Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Hobro MOM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Emil - han spiller altid godt, når vi har tirret ham lidt.:-)
    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

    Comment


      #17
      Jeg giver den til DH, han var sikkerheden selv i dag igen. Dejligt han er tilbage efter skaden og sit sande niveau 😊
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Emil får min stemme - med tæt konkurrence fra Espen og Høegh. Og alle de andre :-) Det lover godt!

        Comment


          #19
          Emil Larsen får klart min stemme.
          De første 20 min var forrygende.
          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

          Comment


            #20
            Azer, som ligesom sidste sæson er vores bedste ballancespiller. EL er tæt på, mens det er dejligt at at se se Falks formstigning. Dh er pt klasser over kl.

            Comment


              #21
              Emil Larsen.
              Jeg er også glad for at have Høegh tilbage. Han har en anden ro end KL.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Azer, som ligesom sidste sæson er vores bedste ballancespiller. EL er tæt på, mens det er dejligt at at se se Falks formstigning. Dh er pt klasser over kl.

                Comment


                  #23
                  Emil får den, men Azer er meget tæt på... Også en god kamp af DH og Ruud...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Og dejligt at ingen kalder Emil for Nr 7 idag.

                    Comment


                      #25
                      MOM
                      1. Emil
                      2. Ruud
                      3. Azer
                      4. Høegh
                      5. Falk

                      Comment


                        #26
                        Emil er klart mom. Trækker det røde kort, scorer og lægger det bedste indlæg vi har set fra OB i denne sæson til Krygers kasse. Fantastisk drev med bolden. Mangler kun lige han havde scoret på sin superflugter i starten af kampen. Den fortjente sgu bedre. Havde sgu helt glemt hvor god han faktisk er når alt spiller.
                        Derudover vil jeg også fremhæve Kryger og Azer. Azer viser klart at han hører til i start-11'eren og Kryger viser sig som truppens farligste angriber.

                        Comment


                          #27
                          Azer.

                          Genial som spilfordelende defensiv midt. Opsnappede en masse bolde og fordelte spillet med fantastisk præcision.

                          Jeg vil mene han var decideret afgørende for, at OB så så sprudlende ud.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Azer.

                            Genial som spilfordelende defensiv midt. Opsnappede en masse bolde og fordelte spillet med fantastisk præcision.

                            Jeg vil mene han var decideret afgørende for, at OB så så sprudlende ud.
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                              Azer også min MoM.

                              Emil var god, men der var heldigvis mange gode i dag.

                              Comment


                                #30
                                EL med The Aze(r) som runner up....men rigtigt mange gode præstationer
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X