Synes det læner sig lidt op af at KV og CNK´s kontrakter rives i stykker på Fredag, så sent på dagen som muligt...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråden januar 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghan ved garanteret ikke en skid og bruger sikkert manglende spilletid og troels's udtalelser som "kilder"
ville blive overrasket hvis jeg tog fejlBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSkal det egentlig gøres fredag? Mener godt man kan gøre det senere, men er ikke sikker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægMan kan vel i princippet rive en kontrakt i stykker, hvornår det skal være, hvis man kan blive enige om det (eller der foreligger en "forseelse" så slem, at man kan gøre det uden at være enige) - men hvis det bliver gjort efter transfervinduet er lukket, så er spilleren spærret indtil næste transfervindue...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlægHvis man er kontraktfri kan man godt starte i en ny klub, så længe man ikke har repræsenteret mere end en anden klub i sæsonen? Eller tager jeg fejl? Transfervinduet er for handler mellem to klubber?
Derefter kan man finde sig en ny klub, hvornår det skal være - også selvom transfervinduet er lukket.
Jeg prøver lige, om jeg kan hitte et link eller to, der enten underbygger min påstand - eller som skyder den ned :-)
EDIT: Nåååh....en hurtig søgning på Google, giver "kun" resultater til div. fora, hvor min påstand dog underbygges. Og så er der vist noget med en ekstra detalje: Hvis en spiller får ophævet sin kontrakt fx. pga. manglende lønudbetaling, så kan han godt tiltræde i en anden klub, selvom kontrakten er blevet ophævet udenfor transfervinduet (hvis jeg husker rigtigt)Last edited by obforever; 29-01-2014, 09:23.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg er RET sikker på, at man SKAL være kontraktfri inden transfervinduet lukker, hvis man skal kunne spille i en anden klub inden næste transfervindue.
Derefter kan man finde sig en ny klub, hvornår det skal være - også selvom transfervinduet er lukket.
Jeg prøver lige, om jeg kan hitte et link eller to, der enten underbygger min påstand - eller som skyder den ned :-)
EDIT: Nåååh....en hurtig søgning på Google, giver "kun" resultater til div. fora, hvor min påstand dog underbygges. Og så er der vist noget med en ekstra detalje: Hvis en spiller får ophævet sin kontrakt fx. pga. manglende lønudbetaling, så kan han godt tiltræde i en anden klub, selvom kontrakten er blevet ophævet udenfor transfervinduet (hvis jeg husker rigtigt)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFra guldtilob:
25 timer tilbage. Jeg kalder den. Der byder sig en gylden mulighed i morgen. Vi er blevet tilbudt en spiller som vi næsten ikke har råd til at sige nej til. Men har vi råd til at sige ja? Forventer en gyser i morgen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDer bliver også nævnt lejeaftale som mulighed for Antipas, hvilket giver masser af mening i vores situation. Ville være en fremragende kortsigtet løsning imo.
men så alligevel.. Med denne tætte superliga er alle tætte konkurrenter næsten
Comment
Comment