Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Hvis det passer, bliver de fans forhåbentlig fundet og bragt til ansvar for deres gerning. Jeg kan ikke opfordre nok til, at man lader manden, hans kæreste og hans familie være i det her. Han skal kunne gå frit på gaden og føle sig tryg. Jeg vil til gengæld opfordre til, at man i hele foråret er på nakken af ham, hvis han ellers spiller. Hold hadet til ham inde på stadion! Vi skal ikke ud i en gentagelse af hærværket mod Ulrik Laursens hus og bil. INGEN fortjener den form for behandling!
    Nej, det er ganske usmageligt!
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      https://twitter.com/JonasTroelsen/st...07163228323841

      Hvis nogle skulle være i tvivl om, hvorfor det bør være JH største opgave i det her vindue at få sendt Falk væk inden vinduet smækker i. Lige meget om ovenstående udsagn er sandt eller ej, er det sådan en dækning af OB, som vi kan se frem til hele foråret.
      Det syntes jeg sgu ikke er ok...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Jeg er ikke så ophidset, som jeg har været de seneste dage, men jeg har svært ved at forstå, hvordan Rasmus Falk kan tro på, at vi som fans bare anerkender hans helt vildt dårlige opførsel. Han har holdt OB hen og brugt klubben til at presse en fed kontrakt hjem hos F.C. København. Bagefter stiller han op i deres trøje, mens han stadig er på kontrakt i OB, og så forlanger han, at vi skal være glade for alt det han har gjort, så han engang kan få lov at komme tilbage, hvis hans karriere kuldsejler.

        Rasmus Falk, det svarer til, at din kæreste boller med Andreas Cornelius, hvorefter hun beder dig respektere det, fordi I har haft så mange gode stunder sammen. Og nu vil hun altså gerne prøve en større og bedre pik, men måske vil hun gerne bolle med dig engang i fremtiden, så hun vil gerne opfordre dig til at holde en god tone det kommende halve år, indtil hun flytter ind til sin nye stud. Ville du respektere det?

        Én god ting er der kommet ud af det her. Jeg har genfundet den gnist som OB-fan, som jeg har savnet i efterhånden mange år. Jeg kunne faktisk godt finde på at vende tilbage til Stiften fra langsiden, så jeg kan blive en del af den ekstreme pibekoncert, som begynder igen og igen, når du modtager bolden i foråret.

        Og bare for at anerkende dine præstationer i den stribede trøje, vil jeg også gerne være med til at lave et stort banner til den første hjemmekamp, hvor vi skriver "Vi hader dig så meget, fordi vi elskede dig så højt".
        Jeg er heller ikke ophidset, men jeg får stadig ondt i maven, hver gang jeg tænker på det!
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          https://twitter.com/JonasTroelsen/st...07163228323841

          Hvis nogle skulle være i tvivl om, hvorfor det bør være JH største opgave i det her vindue at få sendt Falk væk inden vinduet smækker i. Lige meget om ovenstående udsagn er sandt eller ej, er det sådan en dækning af OB, som vi kan se frem til hele foråret.
          Suk. Og mere suk. Jeg har fuld forståelse for vrede og frustration; men hvis det dér er rigtigt, så fatter jeg ikke, at de aber ikke forstår, at hvis de laver den slags, så er de med til at hive OB gennem sølet, og det er i mine øjne lige så slemt, hvis ikke slemmere, end det Falk har gjort ved at skifte til FCK.

          Desto større grund til at få sendt ham et andet sted NU. For den sidste tåbe er ikke født endnu.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Hvis det passer, bliver de fans forhåbentlig fundet og bragt til ansvar for deres gerning. Jeg kan ikke opfordre nok til, at man lader manden, hans kæreste og hans familie være i det her. Han skal kunne gå frit på gaden og føle sig tryg. Jeg vil til gengæld opfordre til, at man i hele foråret er på nakken af ham, hvis han ellers spiller. Hold hadet til ham inde på stadion! Vi skal ikke ud i en gentagelse af hærværket mod Ulrik Laursens hus og bil. INGEN fortjener den form for behandling!
            Fuldstændig enig. Og derfor er det også bedst at Falk smutter nu så vi undgår alle disse dumme hændelser

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              https://twitter.com/JonasTroelsen/st...07163228323841

              Hvis nogle skulle være i tvivl om, hvorfor det bør være JH største opgave i det her vindue at få sendt Falk væk inden vinduet smækker i. Ligemeget om ovenstående udsagn er sandt eller ej, er det sådan en dækning af OB, som vi kan se frem til hele foråret.
              Det er forfærdeligt, hvis det er sandt. Nu kunne det være interessant om EB og Tipsbladet er inde på forum for at finde materiale til en artikel om, hvordan utallige OB-fans tager afstand fra episoden...... Sikkert ikke - det sælger knapt så meget som "OB fans udøver hærværk"

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det er forfærdeligt, hvis det er sandt. Nu kunne det være interessant om EB og Tipsbladet er inde på forum for at finde materiale til en artikel om, hvordan utallige OB-fans tager afstand fra episoden...... Sikkert ikke - det sælger knapt så meget som "OB fans udøver hærværk"
                Du har desværre nok ret

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det er forfærdeligt, hvis det er sandt. Nu kunne det være interessant om EB og Tipsbladet er inde på forum for at finde materiale til en artikel om, hvordan utallige OB-fans tager afstand fra episoden...... Sikkert ikke - det sælger knapt så meget som "OB fans udøver hærværk"
                  Enig, men lad os nu lige afvente og se. Så vidt jeg kan se, er afsenderen af det tweet inkarneret FCK-fan. Det kunne være et ondsindet rygte. FCKs fans har aldrig rigtig prøvet at blive skuffede over noget (udover dårlige resultater), så de har generelt ingen forståelse for den ærgrelse, der hersker hos andre klubber, når de bliver røvrendt af spillere, som skifter til FCK (eller Brøndby).
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Enig, men lad os nu lige afvente og se. Så vidt jeg kan se, er afsenderen af det tweet inkarneret FCK-fan. Det kunne være et ondsindet rygte. FCKs fans har aldrig rigtig prøvet at blive skuffede over noget (udover dårlige resultater), så de har generelt ingen forståelse for den ærgrelse, der hersker hos andre klubber, når de bliver røvrendt af spillere, som skifter til FCK (eller Brøndby).
                    Men den kunne godt være rigtig. Der er jo fortilfælde. Og de snotskovle, der udøver det, tænker sikkert, de er åh så seje for at ha "givet Falk igen for hans forræderi", uden at de er klar over med deres små hjerneceller, at de lige selv har udøvet et stykke forræderi imod OB.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Nixcha, du skrev i øvrigt på et tidspunkt noget af det jeg har været mest enig i under hele denne Falk debat... Det var da du skrev at nu skal OB bare agere som om Falk allerede er rejst... Jeg ved godt det ikke lige var den her pointe du havde med det, og indlægget her er heller ikke rettet imod dig(det var bare sætningen jeg lige ville have med) men jeg kan godt forstå jer der mener at vi fortsat skal agere som om han er rejst...

                      Jeg hælder dog nok mest selv til, at når han nu engang stadig er her så er han også til en vis grad nød til at være en del af dagligdagen... Dog langt nede i hieriakiet...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Hvis det passer, bliver de fans forhåbentlig fundet og bragt til ansvar for deres gerning. Jeg kan ikke opfordre nok til, at man lader manden, hans kæreste og hans familie være i det her. Han skal kunne gå frit på gaden og føle sig tryg. Jeg vil til gengæld opfordre til, at man i hele foråret er på nakken af ham, hvis han ellers spiller. Hold hadet til ham inde på stadion! Vi skal ikke ud i en gentagelse af hærværket mod Ulrik Laursens hus og bil. INGEN fortjener den form for behandling!
                        Der er jeg absolut enig.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Men den kunne godt være rigtig. Der er jo fortilfælde. Og de snotskovle, der udøver det, tænker sikkert, de er åh så seje for at ha "givet Falk igen for hans forræderi", uden at de er klar over med deres små hjerneceller, at de lige selv har udøvet et stykke forræderi imod OB.

                          MvH ChrisOB
                          Jeg afviser det bestemt heller ikke, men jeg vil godt lige høre det fra en mere valid kilde, inden vi går på jagt efter gerningsmændene.

                          Skulle det vise sig at være sandt, kan jeg ikke tage nok afstand fra det. Der er god grund til at være ude efter Rasmus Falk for tiden, men det skal altså holdes inde på stadion. Om han så havde pisset på OB-trøjen under pressemødet hos FCK, skulle han gerne kunne gå i fred i Odense.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Nixcha, du skrev i øvrigt på et tidspunkt noget af det jeg har været mest enig i under hele denne Falk debat... Det var da du skrev at nu skal OB bare agere som om Falk allerede er rejst... Jeg ved godt det ikke lige var den her pointe du havde med det, og indlægget her er heller ikke rettet imod dig(det var bare sætningen jeg lige ville have med) men jeg kan godt forstå jer der mener at vi fortsat skal agere som om han er rejst...

                            Jeg hælder dog nok mest selv til, at når han nu engang stadig er her så er han også til en vis grad nød til at være en del af dagligdagen... Dog langt nede i hieriakiet...
                            NEDERST i hirakiet. Aller nederst. Sammen med Emil. Ingen pibekoncert fra min side af, ingen jubel over hans detaljer (snarre væmmelse), ingen klap, no nothing. Vil ikke sige, at han er luft for mig, for hver eneste berøring, han kommer til at lave er et stik i mit OB-hjerte.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Meget trist hvis vi igen skal se den slags frustrationer...

                              Jeg tænker dog, at hvis der har næret nogen i gang med at smadre hans bil i Odense, så ville det nok ikke blive breaket af en FcK fan i Kjøvenhavnstrup... men hvad ved man snart i disse moderne tider...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Men den kunne godt være rigtig. Der er jo fortilfælde. Og de snotskovle, der udøver det, tænker sikkert, de er åh så seje for at ha "givet Falk igen for hans forræderi", uden at de er klar over med deres små hjerneceller, at de lige selv har udøvet et stykke forræderi imod OB.

                                MvH ChrisOB
                                Absolut enig! Men tænker det går ikke om "små" hjerneceller, tror de har slet ingen og minder stærkt om amøber.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X