Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Et klassisk eksempel på en storklub, der reagere som en storklub skal. Det er barsk, og det er meget mere hyggeligt at sidde i en rundkreds med kaffe og brunsviger og rose hinanden, desværre er man nød til at være hård nogle gange, hvis man vil slippe væk fra middelmådigheden. http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-01-...i-fem-maaneder
    Der er da gået en pædagog tabt i dig :D.

    Okay, bortset fra den åbenlyst unfair behandling af Boilesen, så er det jo heller ikke skide god pr ... hvorledes det er skide smart og professionelt og hvordan Ajax bliver bedre af det her, det ved jeg godt nok ikke.

    Men de er jo sluppet væk fra middelmådigheden???
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Der er da gået en pædagog tabt i dig :D.

      Okay, bortset fra den åbenlyst unfair behandling af Boilesen, så er det jo heller ikke skide god pr ... hvorledes det er skide smart og professionelt og hvordan Ajax bliver bedre af det her, det ved jeg godt nok ikke.

      Men de er jo sluppet væk fra middelmådigheden???
      Jeg indrømmer lige lynhurtigt noget, jeg er desperat og jeg famler i blinde, jeg aner faktisk ikke, hvor jeg vil hen med det der.

      Det her er et mareridt for mig, jeg håber snart det slutter

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Jeg indrømmer lige lynhurtigt noget, jeg er desperat og jeg famler i blinde, jeg aner faktisk ikke, hvor jeg vil hen med det der.

        Det her er et mareridt for mig, jeg håber snart det slutter
        Det er stærkt, at erkende sin fejl :)!
        Jeg tænkte også, at der ikke var meget mening i det :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Lige nøjagtigt!! Har folk mistet både deres personlige stolthed, og stoltheden for trøjen? Rasmus Falk har poseret foran fotografer med hans FCK-trøje, vi ved at han er væk senest til sommer. Gro nu et sæt balls, og ønsk ham ud af vagten, i må gerne sætte pris på hans tid i klubben, men at lade ham få spilletid her i foråret, det er jo bogstavligt som at pisse i bukserne.

          Hvad ville det ikke også være for et signal at sende til vores unge talenter; Dessler, Greve og Thomsen, i er godt nok ikke skabs-københavnere, i har godt nok ikke tidligere været Brøndbyfans og forsøgt at skifte til Brøndby, i har heller ikke ladet jer fotografere i en FCK-trøje, men i er altså bag køen, i forhold til en som vi ved er væk til sommer, det er simpelthen vanvittigt, hvis Falk for lov at optræde i vores trøje igen, og det vil uden tvivl være det værste der er sket i min tid som OB-fan.
          Ikke fordi jeg har specielt lyst til at forsvare nr 9 men han har indrømmet sin fejl og erkendt at det var en kæmpe tanketorsk.
          Jeg tror stadig han bliver solgt til FCK den sidste dag

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Jeg indrømmer lige lynhurtigt noget, jeg er desperat og jeg famler i blinde, jeg aner faktisk ikke, hvor jeg vil hen med det der.

            Det her er et mareridt for mig, jeg håber snart det slutter

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ikke fordi jeg har specielt lyst til at forsvare nr 9 men han har indrømmet sin fejl og erkendt at det var en kæmpe tanketorsk.
              Jeg tror stadig han bliver solgt til FCK den sidste dag
              Hvornår og til hvem har han indrømmet, at det var en fejl og en kæmpe tanketorsk?

              Det håber jeg også, at han bliver

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ikke fordi jeg har specielt lyst til at forsvare nr 9 men han har indrømmet sin fejl og erkendt at det var en kæmpe tanketorsk.
                Jeg tror stadig han bliver solgt til FCK den sidste dag
                Slet
                Last edited by Plum; 23-01-2016, 19:48.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ikke fordi jeg har specielt lyst til at forsvare nr 9 men han har indrømmet sin fejl og erkendt at det var en kæmpe tanketorsk.
                  Jeg tror stadig han bliver solgt til FCK den sidste dag
                  Nej. JH har meddelt ham at det var en tanketorsk ... og det er han så enig i .. Det er ikke noget der kommer fra ham selv så det er næppe dårlig samvittighed han sidder med ..

                  "Rasmus er enig med mig i, at det med trøjen var en tanketorsk" ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Nej. JH har meddelt ham at det var en tanketorsk ... og det er han så enig i .. Det er ikke noget der kommer fra ham selv så det er næppe dårlig samvittighed han sidder med ..

                    "Rasmus er enig med mig i, at det med trøjen var en tanketorsk" ...
                    Ja det var den jeg hentydede til

                    Comment


                      Han skal bare væk...om han afdribler 10 spillere og scorer i overtiden - så vil jeg vende ham ryggen. Once a traitor allways a traitor. Pas nu på OB med at skide på os fans.....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja det var den jeg hentydede til
                        At posere i trøjen var umådeligt dumt ja. Men selv med en undskyldning for det ændre det jo ikke noget - han drager til fck. Det kan ikke tilgives. Håber der kan findes en løsning nu så vi alle kan komme videre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          At posere i trøjen var umådeligt dumt ja. Men selv med en undskyldning for det ændre det jo ikke noget - han drager til fck. Det kan ikke tilgives. Håber der kan findes en løsning nu så vi alle kan komme videre
                          Jeg er helt enig. Det er den eneste logiske og holdbare løsning. Og lur mig om det ikke sker den sidste dag i vinduet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Der er jo ikke bare tale om en "fejltagelse". Et stykke OB går gratis til en vammel plastic klub, og undervejs minder han os om, hvor små vi egentlig er, lader sig fotografere med trøjen på, ikke én, men to gange, og snakker så om, at han gerne vil tilbage.

                            Det er ikke én fejltagelse, det er en hån, imo. Og hvis vi nogensinde skal have håb om at blive en magtfaktor i dansk fodbold, så skal vi aldrig respektere, at vores bedste spillere skifter til en anden dansk klub, og da slet ikke til ét af københavner holdene. Man kan blive tvunget til at tolerere hans tilstedeværelse og acceptere at sket er sket, men imo så er det en gigantisk taberholdning, bare at lægge sig fladt ned, udelukkende tænke på minder og affinde sig ubetinget med pladsen i hirakiet.

                            Jeg respekterer overhovedet ikke hans valg, og min ære forbyder mig på nogen måder bare lade som om, at intet er sket i et halvt år.

                            Falk er fortid til sommer, og også ud fra sportslige perspektiver er det logisk allerede nu og forberede sig på at efter sommer er der ingen til at smide assists til Festersen.

                            MvH ChrisOB
                            så du tror at RF har poseret i FCK trøje for at håne OB-fans. Det er imø mere et udtryk for paranoid tankegang, end det er en "gigantisk taberholdning" At du ikke respektere RFs valg er dit valg, men det er i den grad ude af trit med virkeligheden, og de forhold der er for prof. fodboldspillere.
                            Last edited by manner; 24-01-2016, 08:00.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              så du tror at RF har poseret i FCK trøje for at håne OB-fans. Det er imø mere et udtryk for paranoid tankegang, end det er en "gigantisk taberholdning" At du ikke respektere RFs valg er dit valg, men det er i den grad ude af trit med virkeligheden, og de forhold der er for prof. fodboldspillere.
                              Jeg tror ikke han gør det.for at håne.....det ville antyde en bevidst handling. Men handlingen i sig selv er en hån.
                              og så forstår jeg ikke al den snak om at vi skal respektere hans valg. Det lægger op til at vi skulle have haft noget at sige omkring beslutningen - og det har vi jo altså ikke.
                              Valget er Falks og accept eller respekt får han ikke herfra. Men jeg må jo affinde mig med det og se at komme videre. Og det sker lettest hvis han smutter nu.....og ikke trækker det i langdrag

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Jeg tror ikke han gør det.for at håne.....det ville antyde en bevidst handling. Men handlingen i sig selv er en hån.
                                og så forstår jeg ikke al den snak om at vi skal respektere hans valg. Det lægger op til at vi skulle have haft noget at sige omkring beslutningen - og det har vi jo altså ikke.
                                Valget er Falks og accept eller respekt får han ikke herfra. Men jeg må jo affinde mig med det og se at komme videre. Og det sker lettest hvis han smutter nu.....og ikke trækker det i langdrag
                                101,1% enig

                                Comment

                                Working...
                                X