Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gratis billetter til kampen på Søndag klokken 14!! Først til mølle.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
    Den her krævementalitet er simpelthen alt hvad jeg foragter ved dagens Danmark. Du har altså ikke krav på nogetsomhelst i det her tilfælde. Det er et tilbud, som man kan vælge at tage imod. Generøst af klubben at give billetter væk. At det så gør værdien af deres eget produkt mindre værd på den lange bane, er en anden sag.
    Ja ja , jeg er godt klar over at værdien af produktet ikke er fantastisk pt, men folk forventer jo at de får billetterne gratis hver gang, ellers så gider de ikke komme. Og sådan har det været længe. Nyderne bliver flere og flere, yderne færre og færre. Stemningen lider også under den her mentalitet.
    Jeg er en betalende kunde! Jeg er sgu ligeglad med fribilletter. Jeg vil bare give mine børn en god oplevelse, hvor de kan se banen!

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Jeg er en betalende kunde! Jeg er sgu ligeglad med fribilletter. Jeg vil bare give mine børn en god oplevelse, hvor de kan se banen!
      Misforstået, i retract my comment. Beklager.

      Comment


        #48
        Jeg har 2 billetter til kampen i dag. De er til B11 som er hjørnet ml Stiften og langsiden (Wupti). Send mig en PM hvis det har interesse.

        Comment


          #49
          Jeg har også 2 til stiften, hvis der er nogen der mangler.....

          - Kenned

          Comment

          Working...
          X