Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet virker sandsynligt. OB vil sandsynligvis intensivere et salg, hvis han beslutter ikke at ville forlænge, og der skal da lidt tid til at få det ført igennem, så vi kan få det maksimale for ham.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFalk sidder med alle kortene desværre. OB har intet andet en tomme trusler at komme med og vil altid "tage ham tilbage" selv om deres interne deadlines er overskredet.. Falk tænker på sig selv og sin fremtid og rigmelighed tror jeg ikke kan bruges i dette spil desværre
Så må han blive i klubben sæsonen ud og så må det være op til KN at vurdere om han skal bruges på holdet eller om et hold uden Falk skal bygges op alt efter forventningerne om er forlængelse eller hvis han har skrevet med en anden klub."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægBurde falk ikke snart tage at melde ud overfor klubben? Det sgu da ikke helt fair for OB. De skal jo også vide om de skal finde en erstatning nu eller fx til sommer
Det sker jo også tit at klubben ikke melder noget ud ift en spiller med kontrakt udløb .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægBurde falk ikke snart tage at melde ud overfor klubben? Det sgu da ikke helt fair for OB. De skal jo også vide om de skal finde en erstatning nu eller fx til sommerBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHan har kontrakt til 30/6 og indtil der er noget på plads kan han vel ikke melde noget ud . Det er først nu han må snakke med andre .
Det sker jo også tit at klubben ikke melder noget ud ift en spiller med kontrakt udløb .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHelt enig. Falk har vel ikke mere travlt, end OB har haft de gange, hvor man ikke har forlænget med spillere. Jeg kan heller ikke se, at en spiller skulle have mere forpligtelse til at melde ud, end en klub har det.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Risikoen for at Falken flvver er ikke 100%, men dog sikkert over 90, så for JH er det ikke så svært. Han skal agere som om Falk forsvinder den 30/6. Det er faktisk heller ikke så svært, for vi har masser af offensive spillere. Desler, AK, Zohore og Fester plus det løse, så selv om Falk skulle blive solgt allerede nu her i vinduet, så skal vi egentlig stadig have mest øje på forstærkninger andre steder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægRisikoen for at Falken flvver er ikke 100%, men dog sikkert over 90, så for JH er det ikke så svært. Han skal agere som om Falk forsvinder den 30/6. Det er faktisk heller ikke så svært, for vi har masser af offensive spillere. Desler, AK, Zohore og Fester plus det løse, så selv om Falk skulle blive solgt allerede nu her i vinduet, så skal vi egentlig stadig have mest øje på forstærkninger andre steder.
Ja, vi mangler forstærkninger andre steder på banen, men du skriver ovenstående som om, at "skidt pyt med at Falk smutter, for vi kan nemt undvære ham"-agtigt...
En Falk i den form vi har set ham i efteråret bliver hamrende svær at erstatte, i mine øjne...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg læser, hvad du skriver...og tolker også lidt.
Ja, vi mangler forstærkninger andre steder på banen, men du skriver ovenstående som om, at "skidt pyt med at Falk smutter, for vi kan nemt undvære ham"-agtigt...
En Falk i den form vi har set ham i efteråret bliver hamrende svær at erstatte, i mine øjne...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægRisikoen for at Falken flvver er ikke 100%, men dog sikkert over 90, så for JH er det ikke så svært. Han skal agere som om Falk forsvinder den 30/6. Det er faktisk heller ikke så svært, for vi har masser af offensive spillere. Desler, AK, Zohore og Fester plus det løse, så selv om Falk skulle blive solgt allerede nu her i vinduet, så skal vi egentlig stadig have mest øje på forstærkninger andre steder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg læser, hvad du skriver...og tolker også lidt.
En Falk i den form vi har set ham i efteråret bliver hamrende svær at erstatte, i mine øjne...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment