Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Ej, det ville sgu være for dumt. Så længe han er hos os, så har han også hjertet hos os, det er jeg slet ikke i tvivl om. Desuden ville det være en svær spiller at undvære på nuværende tidspunkt.. Så nej tak, han skal have fuld tid som han plejer, hvis tilfældet er, at vi har ham helt til sommer.

    Man kan så diskutere om han ikke skulle bænkes i vores kampe imod hans eventuelle kommende klub - For alles skyld. Falk, vores klub og fans, ny klub og deres fans.
    Helt enig. Det er Rasmus Falk, en spiller med OB-hjerte som gav altid fuld indsats for os. Og desuden var det en beskidt spil Gaarde spillede sidste sommer og det skulle ikke blive vores stil.
    Hvis Falk skulle komme med en anden dansk klubs trøje til TreForPark vil jeg ikke hilse ham med blomster, tværtimod. Men så længe han har kontrakt med os skal han spille for os.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Ej, det ville sgu være for dumt. Så længe han er hos os, så har han også hjertet hos os, det er jeg slet ikke i tvivl om. Desuden ville det være en svær spiller at undvære på nuværende tidspunkt.. Så nej tak, han skal have fuld tid som han plejer, hvis tilfældet er, at vi har ham helt til sommer.

      Man kan så diskutere om han ikke skulle bænkes i vores kampe imod hans eventuelle kommende klub - For alles skyld. Falk, vores klub og fans, ny klub og deres fans.
      Dybt uenig. Jeg synes det er naiv og uproff. tankegang. Vælger han en konkurrent til OB - så er det småt med hjerte for klubben. Men han er jo også fra Middelfart, så det kan man heller ikke forvente. Der er ingen fremtid i RF hvis han vælger FCM, FCK eller BIF og så er det på tide at der satses på andre spillere der skal blomstre op og træde i karaktér - så alle ikke hele tiden forventer at Falk skal afgøre kampene for os og redde røven på holdet...

      Vil Falk videre så respekt for det - men tåbeligt ville netop være at forstærke konkurrenterne med en formstærk spiller. Lad ham rådne på bænken og få 2.holds kampe, så han skal bruge det første halve år i sin nye klub på at komme i kampform igen. Se hvordan det satte AK47 tilbage at få en tur i fryseren i Aalborg. Han er jo en skygge af sig selv...

      Comment


        Beskidt spil? Haha velkommen til proff. fodbold!

        Det er jo netop den her naive holdning og mangel på kynisme der gør at OB er en klub der aldrig vinder noget. Man tænker ikke som en vinder!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          Beskidt spil? Haha velkommen til proff. fodbold!

          Det er jo netop den her naive holdning og mangel på kynisme der gør at OB er en klub der aldrig vinder noget. Man tænker ikke som en vinder!
          Ja, beskidt spil og det ville være sikker også dum spil i vores situation. Det er ikke så intelligent at skade sig selv kun om a skade muligvis en modstander senere. Med Falk slutter vi bedre i sæsonen og får dermed også mere tv-penge. Og om Falk ville bruge mange tid at komme i form igen ved du ikke. Han ville være med sin ny klub jo i hele sæsonforberedelsen.
          Så bare rolig med at tale om mangel af professionalitæt...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            Dybt uenig. Jeg synes det er naiv og uproff. tankegang. Vælger han en konkurrent til OB - så er det småt med hjerte for klubben. Men han er jo også fra Middelfart, så det kan man heller ikke forvente. Der er ingen fremtid i RF hvis han vælger FCM, FCK eller BIF og så er det på tide at der satses på andre spillere der skal blomstre op og træde i karaktér - så alle ikke hele tiden forventer at Falk skal afgøre kampene for os og redde røven på holdet...

            Vil Falk videre så respekt for det - men tåbeligt ville netop være at forstærke konkurrenterne med en formstærk spiller. Lad ham rådne på bænken og få 2.holds kampe, så han skal bruge det første halve år i sin nye klub på at komme i kampform igen. Se hvordan det satte AK47 tilbage at få en tur i fryseren i Aalborg. Han er jo en skygge af sig selv...
            Heldigvis er vi mennesker meget forskellige, og du har i din fulde ret lov til at mene, hvad du nu engang mener.

            Jeg kan godt forstår hvad du siger, og se hvad du mener - Jeg kan tildels godt følge dig. Men en spiller som Rasmus Falk som har været i klubben i 10 år, og givet alt hvad han har for os. Det kan jeg kun respektere, og skulle han mod al forventning gå til en konkurrent, så kan jeg virkelig ikke hade ham for det. - Jeg kan ikke slette alle de gode minder den knægt har givet mig, og jeg vil ikke være med til at sætte én af vores egne talenter, med så stort er klubhjerte, som har givet os så meget - på bænken, hvor han kan rådne op i et halvt år. Hvor fanden er respekten henne her? Rasmus Falk fortjener vores allesammens respekt og hæder, uanset hvilken klub han ender i. Han har om nogen været loyal overfor klubben, og det gengælder man ikke ved at bænke/straffe ham, hvis du spørger mig.

            Jeg ønsker kun det bedste for Falk, og jeg er nu også ret overbevist om at det bliver en tur til udlandet, så forhåbentligt kommer det aldrig på tale.

            OB har jo også haft fint med tid til at gøre noget ved hans kontrakt, og nu er man så bare endt i en situation hvor Rasmus kan tage et skridt i hans karriere, som han nu mener er bedst for hans udvikling. Det kan vi kun klantre vores ledelse for. Vi kunne forhelvede bare have haft styr på vores ting.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Heldigvis er vi mennesker meget forskellige, og du har i din fulde ret lov til at mene, hvad du nu engang mener.

              Jeg kan godt forstår hvad du siger, og se hvad du mener - Jeg kan tildels godt følge dig. Men en spiller som Rasmus Falk som har været i klubben i 10 år, og givet alt hvad han har for os. Det kan jeg kun respektere, og skulle han mod al forventning gå til en konkurrent, så kan jeg virkelig ikke hade ham for det. - Jeg kan ikke slette alle de gode minder den knægt har givet mig, og jeg vil ikke være med til at sætte én af vores egne talenter, med så stort er klubhjerte, som har givet os så meget - på bænken, hvor han kan rådne op i et halvt år. Hvor fanden er respekten henne her? Rasmus Falk fortjener vores allesammens respekt og hæder, uanset hvilken klub han ender i. Han har om nogen været loyal overfor klubben, og det gengælder man ikke ved at bænke/straffe ham, hvis du spørger mig.

              Jeg ønsker kun det bedste for Falk, og jeg er nu også ret overbevist om at det bliver en tur til udlandet, så forhåbentligt kommer det aldrig på tale.

              OB har jo også haft fint med tid til at gøre noget ved hans kontrakt, og nu er man så bare endt i en situation hvor Rasmus kan tage et skridt i hans karriere, som han nu mener er bedst for hans udvikling. Det kan vi kun klantre vores ledelse for. Vi kunne forhelvede bare have haft styr på vores ting.
              Fuldstændig enig!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Heldigvis er vi mennesker meget forskellige, og du har i din fulde ret lov til at mene, hvad du nu engang mener.

                Jeg kan godt forstår hvad du siger, og se hvad du mener - Jeg kan tildels godt følge dig. Men en spiller som Rasmus Falk som har været i klubben i 10 år, og givet alt hvad han har for os. Det kan jeg kun respektere, og skulle han mod al forventning gå til en konkurrent, så kan jeg virkelig ikke hade ham for det. - Jeg kan ikke slette alle de gode minder den knægt har givet mig, og jeg vil ikke være med til at sætte én af vores egne talenter, med så stort er klubhjerte, som har givet os så meget - på bænken, hvor han kan rådne op i et halvt år. Hvor fanden er respekten henne her? Rasmus Falk fortjener vores allesammens respekt og hæder, uanset hvilken klub han ender i. Han har om nogen været loyal overfor klubben, og det gengælder man ikke ved at bænke/straffe ham, hvis du spørger mig.

                Jeg ønsker kun det bedste for Falk, og jeg er nu også ret overbevist om at det bliver en tur til udlandet, så forhåbentligt kommer det aldrig på tale.

                OB har jo også haft fint med tid til at gøre noget ved hans kontrakt, og nu er man så bare endt i en situation hvor Rasmus kan tage et skridt i hans karriere, som han nu mener er bedst for hans udvikling. Det kan vi kun klantre vores ledelse for. Vi kunne forhelvede bare have haft styr på vores ting.
                100 % enig
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Jeg glemmer aldrig, da vi tabte 0-3 i Randers, efter kampen kom spillerne hen og gav os hånden, jeg kan seriøst aldrig mindes, at jeg har set et menneske være så knust og ked af det før, som Rasmus Falk var den dag. Jeg kan virkelig huske det, som var det i går, man kunne virkelig mærke hans smerte. Og så skal man høre på folk, der tvivler på om han har hjerte for klubben, det er udtryk for uvidenhed og mangel på respekt for Rasmus' tid i klubben.

                  Comment


                    http://jyllands-posten.dk/sport/fodb...-for-obs-falk/

                    "Først og fremmest et i OB, som har givet mig en mulighed for at blive her. Så er der selvfølgelig interesse fra andre danske klubber, og der er interesse fra nogle udenlandske klubber."

                    Syntes ikke at vi har hørt rygterne ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      http://jyllands-posten.dk/sport/fodb...-for-obs-falk/

                      "Først og fremmest et i OB, som har givet mig en mulighed for at blive her. Så er der selvfølgelig interesse fra andre danske klubber, og der er interesse fra nogle udenlandske klubber."

                      Syntes ikke at vi har hørt rygterne ..
                      Vandrørne er tætte. Men har der ikke været snak om Rusland og Tyrkiet. Og de lande sammen med Norge/Sverige er vel ikke det mest interssante for ham...

                      Comment


                        http://m.bt.dk/superligaen/presbold-...-svar-fra-falk

                        Kære Jesper Hansen, det kunne jo også være at Falk venter på at se hvilken spiller som kommer til klubben, for hvis vi ikke forstærker holdet, så kan jeg godt forstå at han ikke forlængere med OS

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                          http://m.bt.dk/superligaen/presbold-...-svar-fra-falk

                          Kære Jesper Hansen, det kunne jo også være at Falk venter på at se hvilken spiller som kommer til klubben, for hvis vi ikke forstærker holdet, så kan jeg godt forstå at han ikke forlængere med OS
                          Kunne også være ja at han har det med i sin betragtning. Men navne som Izunna og KEP er da pænt solide navne som burde trække op..
                          Men bestemt også spændende hvem der skal "erstatte" Falk hvis det er..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kunne også være ja at han har det med i sin betragtning. Men navne som Izunna og KEP er da pænt solide navne som burde trække op..
                            Men bestemt også spændende hvem der skal "erstatte" Falk hvis det er..
                            Det kan vi godt være enig om, men nu er det jo kun rygte med de 2, det kan jo være han vil se handling inden han skriver under.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Det kan vi godt være enig om, men nu er det jo kun rygte med de 2, det kan jo være han vil se handling inden han skriver under.
                              Mon det har det helt store at sige. Selv med et par handler nu, så når vi intet i år. Så skal man kigge frem til næste sæson, og det afhænger meget mere af, hvad der sker til sommer. I den henseende har Falk og hans agent har nok også fået et indblik i, hvad fremtidsplanerne bringer som en del af forhandlingerne. Ikke at en signing af f.eks. Izunna ville skade, men det er næppe tungen på vægtskålen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                                Det kan vi godt være enig om, men nu er det jo kun rygte med de 2, det kan jo være han vil se handling inden han skriver under.
                                Bestemt. Det kan jo også være at der er skrevet under men man af forskellige årsager afventer at gøre det officielt...
                                Jeg tror 100% på at han ser hvad der dukker op af muligheder i udlandet først og kommer der ikke noget spændende der sammenligner de fordele og ulemper imellem de 3-4 danske tilbud der ligger

                                Comment

                                Working...
                                X