Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Der er uden tvivl en masse psykologi ikke at ende på 9.-11.-pladsen (igen) for alle omkring OB - træneren, spillerne, ledelsen, sponsorer, fans osv. - pressen vil være over Ob igen - det hjalp ikke en skid at fyre TB - hvorfor beholdt man ikke OP - har Kent evnerne - så skal vi igennem det lort med at OB ikke har rykket sig en skid i 5 år. Jeg er overbevist om at en plads eller to frem betyder rigtig meget for rigtig mange omkring OB på det mentale plan.

    Så jeg kan ikke tilslutte mig " det er en gratis sæson" - vi kan ikke nå noget - alt det snak - det er taber-mentalitet-snak for topsportsfolk (ikke for at svine dig!!!). Sådan må spillerne på banen aldirg tænke - det er det jeg mener!" Man VIL vinde alt det man kan og det skal dyrkes for at blive vindere.
    Jeg mener bare, OB skal tænke langsigtet. Klubben mister Falk. En spiller, som rigtigt meget spil har været bundet op på. Klubben er nødt til at komme videre. Og så må jeg indrømme, at jeg anser næste sæson som vigtigere end denne, og OB skal være klar fra start, når næste sæson går i gang. Naturligvis vil det være noget pis at ende 9-11 - den går ikke. Men hellere i denne sæson end næste.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Jeg mener bare, OB skal tænke langsigtet. Klubben mister Falk. En spiller, som rigtigt meget spil har været bundet op på. Klubben er nødt til at komme videre. Og så må jeg indrømme, at jeg anser næste sæson som vigtigere end denne, og OB skal være klar fra start, når næste sæson går i gang. Naturligvis vil det være noget pis at ende 9-11 - den går ikke. Men hellere i denne sæson end næste.
      Jeg er fuldstændig enig i at næste sæson er vigtigere end denne - men jeg tror bare på at næste sæson hænger sammen med denne sæson. Tror spillerne på at KN faktisk kan få dem til at rykke sig i forhold til tidligere sæsoner?

      Spørgsmålet er om holdet, som det ser ud efter dette transfervindue er stærkt nok til at udvikle sig positivt uden Falk på banen. Jeg er bange for, at det kan blive rigtig "dyrt" at tage chancen. Hvis det derimod lykkes at udvikle sig positivt uden Falk på holdet vil det jo være en vigtigere udvikling end med ham på banen - da det jo er fremtiden - så jeg håber du har ret. Men jeg er ekstremt meget i tvivl om det er for stor en chance at tage. Men som andre skriver stepper andre normalt op, når de største i hierarkiet forsvinder - så det kan man jo håbe på.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg er fuldstændig enig i at næste sæson er vigtigere end denne - men jeg tror bare på at næste sæson hænger sammen med denne sæson. Tror spillerne på at KN faktisk kan få dem til at rykke sig i forhold til tidligere sæsoner?

        Spørgsmålet er om holdet, som det ser ud efter dette transfervindue er stærkt nok til at udvikle sig positivt uden Falk på banen. Jeg er bange for, at det kan blive rigtig "dyrt" at tage chancen. Hvis det derimod lykkes at udvikle sig positivt uden Falk på holdet vil det jo være en vigtigere udvikling end med ham på banen - da det jo er fremtiden - så jeg håber du har ret. Men jeg er ekstremt meget i tvivl om det er for stor en chance at tage. Men som andre skriver stepper andre normalt op, når de største i hierarkiet forsvinder - så det kan man jo håbe på.
        Jeg håber sådan set bare, at de to klubber finder en løsning, så han kan rejse til Kbh med det samme...så er vi nemlig ude over dét problem, ligesom vi er ude over det problem, der kunne opstå, når OB i maj måned møder FCK. Jeg betvivler sådan set ikke rigtigheden i at Falk holder meget a OB, men det klinger bare ret hult lige nu. Men kan en Falk, der jo rejser til FCK for at vinde mesterskaber, medaljer, spille Europa osv., give den 120% ligesom de andre spillere, når OB møder FCK? Hvad nu hvis FCK hænger med røven i vandskorpen på det tidspunkt, og at et nederlag til OB vil være temmelig problematisk i forhold til topstriden, medaljer, Europa osv.? Vil/kan Falk være med til at dukke dem, når nu han en god måneds tid senere rejser over til dem? Det er selvfølgelig teoretisk, og det sker sgu nok ikke, at FCK skulle få et dyk, der vil give dem problemer...men det er jo trods alt set før. Som træner kunne jeg i hvert fald ikke have en spiller, der har aktier i modstanderen, på mit hold.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...k-og-fynske-ar

          Dels ville han kunne have opnået det samme i Celtic og dels kunne han lade være med at lade sig fotografere i en FCK trøje og offentliggøre det før til sommer ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...k-og-fynske-ar

            Dels ville han kunne have opnået det samme i Celtic og dels kunne han lade være med at lade sig fotografere i en FCK trøje og offentliggøre det før til sommer ...
            Det er jo egentligt bare et sammenkog af, hvad der er skrevet her. Sjovt nok kommer disse "analyser" altid lidt sent..... Men det er jo også lettere at referere, hvad andre har skrevet og kalde det sit eget efterfølgende.

            Comment


              Kan så se at OBfans har smadret hans bil og truet ham på livet jfr forsiden af EB ...

              Det er så ikke i orden ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det er jo egentligt bare et sammenkog af, hvad der er skrevet her. Sjovt nok kommer disse "analyser" altid lidt sent..... Men det er jo også lettere at referere, hvad andre har skrevet og kalde det sit eget efterfølgende.
                Artiklen er fra d. 20.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Kan så se at OBfans har smadret hans bil og truet ham på livet jfr forsiden af EB ...

                  Det er så ikke i orden ..
                  Har du et link kan ikke finde det.....kunne det ikke være et hoax.....var vist noget med en FCK'er der havde lagt noget på Twitter igår
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Kan så se at OBfans har smadret hans bil og truet ham på livet jfr forsiden af EB ...

                    Det er så ikke i orden ..
                    Det håber jeg ganske enkelt er en and af de helt store!

                    Det er så meget IKKE i orden. Man må tage "krigen" og skuffelserne med ord...men det er der desværre nogle klaphatte, der ikke evner. MEN - jeg håber virkelig, det ikke har noget på sig!
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Jeg mener ikke den her sæson er ligegyldig. I mine øjne er den ekstremt vigtig. Det er for mig sindsygt vgtigt at vi rykker os. Ikke spillemæssigt, men placeringsmæssigt i indeværende sæson. Vi og omverdenen skal kunne stå til maj og sige, OB har rykket sig positivt. Ikke kun spillemæssigt, for det klinger lidt hult hvis vi ender som nummer 10. Tænker det bliver noget nemmere at trække de spillere til vi ønsker, hvis vi ender nummer 5 frem for nummer 10. Vi skal gå efter at ende så højt så muligt lige præcis nu. I mine øjne er der "kun" 5 point op til EL, da jeg ikke tror SE holder hjem plus at 4. pladsen formentlig giver EL.
                      Falk er nødt til at være omkring holdet da han er vores bedste spiller, især som truppen er nu. Det kan dog ende med en joker rolle hvis vi har spillere nok. Jeg tænker det er urealistisk at han sendes til FCK, og er han i klubben, så syntes jeg altså han skal med i truppen, uagtet hvad der er sket.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Jeg mener ikke den her sæson er ligegyldig. I mine øjne er den ekstremt vigtig. Det er for mig sindsygt vgtigt at vi rykker os. Ikke spillemæssigt, men placeringsmæssigt i indeværende sæson. Vi og omverdenen skal kunne stå til maj og sige, OB har rykket sig positivt. Ikke kun spillemæssigt, for det klinger lidt hult hvis vi ender som nummer 10. Tænker det bliver noget nemmere at trække de spillere til vi ønsker, hvis vi ender nummer 5 frem for nummer 10. Vi skal gå efter at ende så højt så muligt lige præcis nu. I mine øjne er der "kun" 5 point op til EL, da jeg ikke tror SE holder hjem plus at 4. pladsen formentlig giver EL.
                        Falk er nødt til at være omkring holdet da han er vores bedste spiller, især som truppen er nu. Det kan dog ende med en joker rolle hvis vi har spillere nok. Jeg tænker det er urealistisk at han sendes til FCK, og er han i klubben, så syntes jeg altså han skal med i truppen, uagtet hvad der er sket.
                        enig .. På trods af følelser og smerten over Falk så er fodbold stadig en sport hvor det handler om at vinde ... Vi har i alt for lang tid været et hold/klub gennemsyret af taber mentalitet og middelmådighed .. Det handler ikke blot om at være med , det handler om at vinde .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Artiklen er fra d. 20.
                          OK- sorry!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            enig .. På trods af følelser og smerten over Falk så er fodbold stadig en sport hvor det handler om at vinde ... Vi har i alt for lang tid været et hold/klub gennemsyret af taber mentalitet og middelmådighed .. Det handler ikke blot om at være med , det handler om at vinde .
                            Magge for f.... Jeg er enig med dig (og andre) OB skal lande så højt i tabellen som muligt, og det gøres bedst med Falk i topform, det er vel ikke nødvendigt at minde om hans assist-statistik og hans (for få) scoringer. Hvis han bliver har OB nu 6 mdr. til at finde en fornuftig afløser.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Magge for f.... Jeg er enig med dig (og andre) OB skal lande så højt i tabellen som muligt, og det gøres bedst med Falk i topform, det er vel ikke nødvendigt at minde om hans assist-statistik og hans (for få) scoringer. Hvis han bliver har OB nu 6 mdr. til at finde en fornuftig afløser.

                              Kan da ikke forestille mig at det er første gang du tænker : han har sgu ret ham der . ;-)

                              Kent har ingen følelser i klemme og som træner skal han stille det stærkeste hold han har til rådighed .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                enig .. På trods af følelser og smerten over Falk så er fodbold stadig en sport hvor det handler om at vinde ... Vi har i alt for lang tid været et hold/klub gennemsyret af taber mentalitet og middelmådighed .. Det handler ikke blot om at være med , det handler om at vinde .
                                Sådan!
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X