Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lasse Vøge ‏@LasseVge 2 min.2 minutter siden OB forventer Falk-afklaring i december, siger Jesper Hansen. Det dufter af knuste fynske hjerter, synes jeg. #obefb
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Jeg tror sgu også en forlængelse er langt væk. Han ryger til udlandet efter nytår.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Jeg tror sgu også en forlængelse er langt væk. Han ryger til udlandet efter nytår.
        Hvis bare der kommer noget mønt så vi kan geninvestere lidt ... Er sikker på at Desler kan overtage. Ikke med de samme kvaliteter men med andre og holdmæssigt måske bedre .æ
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Hvis bare der kommer noget mønt så vi kan geninvestere lidt ... Er sikker på at Desler kan overtage. Ikke med de samme kvaliteter men med andre og holdmæssigt måske bedre .æ
          Helt og aldeles enig. Forlængelse eller sælg til januar.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Lasse Vøge ‏@LasseVge 2 min.2 minutter siden OB forventer Falk-afklaring i december, siger Jesper Hansen. Det dufter af knuste fynske hjerter, synes jeg. #obefb
            Ja det er hvad Jesper sagde inden kampen, jeg tror heller ikke ret meget på en forlængelse.

            Comment


              Jesper sagde også at de allerede havde tilbudt Falk en ny kontrakt, så man kan vel så småt konkludere at tilbuddet ikke er tilstrækkeligt interessant for Falk.

              I hvert fald ikke godt nok til at han acceptere det nu og her.. Han kan nok godt se andre og bedre muligheder end OB. Forhåbentligt bliver det udlandet. Jeg krydser fingre!

              Comment


                Rasmus Falk har så stor værdi for fans, sponsorer og brandet OB, at man bør gå MEGET højt op i bud for at få ham til at blive.

                Comment


                  Bliiiiiiiv Falk! Vil du ikke nok!?!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Rasmus Falk har så stor værdi for fans, sponsorer og brandet OB, at man bør gå MEGET højt op i bud for at få ham til at blive.
                    tror man går meget langt - men vil han ikke selv så er der ikke mere at gøre desværre. Kæft jeg håber på en udenlandsk klub

                    Comment


                      Så kom det ud, OB og Falk er ikke enige om tingene...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Falk siger selv at han har takket nej til OB s tilbud, så ........

                        Comment


                          Falk sagde lige på 3sport, at OB og ham ikke er enige om det kontraktudspil OB er kommet med, og derfor har valgt ikke at takke ja til det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Så kom det ud, OB og Falk er ikke enige om tingene...
                            Bare Jesper Hansen ikke er for nærig

                            Comment


                              Ja, så kom det vist på plads. Falk skal videre.. Jeg håber på en udenlandsk klub! Synd, men fortjent. Jeg tror ikke OB kan tilbyde noget i nærheden af hvad han eftersøger.. Mon ikke det er ny klub og liga han kigger efter.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Bare Jesper Hansen ikke er for nærig
                                Enig eller ikke dygtig nok......
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X