Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan godt huske at have læst en beskrivelse af Kryger hvor der stod at han er en trussel i hovedspillet og frisparks-ekspert .. Men man skal nu heller ikke tro på alt man læser , så en gang en annonce hvor der stod at Citroën Berlingo er en rigtig god familiebil ;-)
    Jeg kan godt lide Kryger, og synes det han er en god mand at have i truppen, da han kan løse mange opgaver uden det store pjat... men kantspiller, på en midtbane med Ari og Makrini, som HELLER ikke har offensiv kreativitet som spidskompetancer? Nej, det er ikke lige dér jeg ville bruge ham.

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Jeg kan godt lide Kryger, og synes det han er en god mand at have i truppen, da han kan løse mange opgaver uden det store pjat... men kantspiller, på en midtbane med Ari og Makrini, som HELLER ikke har offensiv kreativitet som spidskompetancer? Nej, det er ikke lige dér jeg ville bruge ham.

      Mvh

      MaxHH
      Jeg synes at kampen i går viste, at han slet ikke er klar til det her tempo/niveau (mere). Han forsøger at spille over evne og så ser han skidt ud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg synes at kampen i går viste, at han slet ikke er klar til det her tempo/niveau (mere). Han forsøger at spille over evne og så ser han skidt ud.
        Han skal bruges på backen, hvis vi skal forsvare os, eller i angrebet, hvis vi skal jagte en udligning/føring med lange bolde i en slutfase. Og det er fedt at have sådan én til at løse de specifikke opgaver. Men jeg ville bestemt ikke have smidt ham ind på en kant, slet ikke imod et hold som Aalborg. Den må Kent tage på sin kappe...

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg kan godt lide Kryger, og synes det han er en god mand at have i truppen, da han kan løse mange opgaver uden det store pjat... men kantspiller, på en midtbane med Ari og Makrini, som HELLER ikke har offensiv kreativitet som spidskompetancer? Nej, det er ikke lige dér jeg ville bruge ham.

          Mvh

          MaxHH
          Jeg kan virkelig kun se Kryger som indskifter de sidste 10-15 minutter hvor han med sin dødboldsstyrke kan være giftig når vi skal jagte et mål eller forsvare en føring. Indhoppet imod Randers og gårsdagens startplads har vist han ikke har niveauet. Enten spiller han virkelig langsomt, eller også forsøger han at spille hurtigt og laver fejlafleveringer. Han er en 1. Divisionsspiller, og selvom han løber meget og viser mandsmod, så er der bare ikke kvalitet nok i mine øjne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Jeg kan virkelig kun se Kryger som indskifter de sidste 10-15 minutter hvor han med sin dødboldsstyrke kan være giftig når vi skal jagte et mål eller forsvare en føring. Indhoppet imod Randers og gårsdagens startplads har vist han ikke har niveauet. Enten spiller han virkelig langsomt, eller også forsøger han at spille hurtigt og laver fejlafleveringer. Han er en 1. Divisionsspiller, og selvom han løber meget og viser mandsmod, så er der bare ikke kvalitet nok i mine øjne.
            Det er også dér jeg ville bruge ham... ser ham på ingen måde som en starter. Men det er stadig godt at have den slags rutinerede folk i truppen, der kan udfylde den rolle når behovet er der...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Han skal bruges på backen, hvis vi skal forsvare os, eller i angrebet, hvis vi skal jagte en udligning/føring med lange bolde i en slutfase. Og det er fedt at have sådan én til at løse de specifikke opgaver. Men jeg ville bestemt ikke have smidt ham ind på en kant, slet ikke imod et hold som Aalborg. Den må Kent tage på sin kappe...

              Mvh

              MaxHH
              Jeg synes også, at han gjorde det bedre på backen. Men kanten var en skandale og han har bidraget med tæt på INTET positivt de gange han er blevet indskiftet som angriber her i efteråret. Så det der med at han kan dække flere positioner er altså ikke på et hold i superligaen, som er under pres for at præstere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg synes også, at han gjorde det bedre på backen. Men kanten var en skandale og han har bidraget med tæt på INTET positivt de gange han er blevet indskiftet som angriber her i efteråret. Så det der med at han kan dække flere positioner er altså ikke på et hold i superligaen, som er under pres for at præstere.
                Så skidt synes jeg nu heller ikke det har været, når han kom ind i angrebet. Men givet, han er ikke førstevalg til ret meget, og hvis vi KUNNE sælge ham, for at få en bedre spiller ind, ville jeg ikke sige nej tak.

                mvh

                MaxHH

                Comment


                  Man kan nu oddse på om Falk bliver eller ej

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-skifter-klub

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Man kan nu oddse på om Falk bliver eller ej

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-skifter-klub
                    Så lige at FCM er gået videre i Europaleague og Steinlein sagde et de præsenterer en spillertilgang imorgen og så fik jeg lige en ubehagelig tanke.....Falk
                    De får med 99% sikkerhed skudt Sisto afsted snart for et kæmpe millionbeløb og jeg vil være overrasket hvis Jess Thorup og Co ikke har Falk på deres ønskeliste over mulige afløsere,

                    Comment


                      Der snakkes om det er en venstre back de har hentet, tænker det er deres gamle spiller, Juelsgaard, for snotten af BIF...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Der snakkes om det er en venstre back de har hentet, tænker det er deres gamle spiller, Juelsgaard, for snotten af BIF...
                        Hvis noget godt skal overgå FCM, vil det da være en gevaldig trøst, hvis det samtidig er en finger i snotten på Brøndby. Jeg krydser fingre, og det er da bestemt realistisk med deres besætning på backen.

                        Comment


                          Nope. På twitter siger de, at det er en eller anden dude fra det hold der slog FCK ud af Europa. Jablonec.

                          Edit: Det skulle være ham her: https://en.wikipedia.org/wiki/Filip_...8footballer%29
                          Last edited by Onkel Riffel; 28-08-2015, 01:18.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Aldrig hørt om ham...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Aldrig hørt om ham...
                              Du så ikke kampene mellem FCK - Jablonec?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Du så ikke kampene mellem FCK - Jablonec?
                                Nej det gjorde jeg ikke...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X