Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Uanset er JH så blevet udmanøvreret og det viser vel Falks lejrens mangel på respekt overfor OB, overfor JH, at tallet fra en fortrolig forhandling kommer ud i pressen.

    Hvem ellers har lækket den historie?

    Du tror vel det her handler om at frikende Falk... Ingenlunde. Men i fodboldens verden handler det om resultater, ikke omstændigheder. Og på bundlinjen står et stort PR nederlag. For i fodboldens verden starter INGEN seriøs forhandling med en stjernespiller med et underbud.

    Der skal sportsdirektører satse og gå langt for at lande de bedste. Ellers tager de andre steder hen. Så kritikken af JH går også på ledelsen. Hvis vi vil op i toppen, skal vores ledelse satse. De skal fedte, overtale... For hvis man ikke vil give Max til Falk lige fra starten af, hvem vil man så?

    Så JH og NT - backing bag ambitioner er ikke at holde på pengene.

    Og det med "riller" tager jeg ikke så tungt, jeg ved bare, at hvis det er sådan JH og NT kører tingene, så får vi aldrig de topspillere, der skal til for at rykke os op i eliten.

    MvH ChrisOB
    Hvis du tror, jeg er af den overbevisning at du vil frikende Falk-lejren, så er du helt galt i byen, men jeg vil gerne frikende JH for de latterlige røster omkring selve kontraktudspillet. Jo mere jeg tænker over det, jo mere mening giver det lave udspil, da jeg er fuldstændig overbevist om (efter gentagne gange at have set JH-interviewet) at Falk-lejren ikke var til at få ud af busken.

    Lige præcis i det her tilfælde, havde jeg også holdt på pengene. Hellere spille kostbar, end agere lalleglad hundehvalp, der alligevel ikke fanger sommerfuglen.

    Min anke er naturligvis stadig, at man i god tro ikke burde have givet Falk-lejren, så lang snor som den fik. Det tror jeg så også JH lærer af til en anden gang.

    Comment


      Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til denne sag. Jeg er både rasende på Falk over at han skifter til FCK og mistænksom overfor JHs ageren i sagen. En anden detalje der undrer mig er, at hans nuværende løn skulle være på 200.000. Jeg har tidligere hørt fra kilder, at Jesper Hansen ved sin ankomst var ved at rive håret (det der er tilbage) ud af hovedet på ham selv over den kontrakt Rasmus Falk spillede på. Og det kan jeg et eller andet sted godt forstå. Hans kontraktforlængelse blev underskrevet af PH i 2012, og på dette tidspunkt har Falk vel været 20 år. Selvom hverken jeg eller andre har været i tvivl om hans store potentiale, så er det da himmelråbende åndssvagt at gøre en 20-årig knægt til en af de, hvis ikke dén, lønførende spiller i klubben og dette har da om noget også forringet OBs forhandlingssituation for nuværende. Dertil kommer, at hans kontrakt, som andre har nævnt, indeholder en meget høj grundløn, og det er denne lønpolitik man ønsker at ændre på. Så selvom den tilbudte grundløn er lavere end i hans hidtige kontrakt er der vel mulighed for, at diverse bonusser og klausuler gjorde den samlede pakke til et bedre tilbud. Jeg kan i hvert fald godt forstå den sportslige ledelses ønske om, at vægte præstationsbetingede kontrakter højere i fremtiden.

      Dette er ingenlunde en frikendelse af hverken JH, NT eller RF i sagen, men bare mine overvejelser. For som langt de fleste herinde, så ved jeg jo reelt set meget lidt om kontraktforholdene.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til denne sag. Jeg er både rasende på Falk over at han skifter til FCK og mistænksom overfor JHs ageren i sagen. En anden detalje der undrer mig er, at hans nuværende løn skulle være på 200.000. Jeg har tidligere hørt fra kilder, at Jesper Hansen ved sin ankomst var ved at rive håret (det der er tilbage) ud af hovedet på ham selv over den kontrakt Rasmus Falk spillede på. Og det kan jeg et eller andet sted godt forstå. Hans kontraktforlængelse blev underskrevet af PH i 2012, og på dette tidspunkt har Falk vel været 20 år. Selvom hverken jeg eller andre har været i tvivl om hans store potentiale, så er det da himmelråbende åndssvagt at gøre en 20-årig knægt til en af de, hvis ikke dén, lønførende spiller i klubben og dette har da om noget også forringet OBs forhandlingssituation for nuværende. Dertil kommer, at hans kontrakt, som andre har nævnt, indeholder en meget høj grundløn, og det er denne lønpolitik man ønsker at ændre på. Så selvom den tilbudte grundløn er lavere end i hans hidtige kontrakt er der vel mulighed for, at diverse bonusser og klausuler gjorde den samlede pakke til et bedre tilbud. Jeg kan i hvert fald godt forstå den sportslige ledelses ønske om, at vægte præstationsbetingede kontrakter højere i fremtiden.

        Dette er ingenlunde en frikendelse af hverken JH, NT eller RF i sagen, men bare mine overvejelser. For som langt de fleste herinde, så ved jeg jo reelt set meget lidt om kontraktforholdene.
        Kunne ikke udtrykke det bedre. Synes der er en hele række af dumme og forfærdelige handlinger af alle hovedpersoner som har tilsammen skabt den værste situation i hele sagen som var muligt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Har i store dele af denne saga ment at det ikke var så kønt et forløb fra Falk lejrens side, og det mener jeg stadigvæk ikke det er... Og det der efterhånden står tilbage som det altoverskyggende med ham, det kan koges ned til hans egen snak om rene linjer, som jeg har noget svært ved at se, at det er det Falk står for...

          Om det så er fordi Falk ikke helt har de følelser for OB som der er givet udtryk for, og som vi alle håbede på, eller om det er fordi han ikke evner at stå fast på sine følelser og meninger, det ved jeg så ikke... Og jeg må ærlig talt også sige, jeg ved ikke hvad der tiltaler mig mest, for godt nok gør det da ondt hvis følelserne ikke helt er der alligevel, men i det mindste ved man så hvad man har med at gøre...
          Synes forløbet har været præget af snak i øst og vest, og jeg har Falk lejren meget mistænkt for at udnytte alt der kunne udnyttes...

          Var det for at være flink ved OB at de åbnede op i 11 time, eller fordi Falk gerne ville forlænge... eller er det fordi at jo flere kontrakt tilbud og rygter du har, jo mere kan du presse prisen op...
          På samme måde med BIF... Falk ville ikke afvise BIF. Var det fordi han rent faktisk godt kunne finde på at skifte til BIF, eller var hans pludselige kovending og snak(dagen før FcK skiftet) om ikke at ville lave et skifte til BIF, i respekt for OB fans, noget han rent faktisk lige pludselig mente... eller handler det også om at det trods alt ikke er helt skidt at være kædet sammen med en BIF kontrakt, når nu FcK/andre skal presses...

          Når jeg sidder og kigger på hele sagaen nu, så ligner det en koordineret plan fra Falk lejren, som mere eller mindre er gået som den skulle... Der har lige været nogen fans som det ikke har været så nemme at lege logrende hund med, men det er vel også det, ellers virker det lidt som om Falk lejren bare har kørt deres eget show... Tro mig, det der trøjestunt er da heller ikke noget der bare lige skete ved et hovsa, vi glemte lige at tænke os om... du træder heller ikke ind i et bål fordi du glemte at det gør nas... Som FcK også meldte ud, så ville de i første omgang ikke bruge billederne, men gjorde det da agenten så offentliggjorde dem... så det blev fortsat Falk lejren der kørte showet...

          Der hvor showet(måske) gik i stå, det var da Falk lejren så skulle kommentere på århundredets mest opsigtsvækkende trøjestunt/provokation... Dét havde de ikke evnerne til, bortset fra et kort tweet fra den smarte og kyniske agent, som nu kunne spille den voksne... og grotesk som det var, måtte vores sportsdirektør gudhjælpemig ud og stå og tage sig af problemerne i medierne(Showet kørte måske alligevel stadigvæk for fuld udblæsning)...

          OB er for mig at se blevet flyttet rundt som en brik i et spil skak, en form for bonde der egentlig bare skulle ofres for at spillet kunne vindes... og der vil jeg da også sige, det virker lidt som om OB først vågnede rigtig op da der var sagt skak-mat, og spillet var slut...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Som jeg skrev vist nok tilbage i september så tror jeg OB lukkede muligheden for at forlænge med Falk da sommervinduet vinduet smækkede i .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Som jeg skrev vist nok tilbage i september så tror jeg OB lukkr tiltrukket af næsen gennem manege

              uligheden for at forlænge med Falk da sommervinduet vinduet smækkede i .
              Det er muligt. Men sådan skulle de have at presse Falk til at skifte sidste sommer. Man kan naturlig ikke sælge en spiller imod spillerens modstand men man kan til mindst presse for en beslutning med en "forlængelse eller salg-politik". Man kan ja signalisiere at man vil bygge på andre spiller i klubben hvis man få ingen beslutning.
              Det er uprofessionel hvis man kører i sådan en situation med en vigtig spiller fordi man skal have en beslutning et år før kontrakten løber ud.
              Nu står hele ledelsen der som en bunke af forfærdelige amatører i Falk-sagen:
              1. at give den 20-årig Falk en alt for højt kontrakt
              2. ikke at være i stand at få en forlængelse eller transferpenge for Falk i sidste sommer men at blive åbenbart tiltrukket af næsen gennem manegen fra Falk-lejret
              3. at opleve nu hvordan alle de dumme tosserier med lønnedgangstilbud og "det er vores sidste tilbud, vi forventer din beslutning, Falk" er offentligt.
              Congratulations.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Det er muligt. Men sådan skulle de have at presse Falk til at skifte sidste sommer. Man kan naturlig ikke sælge en spiller imod spillerens modstand men man kan til mindst presse for en beslutning med en "forlængelse eller salg-politik". Man kan ja signalisiere at man vil bygge på andre spiller i klubben hvis man få ingen beslutning.
                Det er uprofessionel hvis man kører i sådan en situation med en vigtig spiller fordi man skal have en beslutning et år før kontrakten løber ud.
                Nu står hele ledelsen der som en bunke af forfærdelige amatører i Falk-sagen:
                1. at give den 20-årig Falk en alt for højt kontrakt
                2. ikke at være i stand at få en forlængelse eller transferpenge for Falk i sidste sommer men at blive åbenbart tiltrukket af næsen gennem manegen fra Falk-lejret
                3. at opleve nu hvordan alle de dumme tosserier med lønnedgangstilbud og "det er vores sidste tilbud, vi forventer din beslutning, Falk" er offentligt.
                Congratulations.
                PR-mæssigt er det en grim omgang... delvist også for Falk, der ikke ser FOR heldig ud, men mon ikke han griner hele vejen i banken?

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  PR-mæssigt er det en grim omgang... delvist også for Falk, der ikke ser FOR heldig ud, men mon ikke han griner hele vejen i banken?

                  Mvh

                  MaxHH
                  Tænker han griner helt sikker når han tænker om alt den penge han vil fortjene i FCK men kan ikke forestille at han er helt lykkelig med den aktuelle situation. Tænker at han ved at han tabte noget her i Odense. Han er nu kun "yesterdays hero". Men penge var vigtiger for ham.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Ah, den er for tyndt, gutter. Penge er altså næppe den eneste årsag. FCK har bedre forhold på alle parametre. Sportsligt såvel som strukturelt. Vores infrastruktur er en joke - vi er en professionel klub drevet som var vi amatører. Træningsforholdene - en kæphest for mig - er pinlige. Jeg så gerne, at vi tog et par kolde transfervinduer i bytte for en komplet make over af netop de forhold. På sigt er det af essentiel betydning.

                    Det betyder noget, hvad med som spiller møder op til hver dag - ganske lige som jeres arbejdsforhold er af betydning, når I stempler ind.

                    Falk fremstår i høj grad usympatisk efter denne affære, enig - men at sige, han *kun* gik efter pengene ved et FCK-skifte - næppe. Den samlede pakke (økonomi, sportslig infrastruktur og sportslige udfordringer) var bare overlegen.
                    Last edited by Bebeto999; 04-03-2016, 11:09.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Det er muligt. Men sådan skulle de have at presse Falk til at skifte sidste sommer. Man kan naturlig ikke sælge en spiller imod spillerens modstand men man kan til mindst presse for en beslutning med en "forlængelse eller salg-politik". Man kan ja signalisiere at man vil bygge på andre spiller i klubben hvis man få ingen beslutning.
                      Det er uprofessionel hvis man kører i sådan en situation med en vigtig spiller fordi man skal have en beslutning et år før kontrakten løber ud.
                      Nu står hele ledelsen der som en bunke af forfærdelige amatører i Falk-sagen:
                      1. at give den 20-årig Falk en alt for højt kontrakt
                      2. ikke at være i stand at få en forlængelse eller transferpenge for Falk i sidste sommer men at blive åbenbart tiltrukket af næsen gennem manegen fra Falk-lejret
                      3. at opleve nu hvordan alle de dumme tosserier med lønnedgangstilbud og "det er vores sidste tilbud, vi forventer din beslutning, Falk" er offentligt.
                      Congratulations.
                      Jeg er enig. Men vil sige at jeg mener at PH havde ret, da han valgte at give Falk en højere løn end andres. Falk var, blev og er vores i særklasse bedste spiller og lad være med at stille spørgsmålstegn ved hans OB-hjerte - det er hjerteløst af de, der gør det.

                      Jesper Hansen er den nyudlærte svend der stadig har rigtig meget at lære. Jeg tror han skal være på klar omgangshøjde om max halvandet år ellers ryger han ud. Han skal dømmes på det nye hold.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Jeg er enig. Men vil sige at jeg mener at PH havde ret, da han valgte at give Falk en højere løn end andres. Falk var, blev og er vores i særklasse bedste spiller og lad være med at stille spørgsmålstegn ved hans OB-hjerte - det er hjerteløst af de, der gør det.

                        Jesper Hansen er den nyudlærte svend der stadig har rigtig meget at lære. Jeg tror han skal være på klar omgangshøjde om max halvandet år ellers ryger han ud. Han skal dømmes på det nye hold.
                        Enig
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Tænker han griner helt sikker når han tænker om alt den penge han vil fortjene i FCK men kan ikke forestille at han er helt lykkelig med den aktuelle situation. Tænker at han ved at han tabte noget her i Odense. Han er nu kun "yesterdays hero". Men penge var vigtiger for ham.
                          Mon ikke han smiler lidt når han ser på ambitioner , forventninger , omgivelser , mulighed for landshold og videresalg , holdkammerater osv i sin kommende klub
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Jeg er enig. Men vil sige at jeg mener at PH havde ret, da han valgte at give Falk en højere løn end andres. Falk var, blev og er vores i særklasse bedste spiller og lad være med at stille spørgsmålstegn ved hans OB-hjerte - det er hjerteløst af de, der gør det.

                            Jesper Hansen er den nyudlærte svend der stadig har rigtig meget at lære. Jeg tror han skal være på klar omgangshøjde om max halvandet år ellers ryger han ud. Han skal dømmes på det nye hold.
                            Falk ligger som han selv har redt... Han har selv spillet på følelserne, selv brugt os fans i spillet, og så vil der komme spørgsmål...

                            Jesper Hansen er ikke nyudlært... Han er en af dem der har været med længst tid i gamet, og har nu været sportsdirektør i dansk fodbold i de bedste rækker i 17 år...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Falk ligger som han selv har redt... Han har selv spillet på følelserne, selv brugt os fans i spillet, og så vil der komme spørgsmål...

                              Jesper Hansen er ikke nyudlært... X er en af dem der har været med længst tid i gamet, og har nu været sportsdirektør i dansk fodbold i de bedste rækker i 17 år...
                              overraskende oplysning for mig.....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Falk ligger som han selv har redt... Han har selv spillet på følelserne, selv brugt os fans i spillet, og så vil der komme spørgsmål...

                                Jesper Hansen er ikke nyudlært... Han er en af dem der har været med længst tid i gamet, og har nu været sportsdirektør i dansk fodbold i de bedste rækker i 17 år...
                                Falk har klart lavet et selvmål ingen tvivl om det .

                                JH har måske nok 17 års erfaring men det er ikke ensbetydende med at han er dygtig . Han har heller ikke prøvet at stå overfor en forlængelse af kontrakten med en spiller af Falk's kaliber som samtlige andre hold i ligaen ville have næsten for enhver pris .
                                Desuden er jeg ikke sikker på han afleverede AC Horsens i helvedes god forfatning .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X