Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nå nu går turen snart til Randers , nogen ide om hvor mange der tager turen derop . Ville være opløftende hvis vi kan mønstre bedre opbakning end i Esbjerg hvor der var stille som graven i vores afsnit .
    Man kan fristes til at sige, at vi allerede er halvt på vej ned i graven efter flere års tilløb, og der derfor, kynisk hvor end det kan lyde, ikke er ret meget opbakning til et sminket lig.

    Men hey - den eneste måde, man kan få os væk og op af graven igen, det er at holdet leverer. Og det håber jeg med al mit OB-hjerte, at drengene gør i dag; så de, desværre, få tilskuere, der dukker op i Randers i dag, får noget ud af anstrengelserne, og ikke skal stå tilbage med en følelse af, at de eneste, der har hovederne og hjerterne med sig deroppe, det er dem - og ikke spillerne.

    Kom så gutter!

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      tror at jeg tager den på P3 i dag - har ikke nerverne til at sidde med øjnene låst i 90 minutter til noget som meget vel kan ende med begyndelsen til et grimt selvmord...
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
      JM Barometer 1
      2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        #33
        Hvorfor bruger vi ikke Azer på midtbanen?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Man kan fristes til at sige, at vi allerede er halvt på vej ned i graven efter flere års tilløb, og der derfor, kynisk hvor end det kan lyde, ikke er ret meget opbakning til et sminket lig.

          Men hey - den eneste måde, man kan få os væk og op af graven igen, det er at holdet leverer. Og det håber jeg med al mit OB-hjerte, at drengene gør i dag; så de, desværre, få tilskuere, der dukker op i Randers i dag, får noget ud af anstrengelserne, og ikke skal stå tilbage med en følelse af, at de eneste, der har hovederne og hjerterne med sig deroppe, det er dem - og ikke spillerne.

          Kom så gutter!

          MvH ChrisOB
          Allerede nu har vi slået stemningen fra Esbjerg kampen ;-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment

          Working...
          X