Iøvrigt hamrende uambitiøst af Falk, pinlig beslutning.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
https://twitter.com/SSorgenfri
Søren Sorgenfri @SSorgenfri 6 minfor 6 minutter siden Rasmus Falk tager fire år i FCK fra sommeren '16 #sldk #fck #ob
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægIøvrigt hamrende uambitiøst af Falk, pinlig beslutning.
Håber vi handler med det samme, magter ikke et forår hvor han spiller for os, velvidende han smutter til FCK.
Comment
-
For mig er det værste, at han lader kontrakten med OB løbe ud, så han kan skifte gratis. Hvis han ville gøre det sidste for OB, kunne han have forlænget kontrakten, så OB kunne få en kompensation for tabet, som de gjorde med Laursen og Borring. Nu ender det med, at OB mister den bedste spiller til en konkurrent, som fansne ikke ligefrem har et hjerntenært forhold til. Gratis.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægTaget tit mig selv i at holde med FCK, når de spiller mod hold som Randers, FCN, Esbjerg, osv.
Der er bare ingen loyalitet tilbage i fodbold, hvis det ikke lige går som man håber for ens eget hold, holder man da bare lige lidt med de store pengestærke klubber. Troede egentlig kun at det var et begreb man så omkring ens udenlandske favorithold, men så blev man så meget klogere. Kvalmende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg???????????
Der er bare ingen loyalitet tilbage i fodbold, hvis det ikke lige går som man håber for ens eget hold, holder man da bare lige lidt med de store pengestærke klubber. Troede egentlig kun at det var et begreb man så omkring ens udenlandske favorithold, men så blev man så meget klogere. Kvalmende
Comment
-
Jeg tror, at Morre mener, at han holder med FCK, når de spiller mod vores direkte modstandere, fordi det øger vores chancer for en højere placering i ligaen, hvis de vinder kampene.
Tænker, at han er pænt ligeglad med, hvordan FCK ellers har det. :-)Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEnig - dog med det forbehold, at vi ikke kender Falks valgmuligheder. Har Celtic været en mulighed, så forstår jeg ikke Falken. Fair nok hvis han siger FCK og København over OB og Odense, men nu kommer han bare ikke udenlands de næste mange år.
Håber vi handler med det samme, magter ikke et forår hvor han spiller for os, velvidende han smutter til FCK.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægJeg tror, at Morre mener, at han holder med FCK, når de spiller mod vores direkte modstandere, fordi det øger vores chancer for en højere placering i ligaen, hvis de vinder kampene.
Tænker, at han er pænt ligeglad med, hvordan FCK ellers har det. :-)Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægFor mig er det værste, at han lader kontrakten med OB løbe ud, så han kan skifte gratis. Hvis han ville gøre det sidste for OB, kunne han have forlænget kontrakten, så OB kunne få en kompensation for tabet, som de gjorde med Laursen og Borring. Nu ender det med, at OB mister den bedste spiller til en konkurrent, som fansne ikke ligefrem har et hjerntenært forhold til. Gratis.
Det er super ærgerligt at det nu bliver FCK som kan høste gevinsten, og så kan vi få vores lille procentdel i uddannelsespenge.
Comment
Comment