Jeg tror ikke på den er påsat af fans. Det er el-instalationer eller smugrygning. Hvis den er påsat, kan det være i forbindelse med utilfredshed fra en der ikke synes han får den rette behandling på holdet - eller hans far. Eller en pyroman.
Men klart medierne blæser det op. Men alle fans kan jo se, OB for førte gang i flere år, er i en positiv udvikling, så hvorfor sætte ild på. At tabe til Sønderjyske på deres hjemmebane er da ret forventeligt for mange hold.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Jeg tror ikke på den er påsat af fans. Det er el-instalationer eller smugrygning. Hvis den er påsat, kan det være i forbindelse med utilfredshed fra en der ikke synes han får den rette behandling på holdet - eller hans far. Eller en pyroman.
Men klart medierne blæser det op. Men alle fans kan jo se, OB for førte gang i flere år,er i en positiv udvikling, så hvorfor sætte ild på. At tabe til Sønderjyske på deres hjemmebane er da ret forventeligt for mange hold.
Tal lige for dig selv, tak...
Og så tvivler jeg meget på det er en spiller/ansat, så kunne det i hvert fald også være en fan...
Fri fantasi fra journalisten underbygget af absolut ingenting... Hvordan kan sådan noget komme forbi en redaktør?
Godt nok slitage på troværdigheden ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Ok, så er der enkelte fans der ikke har øjne i hovedet.
Bemærk detver U17s klubhus.
Du er da velkommen til at lalle rundt og tro at ændringer nødvendigvis er det samme som udvikling... eller at mene der er noget galt med folk fordi de ikke er enige, det må være dine egne problemer/manglende udvikling, du skal bare lade være med at udtale dig på mine vegne, tak...
Men klart medierne blæser det op. Men alle fans kan jo se, OB for førte gang i flere år, er i en positiv udvikling, så hvorfor sætte ild på. At tabe til Sønderjyske på deres hjemmebane er da ret forventeligt for mange hold.
Positiv udvikling ?????? Hvor ?????
At tabe til Sønderjyske på deres hjemmebane : hallo, det hold er nedryknings dømt år efter år !
Altså, hvis OB IKKE kan slå et hold som Sønderjyske, er der ikke meget at komme efter i Superligaen…..
Vi slog Hobro i forrige kamp - jow jow, men vist nok ikke uden en del held som jeg husker den kamp.
Men er det held?
Så var vi (og Hobro) også heldige med et selvmål.
Hobro var heldige med at vi ikke scorede på een af de mange chancer INDEN de fik en mand smidt ud.
Og sådan kan man blive ved. Jeg syntes stadig det var fortjent.
Men er det held?
Så var vi (og Hobro) også heldige med et selvmål.
Hobro var heldige med at vi ikke scorede på een af de mange chancer INDEN de fik en mand smidt ud.
Og sådan kan man blive ved. Jeg syntes stadig det var fortjent.
Helt enig...
Statistikken taler også sit tydelige sprog. Ifølge bold.dk havde Hobro ingen skud på mål i kampen, mens vi vandt hjørnespark med 12-1..
Comment