Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråden januar 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Synes det læner sig lidt op af at KV og CNK´s kontrakter rives i stykker på Fredag, så sent på dagen som muligt...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      han ved garanteret ikke en skid og bruger sikkert manglende spilletid og troels's udtalelser som "kilder"
      ville blive overrasket hvis jeg tog fejl
      nu har jeg tævet både den gratis "Stiften" og e-avisen igennem og det eneste der er omkring Vadòcz situation er et billede hvor han gør sig klar til indskiftning igår, med en tekst om at det muligvis er de sidste minutter han spiller for OB. Så indtil videre har du ret, medmindre der noget jeg har overset eller der kommer opdateringer senere
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Synes det læner sig lidt op af at KV og CNK´s kontrakter rives i stykker på Fredag, så sent på dagen som muligt...
        Skal det egentlig gøres fredag? Mener godt man kan gøre det senere, men er ikke sikker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Skal det egentlig gøres fredag? Mener godt man kan gøre det senere, men er ikke sikker
          Man kan vel i princippet rive en kontrakt i stykker, hvornår det skal være, hvis man kan blive enige om det (eller der foreligger en "forseelse" så slem, at man kan gøre det uden at være enige) - men hvis det bliver gjort efter transfervinduet er lukket, så er spilleren spærret indtil næste transfervindue...
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Man kan vel i princippet rive en kontrakt i stykker, hvornår det skal være, hvis man kan blive enige om det (eller der foreligger en "forseelse" så slem, at man kan gøre det uden at være enige) - men hvis det bliver gjort efter transfervinduet er lukket, så er spilleren spærret indtil næste transfervindue...
            Hvis man er kontraktfri kan man godt starte i en ny klub, så længe man ikke har repræsenteret mere end en anden klub i sæsonen? Eller tager jeg fejl? Transfervinduet er for handler mellem to klubber?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
              Hvis man er kontraktfri kan man godt starte i en ny klub, så længe man ikke har repræsenteret mere end en anden klub i sæsonen? Eller tager jeg fejl? Transfervinduet er for handler mellem to klubber?
              Jeg er RET sikker på, at man SKAL være kontraktfri inden transfervinduet lukker, hvis man skal kunne spille i en anden klub inden næste transfervindue.
              Derefter kan man finde sig en ny klub, hvornår det skal være - også selvom transfervinduet er lukket.

              Jeg prøver lige, om jeg kan hitte et link eller to, der enten underbygger min påstand - eller som skyder den ned :-)

              EDIT: Nåååh....en hurtig søgning på Google, giver "kun" resultater til div. fora, hvor min påstand dog underbygges. Og så er der vist noget med en ekstra detalje: Hvis en spiller får ophævet sin kontrakt fx. pga. manglende lønudbetaling, så kan han godt tiltræde i en anden klub, selvom kontrakten er blevet ophævet udenfor transfervinduet (hvis jeg husker rigtigt)
              Last edited by obforever; 29-01-2014, 09:23.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Det var vel også det vi så med hannes som kom til klubben gratis lige efter et vindue men ikke kunne spille da hans kontrakt var blevet ophævet efter vinduet var smækket i!?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Jeg er RET sikker på, at man SKAL være kontraktfri inden transfervinduet lukker, hvis man skal kunne spille i en anden klub inden næste transfervindue.
                  Derefter kan man finde sig en ny klub, hvornår det skal være - også selvom transfervinduet er lukket.

                  Jeg prøver lige, om jeg kan hitte et link eller to, der enten underbygger min påstand - eller som skyder den ned :-)

                  EDIT: Nåååh....en hurtig søgning på Google, giver "kun" resultater til div. fora, hvor min påstand dog underbygges. Og så er der vist noget med en ekstra detalje: Hvis en spiller får ophævet sin kontrakt fx. pga. manglende lønudbetaling, så kan han godt tiltræde i en anden klub, selvom kontrakten er blevet ophævet udenfor transfervinduet (hvis jeg husker rigtigt)
                  Vi har jo desværre også set scenariet en del gange før... Carroll, Runstrøm, Caca, osv...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Så bliver der nok revet 2-3 kontrakter på fredag.
                    Nægter at tro på at nogen af dem bliver solgt

                    Comment


                      Fra guldtilob:

                      25 timer tilbage. Jeg kalder den. Der byder sig en gylden mulighed i morgen. Vi er blevet tilbudt en spiller som vi næsten ikke har råd til at sige nej til. Men har vi råd til at sige ja? Forventer en gyser i morgen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Fra guldtilob:

                        25 timer tilbage. Jeg kalder den. Der byder sig en gylden mulighed i morgen. Vi er blevet tilbudt en spiller som vi næsten ikke har råd til at sige nej til. Men har vi råd til at sige ja? Forventer en gyser i morgen.
                        Brøndby prøver at komme af med Quinzy Antipas - hvilket jeg ikke forstår. Synes han er en fantastisk spiller, som jeg gerne så i den stribede trøje. Kan både spille kant og angriber.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Obo Se indlæg
                          Brøndby prøver at komme af med Quinzy Antipas - hvilket jeg ikke forstår. Synes han er en fantastisk spiller, som jeg gerne så i den stribede trøje. Kan både spille kant og angriber.
                          Ja ham ville jeg også gerne have i den stribede trøje

                          Comment


                            Der bliver også nævnt lejeaftale som mulighed for Antipas, hvilket giver masser af mening i vores situation. Ville være en fremragende kortsigtet løsning imo.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Der bliver også nævnt lejeaftale som mulighed for Antipas, hvilket giver masser af mening i vores situation. Ville være en fremragende kortsigtet løsning imo.
                              bestemt. Ville dog være utroligt hvis de ville leje ham ud til en direkte konkurrent..
                              men så alligevel.. Med denne tætte superliga er alle tætte konkurrenter næsten

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                bestemt. Ville dog være utroligt hvis de ville leje ham ud til en direkte konkurrent..
                                men så alligevel.. Med denne tætte superliga er alle tætte konkurrenter næsten
                                ...med mindre han har problemer med knæet som vi ikke kender noget til? ;)

                                Comment

                                Working...
                                X