Også det ja, TB ville slå til hvis muligheden opstod, helt sikkert...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg"Mentor Troels" Sportsdirektør i BIF...
Skal vi bekymre os..? De har vel næppe pengene...
De gætter på den mulighed, og Emil...
(Edit: nixcha var lige lidt hurtigere i den anden tråd)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
nu tror jeg ikke selv på falken til bif - tvivler simpelthen på de har råd, især hvis de skal lave +15 mill i transfers dette vindue som det har været fremme.
Men det slog mig igår - hvad med FCM?? Sisto rygtes nu til ajax, og sylvester igboun ryger vel også.....og fcm har helt sikkert pengene - kan jo så bare håbe de kigger på en højere hylde.
(ren spekulation men den frygtelige tanke slog lige ned i mig i går)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnu tror jeg ikke selv på falken til bif - tvivler simpelthen på de har råd, især hvis de skal lave +15 mill i transfers dette vindue som det har været fremme.
Men det slog mig igår - hvad med FCM?? Sisto rygtes nu til ajax, og sylvester igboun ryger vel også.....og fcm har helt sikkert pengene - kan jo så bare håbe de kigger på en højere hylde.
(ren spekulation men den frygtelige tanke slog lige ned i mig i går)
Vi håber alle stadig at han ryger til udlandet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægHan lyder godt nok noget træt af tilværelsen i OB, eller det er måske mig der ligger for meget i ordene ..
Men det er også okay. Han skal afsted og vi skal have en stor transfer..
Så kan vi håbe at han en dag vender tilbage til OB og spiller sine sidste år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske lige groft nok sagt men ja. Lyder ikke til at Falk gider OB mere..
Men det er også okay. Han skal afsted og vi skal have en stor transfer..
Så kan vi håbe at han en dag vender tilbage til OB og spiller sine sidste årForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg bed nu mere mærke i "Jeg var glad for opbakningen og for, at tilskuerne sang mit navn, da jeg blev skiftet ud. Det var ligesom hjemme i Odense." Det ser jeg som et stor kompliment til både fans dernede og os der følger ham til hverdag.
Yeps. Han skal nok vende hjem en dag når han er færdig i udlandet..
Han vil jo nærmest få Royal status
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægHan lyder godt nok noget træt af tilværelsen i OB, eller det er måske mig der ligger for meget i ordene ..
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægHan lyder godt nok noget træt af tilværelsen i OB, eller det er måske mig der ligger for meget i ordene ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOprindeligt indsendt af Magge Se indlægFalk har gennem de seneste sæsoner båret et tungt læs i OB og stort set ene mand skulle stå for alt kreativt og offensivt , der er intet at sige til hvis han er ved at være udbrændt . Måske er han også træt af manglende ambitioner og sløje indkøb i klubben . En spiller som Falk har selvsagt ambitioner om langt mere end blot at spille for at undgå nedrykning og har også niveau til langt mere .
Comment
Comment