Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Hobro MOM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Emil Larsen - men kæft hvor var det lækkert at ingen faldt igennem (y)

    Comment


      #32
      MOM: Azer - Flydende spil fra midtbanen sætter spor på hele holdet.

      Emil Larsen spiller også fantastisk. +'er til Falk, Ruud, Lasse N, Spelman

      Er meget urolig over vores angriber situation. Kryger laver en kasse, er målfarlig på indlæg - men også det eneste han er. Han løber forvirret rundt resten af tiden. Vil gerne unde ham mere success - men han er ingen løsning. Lado er rystende langsom, og meget stationær - kan ikke noget med bolden. Virker som en wrestler i feltet - men ingen du kan spille dybt. Thomas Mikkelsen syntes jeg har været holdet ringeste i de seneste kampe. Idag gør han et okay indhop. Viser og tager dybdeløb. Kan overhovedet ikke se vores vores trussel fra angrebet er. Mener at vi har suppens ringeste angreb. Et angreb man kan rykke ned med. Hvis ikke spilere fra Midtbanen som Emil, Azer, Spelman, Falk redder os i kampene.

      Men har stadig tiltro til holdet - vi skal bare ud og hente en angriber i vintervinduet. Hvad med ham den lille mørke fra Viborg? Han virker meget bevægelig - sådan næsten Utaka agtig :)

      Comment


        #33
        Emil Larsen er klart min MOM.

        Azer har været savnet på midten, og han bringer en helt anden dynamik, end når eks.vis Ari spiller derinde. Azer er en spiller, der typisk ikke tager mere end 3 berøringer, og så sender bolden videre, hvilket skaber et anderledes flow i spillet, som jeg mener vi har savnet. Derudover er han god i duellerne, og generelt en rigtig god præstation.

        Ari spiller helt klart godkendt på backen, og jeg vil langt hellere have ham der, end jeg vil have Mikkel K. på backen.

        Høegh udstråler ro i sit spil, og har en rigtig god kamp også.

        Ruud er igen med i rigtig meget fremad i dag, og han forfalder ikke til at losse lige så mange bolde væk, som han har gjort hidtil i sæsonen.

        Lado løber meget og deltager også defensivt, men får ikke så meget ud af det offensivt. Lad os håbe han får lidt tro på tingene nu, hvor vi endelig vandt en kamp.

        Emil med en pragtkamp. Helt forrygende i de første 25, går lidt ned, og er så igen med i rigtig meget i anden halvleg. Sådan skulle han helst gerne spille hver gang.

        Alle kan være deres indsats bekendt i går, og nu venter endnu en gyser på SønderjyskE.

        Comment


          #34
          EL
          Nu går fremad

          Comment


            #35
            Lasse Nielsen -

            Comment


              #36
              Emil

              Comment


                #37
                Emil Larsen.

                Comment


                  #38
                  Emil er jeg med på, helt enig i dine betragtninger om hans indsats

                  Comment


                    #39
                    Ikke mange falder igennem i dag (billigt grundlag? Vi startede også fornuftig ud 11 mod 11), det er vel lige før at Høegh skal have den alene for at spille en kamp hvor han ikke er skyld i eller involveret i et selvmål?
                    (hov, nu bliver jeg lige nødt til at gense kampen om DH skubber til Toppel ;-)

                    Comment


                      #40
                      Emil
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment

                      Working...
                      X