Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Emil Larsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa så kan vi lige så godt beholde ham sæsonen ud..
Det var noget andet hvis niveauet var det fra foråret - og han BARE ville væk.....men lige nu indgår han jo i planerne.
Skal han videre så lad os sende ham udenlands - og gerne for lidt mere end 2 mill.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHelt enig! Fornærmende lavt bud, synes jeg. Endnu mere pinligt at Peter Kjær ikke kan se fornuften i at afvise buddet, og ikke kan se fordelen i at sende ham udlands fremfor til en direkte konkurrent.. Manden er idiot.
Forøvrigt stadig lidt tåkrummende at se Emil blive interviewet - det er han ikke god til. Men han gjorde hvad han kunne for at lade være med at sige noget - så noget har han vidst lært :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJa der forstod jeg sgu heller ikke Kjær - det er da oplagt hvorfor man ikke vil sælge til en direkte konkurrent - til en lav pris....og når nu Emil faktisk ser ud til at indgå i planerne, og har en opad gående formkurve.
Forøvrigt stadig lidt tåkrummende at se Emil blive interviewet - det er han ikke god til. Men han gjorde hvad han kunne for at lade være med at sige noget - så noget har han vidst lært :)
Helt enig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægHan får næppe ret meget spilletid i M'Boro. Han bliver simpelthen kyst fysisk og mentalt, og kommer i større shitstorm derovre end han var her, hvis han ikke leverer.
Comment
-
Den gode Emil bliver i denne omgang, så skal vi ikke glæde os over hvad han har udrettet for os igennem tiderne, og håbe på at der kommer flere højdepunkter i denne sæson?
https://www.youtube.com/watch?v=nxxevDq2SksLast edited by Jacob97; 01-09-2015, 14:35.
Comment
-
Jeg er glad for at han bliver, da jeg synes han viser noget mere spillelyst end vi længe har set. Han har dog stadig nogle defensive mangler men han vandt trods alt et par taklinger mod FCK, og udtalte også efter kampen at Kent havde bedt ham om at ligge meget fokus på det defensive i den kamp. Han lagde ikke skjul på at han ikke var glad for det, da hans styrke ligger i offensiven, men bare det at han ofre sig for holdet, er fremgang og selvom han ikke har lavet så mange mål eller assist, så er hans offensive spil også i klar fremgang i forhold til sidste sæson.
Jeg tror også dette vindue har vist ham at han bliver nødt til at levere på banen, for at han tiltrækker opmærksomhed fra andre klubber. Jeg tror han havde regnet med at klubberne nærmest stod i kø denne sommer for at hente ham, og det har tydeligvis ikke været tilfældet. Så forhåbentlig har det været en øjenåbner for Emil, og han begynder at vise noget af den aggressivitet, som han gjorde efter det mislykkede BIF-skifte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg er glad for at han bliver, da jeg synes han viser noget mere spillelyst end vi længe har set. Han har dog stadig nogle defensive mangler men han vandt trods alt et par taklinger mod FCK, og udtalte også efter kampen at Kent havde bedt ham om at ligge meget fokus på det defensive i den kamp. Han lagde ikke skjul på at han ikke var glad for det, da hans styrke ligger i offensiven, men bare det at han ofre sig for holdet, er fremgang og selvom han ikke har lavet så mange mål eller assist, så er hans offensive spil også i klar fremgang i forhold til sidste sæson.
Jeg tror også dette vindue har vist ham at han bliver nødt til at levere på banen, for at han tiltrækker opmærksomhed fra andre klubber. Jeg tror han havde regnet med at klubberne nærmest stod i kø denne sommer for at hente ham, og det har tydeligvis ikke været tilfældet. Så forhåbentlig har det været en øjenåbner for Emil, og han begynder at vise noget af den aggressivitet, som han gjorde efter det mislykkede BIF-skifte.
Bliver småpenge vi kan få for ham om 4 mdr og jeg tror at Desler kan gå start11 i stedet for ham ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHan kan stadig nå at skifte til en række lande, herunder England som vist var sidste rygte.
Bliver småpenge vi kan få for ham om 4 mdr og jeg tror at Desler kan gå start11 i stedet for ham ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægAlt efter hvordan efteråret forløber, så kan en forlængelse vel også komme på tale? Uden at have det direkte fra hestens egen mund, så har jeg da hørt at han ikke vil udelukke at forlænge. Da han i sin tid kom til OB var økonomien noget bedre, og hans løn er ganske god, og nok også så god at han ikke kan få den samme i næste kontrakt, medmindre han skifter til England. Kan vi lave en aftale, hvor han får samme løn (ikke yderligere omkostning for os end dem vi har nu), så tror jeg han vil overveje det voldsomt.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment