jo også er blevet luftet flere gange. Hvor har han dog evigt ret. Makværk, simpelthen genialt.
          Hvor ville jeg dog ønske at Ousager var en bedre målmand. Han virker utrolig fornuftig og gennemsympatisk. Håber han finder en klub der vil bruge ham.
          Men enig med dem der har en stigende Ove stjerne.
          Jeg håber virkelig Ove P. også er OB-træner efter sommerferien. Han har den ydmyghed til trænerjobbet der skal til, samtidig med en kæmpe rutine og taktisk intelligens, som vi virkelig har brug for. Jeg kan godt lide ham som træner og når han taler om at klubber generelt skal være mere tro imod deres værdier er det musik i mine ører. Vi skal jo helt klart tilbage til det der er OB's varemærke (Fight, fysisk styrke, direkte spil). Naturligvis krydret med individualister som i kollektivets tryghed kan blomstre. Der skal jo helst være gang i den i felterne, som han siger.

          Han kalder en spade for en spade og ja Poul Hansen var en spade når det kommer til at være sportschef og Troels Bech var en spade i forhold til at skabe et fundament på holdet i praksis (han talte meget om det, men det blev mest ved snakken).
          Ove P's negative holdning til trænere som konstant afbryder træningen midt i spilsituationer for at komme med taktisk input forestiller jeg mig også kan være en lille sviner i Bech's retning.

          Det er ekstremt interessant at høre Oves beskrivelse af de samtaler han havde med spillerne da han lige var tiltrådt. Hvordan han bl.a. fik standset blødningen især i vores venstreside, hvor det åbenlyst ikke fungerede med Kirkeskov og EL og det åbenlyse i at individualisterne (Falk, EL) ikke har en chance for for alvor at blomstre, når kollektivet sejler (hej Troels).
          I snakken omkring vores ungdomsafdeling og kommende superligaemner fra både u17 og u19 lyder det også ganske positivt. Jeg er helt tryg ved at Ove P. også har fingeren på pulsen her.

          Helt fint at Ousager igen flytter noget fokus over på vores mildest talt mangelfulde træningsfaciliteter. Det er virkelig et område, hvor der er udviklingsmuligheder for OB i fremtiden (evt. nyt træningsanlæg på Dyreskuepladsen eller lign.).

          Men ja, denne udsendelse bekræftede helt klart det positive indtryk jeg i forvejen havde af Ove P. Håber som sagt han bliver i OB og fortsætter sit gode arbejde med truppen og klubben i det hele taget.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Synes faktisk det er underligt det slet ikke er blevet nævnt nogen steder...

            Det er en sjældent hørt udtalelse i dansk fodbold, mener jeg, men det er tilsyneladende ikke så spændende som energi drik eller kakao kan være det...
            Jeg tænkte det samme. En overskrift som denne plejer nok at lave en overskrift eller 2
            havde det nu været Ståle der havde udtalt sig om Carsten V så...........

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Synes faktisk det er underligt det slet ikke er blevet nævnt nogen steder...

              Det er en sjældent hørt udtalelse i dansk fodbold, mener jeg, men det er tilsyneladende ikke så spændende som energi drik eller kakao kan være det...
              Alle sportsjournalister i DK er nok travlt optaget af kvindehåndbold pt..

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Alle sportsjournalister i DK er nok travlt optaget af kvindehåndbold pt..
                eller igang med at tale om ståle/riddersholm interviewet......

                Comment


                  #23
                  Elsker Ove P efter denne udsendelse!

                  Smid gerne nogle klip op med dem han nævner!

                  Comment


                    #24
                    så ramte OPs "rap over nallerne" til Poul Makværk Hansen dagen e-avis. Jeg håber ikke OP får problemer med det. Han understreger godt nok at han siger det som privatperson og med et smil på læben, og at det ikke nødvendigvis er OBs holdning. OP er vel også ansat til at optræde loyalt overfor både nuværende og tidligere OB ansatte.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Hvilken avis?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                        Hvilken avis?
                        "Stiftens" e-avis, som kræver abonnement
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          så ramte OPs "rap over nallerne" til Poul Makværk Hansen dagen e-avis. Jeg håber ikke OP får problemer med det. Han understreger godt nok at han siger det som privatperson og med et smil på læben, og at det ikke nødvendigvis er OBs holdning. OP er vel også ansat til at optræde loyalt overfor både nuværende og tidligere OB ansatte.
                          Nej, disse udtalelser bør ikke få nogen negative konsekvenser for Ove som jo bare siger tingene som de er, ellers går der da totalt Kejserens nye klæder i den. Endelig er der en træner som tør sige sin ærlige mening og der kan ikke være ret mange som er uenig med ham, det var noget makværk. At Poul Hansen, Henrik Clausen og Troels Bech ikke var vores eneste problemer i den periode er så en anden snak. Forhåbentlig bliver der nu rettet op på fejlene og ansættelsen af OP er i mine øjne et fornuftigt skridt og personligt har jeg også stadig tiltro til JH ligesom jeg godt kan lide det arbejde Uffe P. laver i vores talentudvikling.

                          Comment


                            #28
                            Jeg er enig, og Ove går heller ikke ud og angriber nogen ud af ingenting, det kommer sig jo af PH sidder som ekspert kommentator ved OBs kampe... Den var egentlig mest til Viasat den her, jeg ved som heller ikke hvad der forventes, PH begynder nok ikke at informere os om alle hans egne fejl, og konsekvenserne, og han må næppe snakke løs om den periode som det passer ham, og hvad er det så værd med ham som ekspert...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment

                            Working...
                            X