Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Også det ja, TB ville slå til hvis muligheden opstod, helt sikkert...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      "Mentor Troels" Sportsdirektør i BIF...

      Skal vi bekymre os..? De har vel næppe pengene...
      http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...ave-nogensinde

      De gætter på den mulighed, og Emil...

      (Edit: nixcha var lige lidt hurtigere i den anden tråd)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        nu tror jeg ikke selv på falken til bif - tvivler simpelthen på de har råd, især hvis de skal lave +15 mill i transfers dette vindue som det har været fremme.

        Men det slog mig igår - hvad med FCM?? Sisto rygtes nu til ajax, og sylvester igboun ryger vel også.....og fcm har helt sikkert pengene - kan jo så bare håbe de kigger på en højere hylde.

        (ren spekulation men den frygtelige tanke slog lige ned i mig i går)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nu tror jeg ikke selv på falken til bif - tvivler simpelthen på de har råd, især hvis de skal lave +15 mill i transfers dette vindue som det har været fremme.

          Men det slog mig igår - hvad med FCM?? Sisto rygtes nu til ajax, og sylvester igboun ryger vel også.....og fcm har helt sikkert pengene - kan jo så bare håbe de kigger på en højere hylde.

          (ren spekulation men den frygtelige tanke slog lige ned i mig i går)
          Hvis de kan byde 18 mill for Uffe B i sidste vindue kan de også byde 15 mill for Falk..
          Vi håber alle stadig at han ryger til udlandet.

          Comment


            Falk vil gerne møde Sverige

            http://www.fyens.dk/sport/Nu-vil-Ras...rtikel/2738153

            Comment


              Han lyder godt nok noget træt af tilværelsen i OB, eller det er måske mig der ligger for meget i ordene ..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                Han lyder godt nok noget træt af tilværelsen i OB, eller det er måske mig der ligger for meget i ordene ..
                Måske lige groft nok sagt men ja. Lyder ikke til at Falk gider OB mere..
                Men det er også okay. Han skal afsted og vi skal have en stor transfer..

                Så kan vi håbe at han en dag vender tilbage til OB og spiller sine sidste år

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Måske lige groft nok sagt men ja. Lyder ikke til at Falk gider OB mere..
                  Men det er også okay. Han skal afsted og vi skal have en stor transfer..

                  Så kan vi håbe at han en dag vender tilbage til OB og spiller sine sidste år
                  Jeg bed nu mere mærke i "Jeg var glad for opbakningen og for, at tilskuerne sang mit navn, da jeg blev skiftet ud. Det var ligesom hjemme i Odense." Det ser jeg som et stor kompliment til både fans dernede og os der følger ham til hverdag.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Jeg bed nu mere mærke i "Jeg var glad for opbakningen og for, at tilskuerne sang mit navn, da jeg blev skiftet ud. Det var ligesom hjemme i Odense." Det ser jeg som et stor kompliment til både fans dernede og os der følger ham til hverdag.

                    Yeps. Han skal nok vende hjem en dag når han er færdig i udlandet..
                    Han vil jo nærmest få Royal status

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                      Han lyder godt nok noget træt af tilværelsen i OB, eller det er måske mig der ligger for meget i ordene ..
                      Det kan jeg godt afkræfte, at han skulle være. Dermed ikke sagt, at han ikke skifter, men træt af tilværelsen i OB er han i hvert fald ikke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        Det kan jeg godt afkræfte, at han skulle være. Dermed ikke sagt, at han ikke skifter, men træt af tilværelsen i OB er han i hvert fald ikke.
                        Han må da være lidt træt af OB's nuværende situation. Ligesom vi andre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                          Han lyder godt nok noget træt af tilværelsen i OB, eller det er måske mig der ligger for meget i ordene ..
                          Det har jeg godt nok svært ved at genkende? Han siger bare at en u21-em semifinale er noget af det største han har oplevet, hvad man vel næppe kan være uenig i?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                            Han lyder godt nok noget træt af tilværelsen i OB, eller det er måske mig der ligger for meget i ordene ..
                            Falk har gennem de seneste sæsoner båret et tungt læs i OB og stort set ene mand skulle stå for alt kreativt og offensivt , der er intet at sige til hvis han er ved at være udbrændt . Måske er han også træt af manglende ambitioner og sløje indkøb i klubben . En spiller som Falk har selvsagt ambitioner om langt mere end blot at spille for at undgå nedrykning og har også niveau til langt mere .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Falk har gennem de seneste sæsoner båret et tungt læs i OB og stort set ene mand skulle stå for alt kreativt og offensivt , der er intet at sige til hvis han er ved at være udbrændt . Måske er han også træt af manglende ambitioner og sløje indkøb i klubben . En spiller som Falk har selvsagt ambitioner om langt mere end blot at spille for at undgå nedrykning og har også niveau til langt mere .
                              Har vi ikke alle større ambitioner på OB' vegne?

                              Comment


                                Nu sagde Falk i et af de famøse klip med 2 af spillerne, som kom lige før en stak reklamer i går aftes på 3 sport. Til spørgsmålet hvad har været det største øjeblik i din karriere så langt. Da jeg fik debut på Odense stadion, og løb ind på banen til en kamp mod Lyngby.

                                Comment

                                Working...
                                X