Oprindeligt indsendt af Richard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Emil Larsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægBliver ikke noget problem , vi OB fans kan knap nok høres i vores iver efter at buhe , negative tilråb , synge : dem som ikke hopper , vi hader BIF og synge i flere grupperinger fremfor enstemmigt at støtte OB . Vi bliver sunget ud af stadion og er i den grad oppe imod overmagten mod BIF's stemningsmæssigt overlegne fans , at de så på alle andre parametre er en sørgelig samling som er fans af en vammel klub er en anden snak ..
I er, og blir, et brøndbysvin! Det er også en klassiker.
Der skal synges brøndbysvin, ellers så går jeg skuffet hjem fra stadion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg er helt enig i, at vi skal stoppe med at buhe af vores egne, og at vi skal stå sammen. Men hvad er der galt i at synge, lå, lå, lå, vi hader fck, OG BRØNDBY!
Der skal synges brøndbysvin, ellers så går jeg skuffet hjem fra stadion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg er helt enig i, at vi skal stoppe med at buhe af vores egne, og at vi skal stå sammen. Men hvad er der galt i at synge, lå, lå, lå, vi hader fck, OG BRØNDBY!
Der skal synges brøndbysvin, ellers så går jeg skuffet hjem fra stadion.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSelvfølgelig står jeg på stiften , ligesom jeg er til 13-14 udekampe hver sæson ;-)
Skal selvfølgelig ikke snakke for dig eller andre, men for mig skabte det ikke splittelse.
Jeg tror jeg hørte 4-5 forskellige sange om Emil Larsen fra ligeså mange grupperinger..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægstærkt! Men så ved du vel inderst inde også at det er lidt humoristisk?
Skal selvfølgelig ikke snakke for dig eller andre, men for mig skabte det ikke splittelse.
Jeg tror jeg hørte 4-5 forskellige sange om Emil Larsen fra ligeså mange grupperinger..
Det posetive i det er at i synger 1887 æhh åhh , fremfor at synge højlydte hadesange mod Emil som på ingen måde gavner holdet .
Vil lige slå fast at jeg på ingen måde ønsker Emil i min klub og håber han afsættes til sommer .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg er ikke utilfreds med Ove (som Emil nok er), men jeg glæder mig skam også til Kent.
Desuden er det altid fint at en spiller ikke vil skiftes ud, i min verden!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægDet er bare superfint.
Jeg er ikke utilfreds med Ove (som Emil nok er), men jeg glæder mig skam også til Kent.
Desuden er det altid fint at en spiller ikke vil skiftes ud, i min verden!
Comment
Comment