Annoncering

Collapse
No announcement yet.

1½ år med JH, hvordan ser det ud..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    1½ år med JH, hvordan ser det ud..?

    For ikke lige at køre "Ønsketråden" længere ud, så hopper vi lige herover, og jeg valgte en helt ny tråd, grundet "milepælen"...

    I morgen har JH været her i 1½ år, det har ikke været en nem tid, men der er ved at været gået så lang tid, og 3 vinduer, at vi for alvor kan begynde at vurdere hans arbejde, samt mærke effekten deraf... snakken begyndte at gå lidt om JHs indkøb, deres kontraktudløb osv, og flere virker til at have mistet tålmodigheden... så nu springer jeg ud i det...

    Jeg er splittet omkring ham, og der er flere vinkler at se tingene ud fra, vi kender dem allesammen efterhånden, men jeg må sige, jo mere jeg har sat og set på alle navnene over indkøb, og læst folks meninger, må jeg også erkende at det ikke har været overbevisende på transferfronten, faktisk slet ikke... Jeg troede på han havde netværket til mere end en række af de navne vi har hentet... Selvom der selvfølgelig er økonomi i det, så vil jeg ikke mene det bare er forklaringen, jeg synes det har været rodet, og som resten af foretagenet uden nogen rød tråd...

    For at gøre det enkelt og kort, "mine" fejlkøb er markeret med rødt, dem med sort er godtaget herfra... Nogen ville jeg egentlig helst lige vente lidt med endnu, men de er kommet med allesammen alligevel, så må de jo gøre mine ord til skamme så...

    Vinduet sommeren 13:
    JBL(Lån)
    Spelmann
    Dusan(Lån)
    O´Brien
    Jeppe

    Mos(Lån)
    Ari

    Vinduet Januar 14:
    Azer


    Vinduet sommeren 14:
    JBL(Køb)
    Ruud
    Lasse Nielsen
    Ousager(Ligner fuldstændig et akut/panik køb)
    Kirkeskov(Troede på ham, men en knækket ung mand fra AGF var simpelthen bare ikke opskriften)
    Lucas
    Kryger (What a story!!!)
    Lado(Set ud fra situationen, ventetiden osv...)
    Mikkelsen(Fordi han faktisk er endt som 1. valg, hvilket han slet ikke er god nok til)

    Det er altså ikke godt nok, omend han har fået ryddet ud i en del skidt samtidig, tunge lønninger, og en mand som CnK især, der var så selvfølgelig en del der bare røg, uden noget mønt kom ind...
    Jeg kan ikke finde hoved og hale i transfer taktikken, vi har hentet FIRE backs dette vindue/ugerne efter, kun den ene spiller fodbold, en anden er fjernet fra backen, den tredje udgør det for en kegle, og den sidste er skadet 24/7, eller hvor meget det nu er han er...

    -Problemet på venstrebacken er ikke løst (På trods af to indkøb)
    -Problemet på højrebacken har vi igen om 2 måneder (På trods af to indkøb)
    -Problemet på den centrale midt er ikke løst(På trods af 4 indkøb)
    -Problemerne i angrebet er ikke løst(På trods af 3 indkøb og en leje+købsrett.)
    (Problemet på målmandsposten er ikke løst) Den er lidt hård, men det er også set i forhold til vi pt. ikke har nogen målmand fra sommer af, og at niveauet bare svinger for meget endnu...

    Og igen, økonomien har ikke været god nej, men han har haft 1½ år, og vi snakker jo ikke om at alle problemerne nødvendigvis skulle være løst...

    -Problemet i det centrale forsvar er dog delvist løst, med indkøbet at Lasse, jeg synes så godt nok ikke det foreløbig er noget der har påvirket KL til det gode, men Lasse og DH virkede til at kunne blive godt, og så har vi nok kaptajnen der fremover, forhåbentlig... Kommunikationen med Toppel virker også bedre med Lasse og DH, så det kan blive en god gevinst, om tingene gør sådan lidt hen af hvad vi gerne vil...

    Azer ser jeg som godt snuppet, det er ikke JHs skyld at den skade kom, og at det trækker ud med at finde formen igen...
    ... men ellers som sagt, de sorte navne er i min optik accepteret, stort som småt...


    Det bliver lidt hurtigt, så videre til næste punkt...

    Noget af det JH fik mest ros for i Hoarsens, det var at han altid sørgede for at historier og rygter, ballade og hvad der nu kan opstå, aldrig løb løbsk, og det vil jeg egentlige sige virker til at være gået meget godt i Ådalen også... Jeg synes der har været optræk til en del i de 1½ år, også set ud fra meldingerne her på forum, hvor nogen temmelig sikkert også har en del mere viden om hvad der foregår bag murerne, end undertegnede... men sådan set udefra i hvert fald, så ligner det at tingene nu bliver grebet i opfarten... men om der så stadig er kliker, mere end hvad godt er, uro, osv, eller om det ER JH der bare er dygtig til at få sørget for at tingene ikke løber løbsk de gange det måtte opstå, det skal jeg så heller ikke kunne sige, det er ren fornemmelse... Tænker også her feks. på uroen omkring VIP-Loungen, den formåede han vel egentlig at holde rimelig godt langs jorden...

    -

    Jeg kunne godt nævne andre ting, jeg dog ikke mener er afgørende i min bedømmelse, men der skal jo også være noget til jer andre... men jeg synes han dumper, ud fra hans egentlige arbejde som klubbens købmand, så kan det godt være han kan holde kaje om det, men det har nok også været nødvendig, hvis man tænker på hvor mange af de navne vi havde slagtet inden handlen så overhovedet var lavet...

    Skal han så ud nu, nej, han skal have til sommer, sammen med Ove, og så må evalueringen af denne sæson samt Januar vinduet blive det afgørende for JH... Set ud fra at økonomien også skulle vende, eller hvor meget det nu var, så har JH vel også udført hans job... jeg vil i hvert fald ikke være helt så tryg ved at det er JH der skal til at rydde op i JHs egne handler... det var det der gik galt i Horsens i sidste ende...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    må siger jeg heller ikke er ovenud imponeret af JHs tid i klubben. Det har været meget "hit and miss" med hans signinger;

    jbl: syntes han virker spændende, men vi har jo slet ikke set nok til ham endnu - lad os håbe han kommer igang

    spelmann: han var vel noget nær en ønskespiller da han blev hentet, med hans fight og vilje - noget vi virkelig manglede i truppen....men det fungere knap så godt nu, måske det er sammensætningnen af truppen der spiller ind her.

    dusan: forbigås i tavshed

    o'brien: kunne egenligt godt li' ham....men en underlig signing - igen med henblik på hvordan truppen var sat sammen

    jeppe: tja han var en lottokupon - der var bare for langt fra 2. til bunden af suppen

    mos: godkendt låneaftale, vi mangler sådan en type nu

    ari: hold op hvor er han faldet i niveau, og hentet til vb hvor han så ikke du'r

    azer: fin handel - håber han snart finder formen igen

    ruud: fin nødløsning for begge parter - holdt da gerne på ham et års tid endnu...

    lasse nielsen: vel den bedste handel so far, og så på en position hvor vi faktisk manglede noget kvalitet

    ousager: ren spareøvelse for at slippe af med JC, lad os bare håbe Toppel holder sig skadesfri resten af sæsonnen....for ousager er ikke nær god nok

    kirkeskov: woops

    lucas: syntes ikke jeg har set nok til ham endnu - men rart man har været lidt på forkant og hentet ham ind nu, da falk/emil jo næppe bliver hængende i klubben alt for længe

    kryger: glimrende allround-offensiv breddespiller....men at hente ham til hb - wtf?!

    lado: meget for tidligt, men hold da op en dårlig form han må være ankommet i....måske man lige skulle have haft kig på det inden man signede....indtil nu vender tomlen nedad

    mikkelsen: syntes jeg gør det glimrende....men han skulle jo have haft rollen som jeppe havde tidligere, og ikke som 1. angriber


    jeg syntes JHs første tid bærer kraftigt præg af ren og skær spare runde. Der er blevet ryttet op i truppen, hvilket bestemt er en god ting. Men man har været alt for aggressiv i at skærer ind til benet, og hentet spillere med for lidt individuel kvalitet. (eller også har man været dybt naiv og troet at den nok gik...)
    Man har forsøgt at løse nogle af de problemer der er/har været i truppen....det er desværre ikke lykkedes. VB, HB, Angreb, målmandsposten og en midtbane der ikke er videre godt afstetmt.

    - og det værste er at vi vel sådan set skal til at begynde forfra igen nu her....ny træner enten ove eller en anden, men de skal have lov til at præge truppen plus vi har en del udskiftninger på vej allerede.
    Så der bliver gang i den igen til sommer.

    JH lægger i mine øjne lige omkring bestået/ikke bestået....mest af alt fordi jeg føler mig overbevist om at han har været ude i en bunden opgave om at skære ned. Alligevel har der været alt for mange svipsere.

    Mest af alt savner jeg at ledelsen finde ud af hvad man vil og så går efter det. Vil man spille boldbesiddende ala det Troels vidst blev hentet til - så må man støtte op økonomisk så der kan findes spillere til den stil. Vi mangler noget sammenhæng og det har vi nu gjort siden LO og co. røg på porten fordi man ville en "ny vej"
    - istedet render vi forvirret rundt, på hvad...4. år

    Comment


      #3
      Igen er du godt nok ekstremt aggressiv sortseer ;o) Det er på ingen måde fejlfrit, hvad JH har præsteret. Men igen synes jeg nu nok at du er anelse hård i nogle af dine bedømmelser.

      Vinduet sommeren 13:
      JBL(Lån)
      Spelmann
      Dusan(Lån) - virkede som et klart TB-ønske, og det virkede som om, at han nærmest var gratis.
      O´Brien - klart fejlkøb - det virkede som et - vi har muligheden - lad os prøve det - køb.
      Jeppe
      - slog ikke til, men må¨have været uhyggeligt billig, så ikke den store skade sket
      Mos(Lån)
      Ari - han er trods alt islandsk landsholdsspiller - han skal ned på den venstre back, som han øjensynligt spiller rimeligt fornuftigt på landsholdet - det er et træner ansvar, at få ham placeret der.

      Vinduet Januar 14:
      Azer


      Vinduet sommeren 14:
      JBL(Køb) - De kampe, jeg har set JBL har han vist rigtig gode takter på en plads, hvor de gode spillere bare ikke hænger på træerne - han er ung og han kan blive rigtig god - vi har svinet klubben til for ikke at forsøge sig med de unge - JBL er ung og har øjensynligt talent. At svine det køb svarer jo til at FCK fans skal svine købet af Kadrii og vi skal grine hele vejen ned til banken.... Nej, vel?
      Ruud
      Lasse Nielsen
      Ousager(Ligner fuldstændig et akut/panik køb) Enig! Hvis vi havde en rigtig god 1. målmand, som aldrig er skadet, ville han jo være fin, da han ikke kan være dyr. Men det har vi ikke!
      Kirkeskov(Troede på ham, men en knækket ung mand fra AGF var simpelthen bare ikke opskriften) Det er det mest mystiske køb af JH i min optik. Kan han og TB virkelig vurdere så meget forkert - eller er han nede i en mental bølgedal, som gør ham ekstra elendig?
      Lucas
      Kryger (What a story!!!)
      Lado (Set ud fra situationen, ventetiden osv...) Han er landsholdsspiller og har scoret fint i den polske liga et par sæsoner i træk. 10 mål i 21 kampe i sidste sæson. Men han har fungeret som indskifter de sidste måneder i sidste sæson. Det tyder på en formnedgang, som han måske lige skal kæmpe sig ud af. Så han er lidt et sats. Men at dømme ham efter så få minutter er nok også lige tidligt nok. Dame Ndoye var godt nok også sløj for FCK indtil han blev sat i gang af, var det ikke OB...? Hvis OB skal hente spillere med Lados CV, bliver man nok nødt til at tage en lille chance - så må vi se om det går godt.Mikkelsen(Fordi han faktisk er endt som 1. valg, hvilket han slet ikke er god nok til) Det ville jo være fint med Mikkelsen, hvis Lado var var mega skarp og i super form. På den måde kommer Mikkelsen også til at se ekstra skidt ud, da han jo ligger mere eller mindre alene på toppen 70-80 minutter af en kamp. Je tvivler også på at Mikkelsen kan blive fuldgod superligaspiller

      Comment


        #4
        Att: mhbp...

        Jeg er enig omkring Kryger, han er som fin nok i den rolle det så er endt med, for denne ene sæson, og jeg synes også Mikkelsen gør det fint nok, med ham er der jo ikke det store at komme efter, og jeg ved heller ikke rigtig hvad jeg havde af forventninger til ham, fyld af en art... men set sådan rent med transfer brillerne på, så dumper de handler 100%, da vi måtte ud og hente endnu en højreback i stedet for, kort tid efter, og efter at 3 andre også havde haft pladsen i mellemtiden, samt, at vi er endt med at have en middelmådig 1. Divisions angriber som vores 1. mand på holdkortet i angrebet...
        Og så vil jeg vil sige, at hente Kryger til backen, det er ikke et forsøg på at løse problemet, og det er Ruud jo sådan set heller ikke... og jeg vil næsten også sige man ikke har forsøgt i angrebet, når man nu har hentet det man har/lånt, og i den tilstand det er...

        Jeg begriber simpelhen ikke hvad de har tænkt på, omkring Kryger, uden at det er ham jeg skal være efter...
        Jeg er helt ærligt rystet over den historie, bare at høre de mange flotte ord om hvorfor og hvordan, og det skulle give noget til hele holdet sådan og sådan, samt man bruger at de få spareskillinger der er, og så går der bare et knips med fingrene, og ud i lokummet med det hele... Det er jo et eller andet sted helt grotesk... Og ikke nok med det, så måtte vi bruge af spareskillingerne igen, for at få hentet Ruud... Og endnu mere, for fra Nytår af, så skal spareskillingerne frem igen, for hvad ellers..? Og det er kun højrebacken, og det er kun på et halvt år...

        Passes der virkelig så godt på pengene i OB..? eller kører vi fortsat i ring, bare på et lavere niveau...

        Der bliver helt sikkert gang i den igen til sommer, der er stor udskiftning på vej, om ikke til sommer, så allerede fra Januar af og frem til sommer, det ser jeg som uungåeligt... Falk - Emil - Tænker om Spelmann gider mere..? - Bodul - Toppel/Ousager - Schoop/Azer, alt efter hvad der satses på... evt. den højreback omtalt før, hvis ikke den er fundet - og så er der en række spillere, ud over nogen af de nævnte, som også har udløb året efter, hvis man nu feks. skal/vil tjene lidt på KL, Diarra, mfl... og så selvfølgelig måske/måske ikke, en ny træner mfl. i staben... Det er en større kabale der venter, for ja, 4 år nu...
        Last edited by Kaspernon; 23-10-2014, 21:03.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Igen er du godt nok ekstremt aggressiv sortseer ;o) Det er på ingen måde fejlfrit, hvad JH har præsteret. Men igen synes jeg nu nok at du er anelse hård i nogle af dine bedømmelser.

          Vinduet sommeren 13:
          JBL(Lån)
          Spelmann
          Dusan(Lån) - virkede som et klart TB-ønske, og det virkede som om, at han nærmest var gratis.
          O´Brien - klart fejlkøb - det virkede som et - vi har muligheden - lad os prøve det - køb.
          Jeppe
          - slog ikke til, men må¨have været uhyggeligt billig, så ikke den store skade sket
          Mos(Lån)
          Ari - han er trods alt islandsk landsholdsspiller - han skal ned på den venstre back, som han øjensynligt spiller rimeligt fornuftigt på landsholdet - det er et træner ansvar, at få ham placeret der.

          Vinduet Januar 14:
          Azer


          Vinduet sommeren 14:
          JBL(Køb) - De kampe, jeg har set JBL har han vist rigtig gode takter på en plads, hvor de gode spillere bare ikke hænger på træerne - han er ung og han kan blive rigtig god - vi har svinet klubben til for ikke at forsøge sig med de unge - JBL er ung og har øjensynligt talent. At svine det køb svarer jo til at FCK fans skal svine købet af Kadrii og vi skal grine hele vejen ned til banken.... Nej, vel?
          Ruud
          Lasse Nielsen
          Ousager(Ligner fuldstændig et akut/panik køb) Enig! Hvis vi havde en rigtig god 1. målmand, som aldrig er skadet, ville han jo være fin, da han ikke kan være dyr. Men det har vi ikke!
          Kirkeskov(Troede på ham, men en knækket ung mand fra AGF var simpelthen bare ikke opskriften) Det er det mest mystiske køb af JH i min optik. Kan han og TB virkelig vurdere så meget forkert - eller er han nede i en mental bølgedal, som gør ham ekstra elendig?
          Lucas
          Kryger (What a story!!!)
          Lado (Set ud fra situationen, ventetiden osv...) Han er landsholdsspiller og har scoret fint i den polske liga et par sæsoner i træk. 10 mål i 21 kampe i sidste sæson. Men han har fungeret som indskifter de sidste måneder i sidste sæson. Det tyder på en formnedgang, som han måske lige skal kæmpe sig ud af. Så han er lidt et sats. Men at dømme ham efter så få minutter er nok også lige tidligt nok. Dame Ndoye var godt nok også sløj for FCK indtil han blev sat i gang af, var det ikke OB...? Hvis OB skal hente spillere med Lados CV, bliver man nok nødt til at tage en lille chance - så må vi se om det går godt.Mikkelsen(Fordi han faktisk er endt som 1. valg, hvilket han slet ikke er god nok til) Det ville jo være fint med Mikkelsen, hvis Lado var var mega skarp og i super form. På den måde kommer Mikkelsen også til at se ekstra skidt ud, da han jo ligger mere eller mindre alene på toppen 70-80 minutter af en kamp. Je tvivler også på at Mikkelsen kan blive fuldgod superligaspiller
          JH er i sidste ende manden der hentede Dusan...
          Den skade det gjorde at hente Jeppe, var vel at en anden kunne have fået pladsen i stedet, omend det ikke blev til så meget spilletid... Ikke den vigtigste transfer, men i min verden en dumpet, da vi ganske enkelt ikke fik noget ud af den som sådan...
          Ari ligner bare ikke en der er hentet med henblik på noget af det andet der foregik i klubben, han ligner en der netop er købt fordi der stod landsholdspiller på ryggen af ham... måske lidt som du beskriver købet af CoB(Dusan kan også komme med i den kategori)... Og hvorfor røg han i øvrigt op på midtbanen..? fordi der var mangler..! og nu er der jo købt 2 ind til backen...
          JBL - Set rent transfer mæssig, så var han skadet, havde været skadet en stor del, og er det igen, og vi har også hentet en anden efterfølgende, det gør det til en dumpet transfer... men jeg er enig omkring JBL, det er ikke ham jeg er efter... Kadrii var en af de større profiler i ligaen, det var JBL ikke...
          Omkring Ousager, enig, hvis man kunne føle sig mere sikker ved 1. valget, men nu hvor det er Ousager der er reserve, kan Toppel næsten få lov at kokse det han vil...
          Lado handlen dømmer jeg her efter 1/3 af sæsonen er gået, eller skal jeg kalde det, "handlen af den egentlige angriber vi skulle have"... og igen set rent transfer mæssig, så har den transfer ikke engang spillet 1½ kamp, da han åbenbart ikke er i form, nu hvor vi står foran 12 runde... det er kort og godt bare ikke godt nok...

          ... jeg er dog enig, som jeg skrev ville jeg egentlig helst have ventet med nogen af dem, men der er forskel på at dømme feks. Lado færdig, og så på at dømme transferen for dumpet, for Lado skal som nok vise noget på et tidspunkt, men den transfer vi stod og manglede, som vi skulle bruge her i efteråret, og som vi ventede længe på, ja den er dumpet... FcK lå slet ikke i den situation vi er i, eller manglede angribere, vi skal bruge den angriber, nu!!!
          Last edited by Kaspernon; 23-10-2014, 21:14.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Dumpet med det største brag. Vi har jagtet den rigtige angriber længe. Der var god tid til at finde ham. Så lander man en ærlig, men udygtig halvgammel angriber fra bunden af 1. Division. Lado kunne have været ok, hvis han havde stået der til første træning.
            De øvrige er godt belyst. Ejerne har endnu engang fejlet med den ansættelse. Hvis ejerne vil vinde fynboerne, respekten og troværdigheden tilbage, så skal pungen op og nye folk skal ansættes som sportschef, træner, hjælpe træner, angrebs træner, fysisk træner og alle skal være fra den bedste superliga hylde.

            Comment


              #7
              Synes det er svært at bedømme JH sådan helt reelt, fordi han er ude i en voldsom sparerunde, som han sikkert selv gerne var foruden. Han har skulle rydde op efter de sidste mange genier der har været i vores klub de seneste år. En del af hans opgave har været at skære ned på lønbudgettet og det har han klaret. Det er ikke en så sexet opgave, men han har løst den.

              Der har helt sikkert været nogle spøjse indkøb og det er sgu ikke optimalt, men jeg synes vores nye spillere, som ligner fejlkøb, skal have tid til at falde til og vænne sig til niveauet. samtidig har man set, at JH er i stand til at sikre spillere i god tid (Lucas, azer, halgrimur)

              Jeg håber JH får lidt økonomisk råderum i fremtiden, så tror jeg på han er en god mand for os.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                Synes det er svært at bedømme JH sådan helt reelt, fordi han er ude i en voldsom sparerunde, som han sikkert selv gerne var foruden. Han har skulle rydde op efter de sidste mange genier der har været i vores klub de seneste år. En del af hans opgave har været at skære ned på lønbudgettet og det har han klaret. Det er ikke en så sexet opgave, men han har løst den.

                Der har helt sikkert været nogle spøjse indkøb og det er sgu ikke optimalt, men jeg synes vores nye spillere, som ligner fejlkøb, skal have tid til at falde til og vænne sig til niveauet. samtidig har man set, at JH er i stand til at sikre spillere i god tid (Lucas, azer, halgrimur)

                Jeg håber JH får lidt økonomisk råderum i fremtiden, så tror jeg på han er en god mand for os.
                Korrekt han har sendt nogle spillere videre som vi ikke kunne bruge , men det er så bare nytteløse at erstatte dem med andre spillere som ikke kan bruges . Vi er på ingen måde blevet forstærket men fået en ny håndfuld ubrugeligt affald . JH havde til opgave at forstærke os og skabe et fundamentet som kunne bære og vores unge skulle have nogle at læne sig opad . Som truppen er nu er det vores unge vi skal knytte vores håb til og dem som skal bære læsset , fordi Kryger , Mikkelsen , Kirkeskov , Spellmann , Ari og Lado af den ene eller anden grund ikke har kvaliteterne . Flere af indkøbene har rutine fra ligaen , landshold osv så der er ingen undskyldning med at skulle vænne sig til niveauet .
                Da JH kom var vores største udfordringer vb , central midt og angreb ... Og gæt engang disse punkter er stadig vores største problemer .

                Dumpet med et kæmpe brag ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Niels har dømt sparerunde.

                  I det udgangspunkt, synes jeg det var rigtigt at ansætte JH, han er typen til den opgave. Jeg synes ikke han er voldsomt dumpet, når man ser på de økonomiske forudsætninger. I min verden, som består af det man ser, når indkøbet gøres og ikke når man kan evaluere på den efterfølgende indsats, så er der kun to indkøb der er dumpet. COB og TM. I begge tilfælde fordi de bare ikke har niveauet. Jeg vil så sige, at efterfølgende, har TM faktisk overrasket mig positivt. Der skulle så heller ikke så meget til og det er stadig ikke godt nok til at være starter. Nu er der helt sikkert nogen der læser det første igen fordi der ikke står Kirkeskov nogen steder, men med en altid skadet JBL og Diarra, er det ok, dog ikke prangende. Marxen JH, ham kendte du da for helgoland.

                  Nu er det svært at bedømme et transfervindue helt præcist, når man ikke ved hvad der sker på de indre linier. Jeg havde dog hellere set Patrick Mortensen, Marvin Pourie og Marxen i OB end TM, Lado og Kirkeskov. Jeg vil dog ikke sige JH er dumpet, det er for nemt.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Niels har dømt sparerunde.

                    I det udgangspunkt, synes jeg det var rigtigt at ansætte JH, han er typen til den opgave. Jeg synes ikke han er voldsomt dumpet, når man ser på de økonomiske forudsætninger. I min verden, som består af det man ser, når indkøbet gøres og ikke når man kan evaluere på den efterfølgende indsats, så er der kun to indkøb der er dumpet. COB og TM. I begge tilfælde fordi de bare ikke har niveauet. Jeg vil så sige, at efterfølgende, har TM faktisk overrasket mig positivt. Der skulle så heller ikke så meget til og det er stadig ikke godt nok til at være starter. Nu er der helt sikkert nogen der læser det første igen fordi der ikke står Kirkeskov nogen steder, men med en altid skadet JBL og Diarra, er det ok, dog ikke prangende. Marxen JH, ham kendte du da for helgoland.

                    Nu er det svært at bedømme et transfervindue helt præcist, når man ikke ved hvad der sker på de indre linier. Jeg havde dog hellere set Patrick Mortensen, Marvin Pourie og Marxen i OB end TM, Lado og Kirkeskov. Jeg vil dog ikke sige JH er dumpet, det er for nemt.
                    Hmm syntes nu det var ret nemt omgående at vurdere Kryger som flop som hb eller at han noget andet sted på banen vil være bedre end det vi har i forvejen , nemt at forudsige at Kirkeskov ikke ville være en forstærkning især set i lyset af hans seneste tid i AGF , nemt at tænke åhhh nej da man gav 1,3 mill for en middelmådig angriber i Fredericia som på intet tidspunkt har gjort sig bemærket i 1.div gennem 3-4 sæsoner .
                    At han har et stramt budget er jeg med på , men man rykker ikke et hold fra middelmådig til det bedre ved at hente spillere af den karat JH har hentet , især sommervinduet har været ufatteligt dårligt og de penge der er brugt er mildt sagt spildt .

                    Syntes du ærlig talt det er i nærheden af at bære godkendt ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Hvorfor tro at Hansen magter opgaven?
                      Var hans hans tid i Horsens så god? Jo der var et par par gode angribere, men de var ikke nødvendigvis spottet af JH. Ejerne må droppe ham ham og åbne pungen for for vores kommende chef. Det Det kunne måske være TH, som har nogle nogle gode dyder omkring seriøseriøsitet.

                      Comment


                        #12
                        Oprydning..? Det kommer jo an på hvad man tæller med som oprydning...

                        Listen siger at 20 spillere har forladt OB i den tid JH har været her:

                        -Salg: 1
                        -Ophævet: 6
                        -Udløb:7
                        -Lån udløb: 6

                        -Kadrii, vil jeg ikke kategorisere som oprydning, selvom han selvfølgelig var en der skulle videre på et tidspunkt
                        -Jeppe og CoB var JHs egne køb
                        -Ruud er tilbage, og Kongstedt er fra JHs egen tid...
                        -De 3 af dem var hans egne, den ene af dem købt fri efterfølgende...

                        12 navne fra dengang er her ikke længere, de 3 af dem var lejeaftaler, det giver 9 reelle navne der er ryddet ud, hvor af de 5 var kontraktudløb...

                        4 navne er altså hvad JH af egen kraft har ryddet ud, i forhold til hvordan det ville se ud hvis ingen gjorde noget som helst... CnK, JC, Anier, og Vemmelund...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hmm syntes nu det var ret nemt omgående at vurdere Kryger som flop som hb eller at han noget andet sted på banen vil være bedre end det vi har i forvejen , nemt at forudsige at Kirkeskov ikke ville være en forstærkning især set i lyset af hans seneste tid i AGF , nemt at tænke åhhh nej da man gav 1,3 mill for en middelmådig angriber i Fredericia som på intet tidspunkt har gjort sig bemærket i 1.div gennem 3-4 sæsoner .
                          At han har et stramt budget er jeg med på , men man rykker ikke et hold fra middelmådig til det bedre ved at hente spillere af den karat JH har hentet , især sommervinduet har været ufatteligt dårligt og de penge der er brugt er mildt sagt spildt .

                          Syntes du ærlig talt det er i nærheden af at bære godkendt ?
                          Jeg betragtede Kryger som en der måske kunne blive højre back. jeg kunne godt se perspektivet i teorien. Det holdt ikke, så i bagklogskabens klare lys, så........

                          Kirkeskov har heller ikke slået til, men det kunne jo være der bare skulle luftforandring til, han har trods alt omkring 100 kampe for AGF og er relativt ung. Han er så også blevet lidt et offer herinde. Vi tabte bolden en million gange på midten med EFB. Når det så er på Kirkeskovs boldtab Emil laver en hjerneblødning, så er Emil nærmest uskyldig

                          TM ved jeg ikke rigtig med, det afhænger lidt af hans løn.

                          Det er svært at sætte et skarpt hold uden penge.
                          Last edited by Polle; 25-10-2014, 10:43.

                          Comment


                            #14
                            Er der nogen som kender en journalist ( Hej stiften ) som gider tage fat i Jesper Hansen og stille ham et par simple spørgsmål.
                            Der løber 2 dygtige angribere rundt med kontrakt udløb til nytår ( Gilberto og Nordstrand ) hvorfor har man ikke skrevet med en af dem?
                            Der næst er der flere habile Superliga spillere med kontrakt udløb næste sommer, er det noget man følger nærmere for at spare på transfer budgettet?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                              Er der nogen som kender en journalist ( Hej stiften ) som gider tage fat i Jesper Hansen og stille ham et par simple spørgsmål.
                              Der løber 2 dygtige angribere rundt med kontrakt udløb til nytår ( Gilberto og Nordstrand ) hvorfor har man ikke skrevet med en af dem?
                              Der næst er der flere habile Superliga spillere med kontrakt udløb næste sommer, er det noget man følger nærmere for at spare på transfer budgettet?
                              Nordstrand er da helt væk, hvor meget har han scoret den seneste sæson?
                              Jeg mener ikke han er god nok til OB.

                              Comment

                              Working...
                              X