Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Emil Larsen
Collapse
X
-
Tror ikke på Emil tager til Gøteborg, det er selvfølgelig en større by og han kommer væk fra OB, men han kommer jo endnu længere væk familie/venner/KBH... men er det den mulighed der er, kan det da godt være han slår til, de er jo også med helt fremme...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
Emil taler om at lægge det bag sig, der er sket og starte på en frisk. Den er jeg med på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg"Emil Larsen har et år tilbage af sin kontrakt med OB, og han regner med at blive i klubben i den kommende sæson."
Emil taler om at lægge det bag sig, der er sket og starte på en frisk. Den er jeg med på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg"Emil Larsen har et år tilbage af sin kontrakt med OB, og han regner med at blive i klubben i den kommende sæson."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægen emil tilbage i top form vil de fleste gerne have - håber han genfinder motivationen og formen, for så han sgu da go' at have
Comment
-
Det lyder godt hvis vi kan have lidt forventninger til Emil igen, med et egentlig håb om de også udløses... Som jeg ser det er det også den vigtigste tid i Emils karriere nu, og der er egentlig ikke så mange valgmuligheder for ham, så man kan da håbe på den sidste tid bliver god, det vil jeg da også gerne støtte...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægen emil tilbage i top form vil de fleste gerne have - håber han genfinder motivationen og formen, for så han sgu da go' at have
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFedt at høre med Emil , tror også han glæder sig til at spille under en træner som også benytter de sidste 2/3 af banen ;-)Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment