Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det bliver lige pludselig en anelse anstrengt at se Koval på bænken... trods det er fortjent han sidder der...
    Tjaa 200.000 pr/md for en målmand man havde set på nogle 2-3 år gl youtube videoer ;-) ...
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
      Enig den trøje er ikke pæn.

      JH ud... jeg får lyst til og slå mit tv når jeg høre på hans vrøvl... fuck hvor var det langt ude det svar... men hans agent er også en kæmpe klaphat...
      Kan du ikke gøre mig den tjeneste at få det optaget, hvis du gør det. Ville elske at se den video på Youtube. [ultimatew vs. Jesper Hansen - Ultimate TV fighting]

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Tjaa 200.000 pr/md for en målmand man havde set på nogle 2-3 år gl youtube videoer ;-) ...
        100.000.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Lugter langt væk af endnu et stykke usmageligt PR-arbejde af undermennesket Mads Bach Lund.
          Han skal beskytte sin spiller , og dermed lækker han så historien for at udviske billedet af at JH havde gjort alt hvad han kunne for at friste Falk .
          Det ser mere ud til at han både via sine uambitiøse indkøb , Komiske Ali udtalelser og respektløst tilbud til Falk har gjort alt for at jage ham væk .

          Hvis 200.000 er loftet for en spiller af Falk's kaliber så er der ederbroderme langt til toppen og til at hente spillere som kan flytte os .

          Hvad er der blevet af : 2015 bliver vendepunktet ?
          Last edited by Magge; 26-02-2016, 23:04.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            100.000.
            Jeg har hørt 200.000

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Han skal beskytte sin spiller , og dermed lækker han så historien for at udviske billedet af at JH havde gjort alt hvad han kunne for at friste Falk .
              Det ser mere ud til at han både via sine uambitiøse indkøb , Komiske Ali udtalelser og respektløst tilbud til Falk har gjort alt for at jage ham væk .

              Hvis 200.000 er loftet for en spiller af Falk's kaliber så er der ederbroderme langt til toppen og til at hente spillere som kan flytte os .

              Hvad er der blevet af : 2015 bliver vendepunktet ?
              Tror nu stadig at vores "loft" er det 4. Højste i ligaen.. Men milevidt fra de 3 øverste

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg har hørt 200.000

                Jeg hører SportFyn skriver 100.000 fra OB, 340.000/md fra Dynamo.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jeg hører SportFyn skriver 100.000 fra OB, 340.000/md fra Dynamo.
                  Jeg har hørt 200.000 fra OB og 400.000 fra Dynamo.. Fra samme mand som havde ret i andre ting her i vintervinduet

                  Comment


                    Kan ikke mere være særlig sur på Falk. Klar, der var den trøje-stunt. Men de har tilbydet ham en lønnedgang for forlængelsen og han kæmper røven ud af buksen for os. Jeg vil glemme den dumme trøje-stunt.
                    Men de ansvarlige for forhandlingen med Falk og det respektløse og absolut idiotiske tilbud til ham (om det er JH eller bestyrelsen eller begge) kan kiss my ass for the rest of my life.
                    DE SKAL VÆK!!!!!!!!!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Kan ikke mere være særlig sur på Falk. Klar, der var den trøje-stunt. Men de har tilbydet ham en lønnedgang for forlængelsen og han kæmper røven ud af buksen for os. Jeg vil glemme den dumme trøje-stunt.
                      Men de ansvarlige for forhandlingen med Falk og det respektløse og absolut idiotiske tilbud til ham (om det er JH eller bestyrelsen eller begge) kan kiss my ass for the rest of my life.
                      DE SKAL VÆK!!!!!!!!!
                      Den køber jeg ikke. Det var en del af forhandlingerne undervejs. Det er en alt for let konklusion baseret på intet andet end nogle medier, der vil have kliks.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Kan ikke mere være særlig sur på Falk. Klar, der var den trøje-stunt. Men de har tilbydet ham en lønnedgang for forlængelsen og han kæmper røven ud af buksen for os. Jeg vil glemme den dumme trøje-stunt.
                        Men de ansvarlige for forhandlingen med Falk og det respektløse og absolut idiotiske tilbud til ham (om det er JH eller bestyrelsen eller begge) kan kiss my ass for the rest of my life.
                        DE SKAL VÆK!!!!!!!!!
                        Det kan jeg nu sagtens være. At jh fucker op undskylder ikke falks skifte.

                        Og selv om jeg er enig i det var et respektløst bud at lægge ud med - så tror jeg ikke på falk var blevet, han var godt klar over hvor god en situation han stod i - og ud over OB ikke kunne være med økonomisk så har der også været det sportslige at kigge på - og der er bare laaaangt inden vi kan være med hvor det bliver bare lidt sjovt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg har hørt 200.000
                          Og Festersen som ikke havde bevist sig mere end 1-1,5 sæson kom hertil og får ca 170.000 .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg har hørt 200.000 fra OB og 400.000 fra Dynamo.. Fra samme mand som havde ret i andre ting her i vintervinduet
                            Det har jeg også hørt... 600.000, hvor OB står for 1/3...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Kan du ikke gøre mig den tjeneste at få det optaget, hvis du gør det. Ville elske at se den video på Youtube. [ultimatew vs. Jesper Hansen - Ultimate TV fighting]

                              MvT
                              Jeg har haft det sådan stort set hele han tid i OB. Væmmes ved at den mand er sportsdirektør i min klub .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Jeg har haft det sådan stort set hele han tid i OB. Væmmes ved at den mand er sportsdirektør i min klub .
                                Jamen, så smider jeg også lige en video-challenge til dig :O)

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X