Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    helt enig - men så er listen jo ikke meget bevendt. Darko er hentet som udenlandsk profil, og han er heller ikke god nok. Lado ser heller ikke videre overbevisende ud.
    Emil hentet i 1. division og var (ihvertfald engang) en stor superliga profil og A landsholds spiller.
    Ligesom morten skoubo engang var noget af en måljæger....
    Næe... listen var mere ment som et udtryk af hvad truppen reelt består af og det skrevne ord mere end opsang om at man ikke aktivt forsøger at udleve den strategi man har meldt ud og til sidst artiklen som jeg mener har meget godt fat i problemet.

Der er ingen tvivl om at man mister tillid og respekt hvis man melder en ting ud og gør noget andet ... politik, venskaber, forhold, virksomheder og andet er en ting men fodbold er specielt fordi mange holder med og af klubben og ikke umiddelbart det "nuværende" selvom det er flydende. Desto mere skuffende når det går den forkerte vej fordi man ikke har et valg/kan vælge fra fordi en fodboldklub i mange tilfælde er identitetsskabende uden at det behøver at være fanatisk og ikke mindst fordi man reelt set ikke kan gøre noget og dermed er magtesløs....
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Toppel

Ruud, Nielsen, Høegh, Kirkeskov

Momo
      Schoop, Desler

Emil L, Lado, Falk

Vil du ændre noget Ove P? Vil du skabe fundament/automatismer/identitet? Sæt bare i gang og lad Anders Thomsen og Lucas Jensen lidt spilletid hist og her når Emil og Falk skal afløses Momo som den ekstra defensive gardering, men han kan nu gå med frem på dødbolde - Han vinder for fanden sine luftdueller. Lado med maks spilletid når han kæmper for det, så skal han nok komme i gang. Desler, Schoop og Momo har alderen og også fornuftige egenskaber at bygge på - Byg nu det op som i snakker om.
      Lad Ari, Kasper og Spelmann få lidt tid på bænken og se om det hjælper... og giv så Daniel Høegh det anfører bind! Han vil klubben, har egenskaberne og bløder stribet. Kirkeskov! Ja undskyld men jeg tror på ham, men han skal have spillere der kan og vil noget omkring sig... Nå ja det gælder vel for de fleste.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

Comment

Toppel

Momo
          Schoop, Desler

Emil L, Lado, Falk

Vil du ændre noget Ove P? Vil du skabe fundament/automatismer/identitet? Sæt bare i gang og lad Anders Thomsen og Lucas Jensen lidt spilletid hist og her når Emil og Falk skal afløses Momo som den ekstra defensive gardering, men han kan nu gå med frem på dødbolde - Han vinder for fanden sine luftdueller. Lado med maks spilletid når han kæmper for det, så skal han nok komme i gang. Desler, Schoop og Momo har alderen og også fornuftige egenskaber at bygge på - Byg nu det op som i snakker om. Lad Ari, Kasper og Spelmann få lidt tid på bænken og se om det hjælper... og giv så Daniel Høegh det anfører bind! Han vil klubben, har egenskaberne og bløder stribet. Kirkeskov! Ja undskyld men jeg tror på ham, men han skal have spillere der kan og vil noget omkring sig... Nå ja det gælder vel for de fleste.
          I like it.. Azer eller desler er mig lidt ligegyldigt, men kunne godt tænke mig at få azer i gang.

Tror dog på ingen måde vi kommer til at se de store ændringer vi har brug for.

Comment

Toppel

Momo
            Schoop, Desler

Emil L, Lado, Falk

Vil du ændre noget Ove P? Vil du skabe fundament/automatismer/identitet? Sæt bare i gang og lad Anders Thomsen og Lucas Jensen lidt spilletid hist og her når Emil og Falk skal afløses Momo som den ekstra defensive gardering, men han kan nu gå med frem på dødbolde - Han vinder for fanden sine luftdueller. Lado med maks spilletid når han kæmper for det, så skal han nok komme i gang. Desler, Schoop og Momo har alderen og også fornuftige egenskaber at bygge på - Byg nu det op som i snakker om. Lad Ari, Kasper og Spelmann få lidt tid på bænken og se om det hjælper... og giv så Daniel Høegh det anfører bind! Han vil klubben, har egenskaberne og bløder stribet. Kirkeskov! Ja undskyld men jeg tror på ham, men han skal have spillere der kan og vil noget omkring sig... Nå ja det gælder vel for de fleste.
            Det ligner en god ide med Desler på midten. Vi mangler en der kan sætte Falk og Emil op. Uden en der kan sætte dem op mister vi deres værdi, og holdet bliver en underlig blanding af stilarter uden bindeled mellem styrkerne hos vores forskelligartede spillere.

Comment

Flere herfra Qoute's på Fyens.dk

http://www.fyens.dk/sport/OBs-fans-r...rtikel/2596509

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                I like it.. Azer eller desler er mig lidt ligegyldigt, men kunne godt tænke mig at få azer i gang.

Tror dog på ingen måde vi kommer til at se de store ændringer vi har brug for.
                Azer må slås med Schoop om pladsen derinde, som Ari må slås med Momo og Spelmann med Desler. Jeg tror bare at vi kan få mere ud af de 3 jeg har sat ind først. Det sidste er jeg enig med dig i. Det sker nok ikke, mit indlæg er også kun håb, håb og håb
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Det ligner en god ide med Desler på midten. Vi mangler en der kan sætte Falk og Emil op. Uden en der kan sætte dem op mister vi deres værdi, og holdet bliver en underlig blanding af stilarter uden bindeled mellem styrkerne hos vores forskelligartede spillere.
                  Enig og det kan både Desler og Schoop gøre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Det har da helt sikkert værdi men dels er der sammensætningen af holdet og dels så kan man have spillet nok så mange kampe på højste niveau men når man ikke formår at holde niveauet så kan det være ret det samme .. Kryger, Kirkeskov, til dels Spelmann, Emil, Toppel, Lucas og Ousager så har de mange kampe i Suppen men i OB har de i hvert fald ikke formået at at vise "det høje" niveau 100 min. i træk ..

Jeg har ikke lige gennemskuet alle landskampe osv men at kalde Høegh, Falk og Emil for landsholdsspillere er vist lige at strække den .. Azer, Ari Schoop og Mikkelsen er 1. divisionsspillere .. og det kan ses .. Bodul og Lado .. som norske angrebsspillere i Suppern er de i hvert fald heller ikke slået til ..
                    De bedste spillere vi har er dem vi selv har lavet .. Falk, Høegh, Larsen, Desler så jeg ser frem til at vi ser mere af dem og de øvrige upcommers .. .. eneste tilfredsstillende signinger jeg har set er Lasse N og Ruud så længe det varer ..
                    Jamen det er jeg enig, jeg er bare forsigtig med at vi får fremstillet det som om det næsten er ren 1. Division...
                    Jeg kan selvfølgelig ikke argumentere imod at når de er rykket ned, så er det 1. Division, men de fleste har vel knap nået at spille i 1. Division, de er jo skiftet til OB i vinduet op til/i starten af sæsonerne, efter en række suppe sæsoner, Spelmann, Kirke, Emil, mfl... dem synes jeg ikke bare kan gøres op for 1. Divisions spillere, igen og igen, selvom de ofte præsterer derefter...

Jojo, men der står nu engang landshold på deres cv, og Emil Larsen kan vel ikke diskuteres, og om ikke andet har de mange for u-landsholdene... men jo, listen er også kun lavet ud for hvad der står på papiret, det er klart det ikke afgør noget som helst, det siger højest lidt om talentet/potentialet/det givne niveau, men de er så også kun talt med for de de har opnået... men jo, det er bare på papiret...
                    ... men omvendt, at kalde Ari for Norsk 1. Division, når han er landsholdspiller, og fra bedste svenske række, hvor det i øvrigt blev til Europa League, det er altså også liiige at trække den... især efter du er blevet opmærksom på det adskillige gange... og det samme synes jeg om Emil, Spelmann, mfl. som ikke nåede at spille 1. Division... men faktisk havde gode successer i Suppen...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Smagsløst. Det gør de hver sæson når kriserne folder sig ud. Det er, helt som forventet, dårlig stil af stiftidende. Men det er man jo blevet så vandt til.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tænker lidt, om ikke der var andet som øens store avis kunne finde på efter sådan en kamp...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jamen det er jeg enig, jeg er bare forsigtig med at vi får fremstillet det som om det næsten er ren 1. Division...
                          Jeg kan selvfølgelig ikke argumentere imod at når de er rykket ned, så er det 1. Division, men de fleste har vel knap nået at spille i 1. Division, de er jo skiftet til OB i vinduet op til/i starten af sæsonerne, efter en række suppe sæsoner, Spelmann, Kirke, Emil, mfl... dem synes jeg ikke bare kan gøres op for 1. Divisions spillere, igen og igen, selvom de ofte præsterer derefter...

Som jeg senest har skrevet så er de måske ikke skyldig i at deres klubber er rykket ned men de har været en del af nedrykningsspillet, er rykket ned og har alene formået at være på et hold med niveau for at rykke ned ... og den mentalitet/psykiske slid og udfordring har de taget med til OB .. vel næppe noget der forstærker et hold i krise ..

Jojo, men der står nu engang landshold på deres cv, og Emil Larsen kan vel ikke diskuteres, og om ikke andet har de mange for u-landsholdene... men jo, listen er også kun lavet ud for hvad der står på papiret, det er klart det ikke afgør noget som helst, det siger højest lidt om talentet/potentialet/det givne niveau, men de er så også kun talt med for de de har opnået... men jo, det er bare på papiret...

... men omvendt, at kalde Ari for Norsk 1. Division, når han er landsholdspiller, og fra bedste svenske række, hvor det i øvrigt blev til Europa League, det er altså også liiige at trække den... især efter du er blevet opmærksom på det adskillige gange... og det samme synes jeg om Emil, Spelmann, mfl. som ikke nåede at spille 1. Division... men faktisk havde gode successer i Suppen...
                          Ari er landsholdsspiller for Island på en plads hvor han reelt er den mindst ringe og ikke den plads han spiller til dagligt hverken i OB eller for GIF. Jeg har ikke helt styr på den norske liga men mig bekendt så lå GIF i den næstbedste række i den sæson som Ari forlod dem i ?!? De ligger til oprykningsplayoff i Superretten nu .. og sluttede 2013 på oprykningsplayoffpladsen som de jo så ikke vandt... efter at være rykket ned i 2012 .. De rykkede op fra Superretten i 2011 .... ved ikke hvor han har spillet EL og det kan også være at jeg helt har misforstået.. Heerenveen og Bäcken ligger noget tilbage i tid ..
                          ....

Comment

Det er en rigtig ond cirkel, spillerne er endt i. De mange nederlag over de sidste 3 år har suget al selvtillid ud af holdet. Uden selvtillid tør man ikke spille det man teknisk er i stand til i teorien. Esben Hansen beskrev det også under kampen: man tænker mest på ikke selv at begå fejl. Så ønsker man ikke at få bolden, for når man ikke har den kan man ikke personligt selv være skyld i at der laves fejl. Men så tilbyder man sig ikke til medspilleren. Man gemmer sig. Det betyder jo bare at man kommer under endnu mere pres og risikoen for at fejle bliver større for alle spillere.

Lad os ikke håbe at recepten er en tur i 1. Div. Hvor man må formode at man få troen på egne evner tilbage via nogle sejre...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              ....
                              Det er jeg helt enig i... Emil er et godt eksempel på det du siger, men stadig mener jeg ikke det passer at liste ham under 1. Division, det er altså et andet niveau de kommer fra end 1. Division... men nok om det, det er bagateller i det store hele...

Jeg holder nu stadig på at Ari ikke har spillet i Norge... men det er rigtigt ja, Ari havde en halv sæson i den svenske 1. Division, da han blev hentet til OB... Han var på et elevator, det må man sige, og jeg vil da også erklære mig enig i at han er en spiller i det rette miljø nu...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det er jeg helt enig i... Emil er et godt eksempel på det du siger, men stadig mener jeg ikke det passer at liste ham under 1. Division, det er altså et andet niveau de kommer fra end 1. Division... men nok om det, det er bagateller i det store hele...

Jeg holder nu stadig på at Ari ikke har spillet i Norge... men det er rigtigt ja, Ari havde en halv sæson i den svenske 1. Division, da han blev hentet til OB... Han var på et elevator, det må man sige, og jeg vil da også erklære mig enig i at han er en spiller i det rette miljø nu...
                                Enig .. kommunikation er en svær ting så jeg troede at du mente at han ikke havde spillet i næstbedste række ... my bad .. selvfølgelig var det Sverige..
                                Men alt andet lige så er for mange spillere fra nedrykkede klubber, 1. div. og lottokuponer bare ikke en godt mix ... et par enkelte er ok men når det er halvdelen af holdet eller mere så .. går det alt ..

Comment

Working...
                                X