Angriberne i OB's trup tæller lige nu Rasmus Falk, Darko Bodul, Vladimir Dvalishvili, Mathias Greve og Thomas Mikkelsen. Til sammen har de scoret 5 mål i indeværende sæson.
er det ikke 6 eller 7??
Falk 1, Lado 2, TM 1 og Darko 1. 5 i alt. Men tæller man Kryger med, har vi 7 angribermål.
Hvad der tilfældet mellem OB og Macena ved jeg ikke. Jeg synes bare der er en tendens til, at nogen gange så lyder det ud ad til "Det gik utroligt stærkt, klubben henvendte sig i går og bla bla............". Jeg har ganske svagt på fornemmelsen, at det ikke altid er 100% korrekt
Det vil jeg gerne tro på. For man er jo ikke begyndt(officielt) at tænke på transfer vinduet endnu.
Der er jo også mange dage endnu til det åbner..
gud forbyde at være godt forberedt til et vindue JH
ja den slags må man da sandelig ikke....omvendt så er det jo agent-snak kunne han gøre sin klient lidt mere interessant ved at sige andre har henvendt sig så.....
Men håber sgu ikke JH sidder for længe på sine hænder
30 år _ ikke sikkert, at han stadig er hurtig. Håber han kigger forbi til en prøvetræning, nu da vi i den store visdom ikke har en scout til at syne spillere.
30 år _ ikke sikkert, at han stadig er hurtig. Håber han kigger forbi til en prøvetræning, nu da vi i den store visdom ikke har en scout til at syne spillere.
Jeg havde været enig med dig hvis han var 34 år.
30 år er jo ikke i nærheden af gammel og da cirka den bedste alder for en fodboldspiller....
Comment