8 kampe under Oves ledelse har kastet 13 ud af 24 mulige point af sig, dvs. 1.625 p/kamp - holder vi det snit overlever vi også.
En målscore på 9-9 og 3 clean sheets er det blevet til.
Under bech holdt vi buret rent en enkelt gang og havde en målscore på 10-14.
Det blev til 6 point ud af 27 mulige med et snit på 0,66p/kamp
Syntes bestemt pilen peger i den rigtige retning både resultat mæssigt og spillet og indstillingen på banen - der er stadig nogle grimme udfald, men det går den rigtige vej.
Jeg er der hvor jeg tør tror på overlevelse - selv uden forstærkninger af truppen. Men men men håber i den grad Jesper finder et par nye folk, for FCV kunne jo også finde på at forstærke sig.
Overordnet set mener jeg ikke efteråret er godkendt, men det er i den grad den første halvdel der trækker ned..
En målscore på 9-9 og 3 clean sheets er det blevet til.
Under bech holdt vi buret rent en enkelt gang og havde en målscore på 10-14.
Det blev til 6 point ud af 27 mulige med et snit på 0,66p/kamp
Syntes bestemt pilen peger i den rigtige retning både resultat mæssigt og spillet og indstillingen på banen - der er stadig nogle grimme udfald, men det går den rigtige vej.
Jeg er der hvor jeg tør tror på overlevelse - selv uden forstærkninger af truppen. Men men men håber i den grad Jesper finder et par nye folk, for FCV kunne jo også finde på at forstærke sig.
Overordnet set mener jeg ikke efteråret er godkendt, men det er i den grad den første halvdel der trækker ned..
Comment