tja....hvis det er på en kort kontrakt kan der sikkert findes et eller andet fra bænken - hvis ellers vi er villige til at betale. Men hold op det ser tungt ud lige pt
Selvfølgelig en mulighed. Ikke optimalt men bliver nok nødvendigt.
Macena ville være lækkert
hvor er det vildt, for 1 år siden, havde vi så mange midtbane spiller, som burde have klasse til og spille i suppen... nu har vi en midtbane de fleste 2 div. hold ville være glad for...
jeg ved ikke om de var så gode - vi havde mange ja, det har vi stadig - men det har sgutte fungeret derinde gennem lang tid efterhånden
hvor er det vildt, for 1 år siden, havde vi så mange midtbane spiller, som burde have klasse til og spille i suppen... nu har vi en midtbane de fleste 2 div. hold ville være glad for...
Håber også at Ove kommer med noget nu om midtbanen. At den smadrer både vores offensiv og defensiv
Selvfølgelig en mulighed. Ikke optimalt men bliver nok nødvendigt.
Macena ville være lækkert
nej det er sgu langt fra optimalt - det er der ikke meget ved den her situation der er. Jo heller ikke optimalt med træner bytte middt i sæsonnen. Det er ren brandslukning, øvelsen med Ove og så må vi se om de følger op på det i vinter vinduet. Men det er der vi er nu......træneren kan ikke længere få skylden
Har sagt fra start at det var hovedløst at fyre TB. En træner kan ikke ændre på det der er galt i OB. Udover Ruud, Falk og Emil (på topniveau), er der ikke mange i truppen som har superliganiveau. Fyringer og nedskæringer i og udenfor truppen, rammer også spillernes mentale styrke, det er uundgåeligt. Synes vi skulle have holdt TB og skabt noget ro i truppen, i stedet viser vi svaghed ved ikke at tro på det nuværende projekt, igen noget der forplanter sig i spillerne. Det kørte på ingen måde godt under TB, men det var dog en træner og en filosofi som spillerne kendte til. Nu skal vi bruge tid og ressourcer på at få spillerne til at forstå og tro på Ove P, problemet er bare at det er der ikke tid til.
Tja Randers på udebane er lig med 0 point?? TB formåede trods alt at få en 2-0 sejr.
Jeg har intet i mod Ove P., ligesom jeg heller ikke havde meget tiltro tilbage til Troels. Jeg tror bare ikke trænerfyring i denne situation var det rigtige valg.
Materialet:
- Ousager: Hentet fra 1. div.
- Kirkeskov: Hentet fra 1. div.
- K. Larsen: Eget talent.
- EPJ: Eget talent.
- Lasse N: Aldrig spillet højere niveau end FCV - overlevede dog i rækken.
- Diarra: Aldrig spillet højere niveau end fransk 2. hold.
- E. larsen: Hentet fra 1. div.
- Spelmann: Hentet fra 1. div.
- Falk: Eget talent.
- Bodul: En af de få med udenlandske kvaliteter og erfaring.
- L. Jensen: Hentet i 1. div.
- Lado: Vi får se men endnu en med udenlandske kvaliteter og erfaring.
- Kryger: Hentet fra 1. div.
- Schoop: Hentet fra 1. div.
- Toppel: Vel aldrig højere niveau end OB og primært som sub.
- Azer: Hentet fra 1. div.
- Desler: Eget talent.
- JBL: Italiensk reservetalent
- Greve: Eget talent.
- Ari: Norsk 1. div?
- Mikkelsen: Hentet i 1. div.
- Høegh: Eget talent.
- Radza: Eget talent.
- Thomsen Eget talent.
Det er vel helt ærligt begrænset hvor meget vi kan forvente ..Buttom line så er Lasse Nielsen den højest placerede spiller i sidste sæson af dem vi har brugt i denne sæson ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Bekymrerende med ovenstående fakta. Det er ikke nok til at overleve, det må selv Niels Thorborg kunne se. Problemet er at NT stadig ser kampende med TC, så det bliver sku nok ikke bedre.
Materialet:
- Kirkeskov: Hentet fra 1. div.
- E. larsen: Hentet fra 1. div.
- Spelmann: Hentet fra 1. div.
- Kryger: Hentet fra 1. div.
- Ari: Norsk 1. div?
- Thomsen Eget talent.
Det er vel helt ærligt begrænset hvor meget vi kan forvente ..Buttom line så er Lasse Nielsen den højest placerede spiller i sidste sæson af dem vi har brugt i denne sæson ..
Så vil jeg også lige tillade mig igen at smide dette fra en/to andre tråde, selvom du ikke lader til at tillægge det noget værdi...
Materialet: - Ousager: Hentet fra 1. div -Suppe reserve de forrige 4 sæsoner - Kirkeskov:Hentet fra 1.div. - Suppespiller de forrige 4 sæsoner, 82 kampe - K. Larsen:Eget talent. - 64 Suppekampe - EPJ:Eget talent. - Lasse N:Aldrig spillethøjere niveau end FCV - overlevede dog i rækken.- 32 kampe i sidste sæson - Diarra: Aldrig spillet højere niveau end fransk 2. hold. - 35 kampe i suppen - E. larsen: Hentet fra 1. div.- 121 kampe, 56 af dem i sæsonerne op til skiftet (landshold) - Spelmann: Hentet fra 1. div.- 193 kampe, 158 af dem før OB, og EL - Falk: Eget talent. - 93 kampe, CL Kval, EL gruppespil (landshold) - Bodul: En af de få med udenlandske kvaliteter og erfaring.-45 suppe kampe, CL Kval og EL med Sturm Graz, og Hollands bedste række - L. Jensen: Hentet i 1. div.- 24 Suppe kampe sidste sæson - Lado: Vi får se men endnu en med udenlandske kvaliteter ogerfaring. - Landshold osv... - Kryger: Hentet fra 1. div.- 175 kampe i suppen, EL - Schoop: Hentet fra 1. div.- 57 kampe - Toppel: Vel aldrig højere niveau end OB og primært som sub. - 56 kampe, 24 starter sidste sæson, EL - Azer: Hentet fra 1. div. - Desler: Eget talent. - JBL: Italiensk reservetalent - - Greve: Eget talent. - Ari: Norsk 1. div? Islandsk landshold, og bedste svenske række, og 30 kampe sidste sæson, samt EL - Mikkelsen: Hentet i 1. div. - Høegh: Eget talent. - 84 kampe, CL Kval, EL(Landshold) - Radza: Eget talent. - Thomsen Eget talent. http://forum.ob.dk/showthread.php?34...ll=1#post26772
Truppen:
Superligakampe: 1095
Sæsoner i Suppen: Samlet set har vores trup 60 sæsoner i Superligaen/Superliga trup,fordelt på 8 klubber
A-Landskampe: 62, fordelt på 4 landshold, og 7 spillere
U-Landskampe: 353, fordelt på 6 årgange, 4 lande, og 16 spillere
Europa(CL/EL): 70 kampe, fordelt på 10 spillere, og 8 klubber
Bedste rækker i udlandet: Sverige, Norge, Holland, Østrig, Ungarn, Israel, Polen,Georgien, Portugal, Letland
Jeg har ikke set dagens kamp, men er vidst ikke gået glip af noget.
jeg har dog siden min start på dette forum (og før det) argumenteret for, at ari og spellman aldrig, aldrig aldrig må have de to centrale midtbanepladser. Det er jammerligt at se på, og det antager jeg det også har været i dag. Så dit forslag om azer/Schoop er jeg helt med på. Det ville give væsentlig mere ro på bolden i opspillet. Hvis de ikke kan spille en hel kamp, må desler/diarra dække ind.
Skulason skal dog heller ikke ned på backen. Husk på de gange han har spillet der, det har nærmest været komisk. Jeg aner bare ikke hvor skulason så skal spille?! Reserveholdet måske.
Materialet:
- Kirkeskov: Hentet fra 1. div. - Men med Superliga erfaring
- E. larsen: Hentet fra 1. div. - Men med Superliga erfaring
- Spelmann: Hentet fra 1. div. - Men med en del Superliga erfaring
- Kryger: Hentet fra 1. div. - Men med Superliga erfaring
- Ari: Norsk 1. div? - Det var vidst fra Sverige ;)
- Thomsen Eget talent.
Jeg ved at det er trænge tider når det gælder noget positivt og pesonligt er jeg ved at gøre mig klar til at mit hold er i første division, men lad os nu ikke gøre spilleren dårligere end de er og gøre LN bedre end han er
Så vil jeg også lige tillade mig igen at smide dette fra en/to andre tråde, selvom du ikke lader til at tillægge det noget værdi...
Materialet: - Ousager: Hentet fra 1. div -Suppe reserve de forrige 4 sæsoner - Kirkeskov:Hentet fra 1.div. - Suppespiller de forrige 4 sæsoner, 82 kampe - K. Larsen:Eget talent. - 64 Suppekampe - EPJ:Eget talent. - Lasse N:Aldrig spillethøjere niveau end FCV - overlevede dog i rækken.- 32 kampe i sidste sæson - Diarra: Aldrig spillet højere niveau end fransk 2. hold. - 35 kampe i suppen - E. larsen: Hentet fra 1. div.- 121 kampe, 56 af dem i sæsonerne op til skiftet (landshold) - Spelmann: Hentet fra 1. div.- 193 kampe, 158 af dem før OB, og EL - Falk: Eget talent. - 93 kampe, CL Kval, EL gruppespil (landshold) - Bodul: En af de få med udenlandske kvaliteter og erfaring.-45 suppe kampe, CL Kval og EL med Sturm Graz, og Hollands bedste række - L. Jensen: Hentet i 1. div.- 24 Suppe kampe sidste sæson - Lado: Vi får se men endnu en med udenlandske kvaliteter ogerfaring. - Landshold osv... - Kryger: Hentet fra 1. div.- 175 kampe i suppen, EL - Schoop: Hentet fra 1. div.- 57 kampe - Toppel: Vel aldrig højere niveau end OB og primært som sub. - 56 kampe, 24 starter sidste sæson, EL - Azer: Hentet fra 1. div. - Desler: Eget talent. - JBL: Italiensk reservetalent - - Greve: Eget talent. - Ari: Norsk 1. div? Islandsk landshold, og bedste svenske række, og 30 kampe sidste sæson, samt EL - Mikkelsen: Hentet i 1. div. - Høegh: Eget talent. - 84 kampe, CL Kval, EL(Landshold) - Radza: Eget talent. - Thomsen Eget talent. http://forum.ob.dk/showthread.php?34...ll=1#post26772
Truppen:
Sæsoner i Suppen: Samlet set har vores trup 60 sæsoner i Superligaen/Superliga trup,fordelt på 8 klubber
A-Landskampe: 62, fordelt på 4 landshold, og 7 spillere
U-Landskampe: 353, fordelt på 6 årgange, 4 lande, og 16 spillere
Europa(CL/EL): 70 kampe, fordelt på 10 spillere, og 8 klubber
Bedste rækker i udlandet: Sverige, Norge, Holland, Østrig, Ungarn, Israel, Polen,Georgien, Portugal, Letland
Materialet: - Ousager: Hentet fra 1. div -Suppe reserve de forrige 4 sæsoner - Kirkeskov:Hentet fra 1.div. - Suppespiller de forrige 4 sæsoner,82 kampe - K. Larsen:Eget talent. - 64 Suppekampe - EPJ:Eget talent. - Lasse N:Aldrig spillethøjere niveau end FCV - overlevede dog i rækken.- 32 kampe i sidste sæson - Diarra: Aldrig spillet højere niveau end fransk 2. hold. - 35 kampe i suppen - E. larsen: Hentet fra 1. div.- 121 kampe, 56 af dem i sæsonerne op til skiftet (landshold) - Spelmann: Hentet fra 1. div.- 193 kampe, 158 af dem før OB, og EL - Falk: Eget talent. - 93kampe, CL Kval, EL gruppespil (landshold) - Bodul: En af de få med udenlandske kvaliteter og erfaring.-45 suppe kampe, CL Kval og EL med Sturm Graz, ogHollands bedste række - L. Jensen: Hentet i 1. div.- 24 Suppe kampe sidste sæson - Lado: Vi får se men endnu en med udenlandske kvaliteter ogerfaring. - Landshold osv... - Kryger: Hentet fra 1. div.- 175 kampe i suppen, EL - Schoop: Hentet fra 1. div.- 57 kampe - Toppel: Vel aldrig højere niveau end OB og primært som sub. - 56 kampe, 24 starter sidste sæson, EL - Azer: Hentet fra 1. div. - Desler: Eget talent. - JBL: Italiensk reservetalent - - Greve: Eget talent. - Ari: Norsk 1. div? Islandsklandshold, og bedste svenske række, og 30 kampe sidste sæson, samt EL - Mikkelsen: Hentet i 1. div. - Høegh: Eget talent. - 84kampe, CL Kval, EL(Landshold) - Radza: Eget talent. - Thomsen Eget talent. http://forum.ob.dk/showthread.php?34...ll=1#post26772
Truppen:
Sæsoneri Suppen: Samlet set har vores trup 60 sæsoner i Superligaen/Superliga trup,fordelt på 8 klubber
A-Landskampe:62, fordelt på 4 landshold, og 7 spillere
U-Landskampe:353, fordelt på 6 årgange, 4 lande, og 16 spillere
Europa(CL/EL):70 kampe, fordelt på 10 spillere, og 8 klubber
Bedsterækker i udlandet: Sverige, Norge, Holland, Østrig, Ungarn, Israel, Polen,Georgien, Portugal, Letland
Det har da helt sikkert værdi men dels er der sammensætningen af holdet og dels så kan man have spillet nok så mange kampe på højste niveau men når man ikke formår at holde niveauet så kan det være ret det samme .. Kryger, Kirkeskov, til dels Spelmann, Emil, Toppel, Lucas og Ousager så har de mange kampe i Suppen men i OB har de i hvert fald ikke formået at at vise "det høje" niveau 100 min. i træk ..
Jeg har ikke lige gennemskuet alle landskampe osv men at kalde Høegh, Falk og Emil for landsholdsspillere er vist lige at strække den .. Azer, Ari Schoop og Mikkelsen er 1. divisionsspillere .. og det kan ses .. Bodul og Lado .. som norske angrebsspillere i Suppern er de i hvert fald heller ikke slået til ..
De bedste spillere vi har er dem vi selv har lavet .. Falk, Høegh, Larsen, Desler så jeg ser frem til at vi ser mere af dem og de øvrige upcommers .. .. eneste tilfredsstillende signinger jeg har set er Lasse N og Ruud så længe det varer ..
Læg offensiven mere enkelt an. Lige nu skal der med kun en rigtig angriber i feltet, broderes alt for meget med småspil i mellem spillere der mangler enten kvaliteten, selvtilliden (især) eller begge dele inden det kan blive farligt.
I første halveg konstaterede jeg, som Ove vel også gjorde, at der intet kom fra TM og LK. Eneste trøst er, at de har vist deres værd i 1. division. Det kan nemt blive aktuelt.
Kasper Larsen havde heller ikke en god dag på kontoret. Høegh, så noget bedre ud, i det jeg så.
Skulason. Det var en blanding af pinligt og tragikomisk. han havde allerede lavet omkring tre store fejl inden han skvatter og giver Randers muligheden til 1-0 målet. Han skal bare ud af truppen til næste kamp. Det var ekstraordinært ringe.
NB: Så ingen voldsomme fejl af Kirke i 1. halveg!
Opstillingen mod Hobro må have tendenser i retningen af.
Toppel
Ruud,Nielsen,Høegh,Kirkeskov
Desler,Spelmann,Azer,Larsen
Falk
Lado
Comment