Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Glæder mig til at se folks reaktion til Lorten på søndag. Min bliver ikke varm ihvertfald

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Glæder mig til at se folks reaktion til Lorten på søndag. Min bliver ikke varm ihvertfald
      Ok, og hvad så? Who cares?
      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
        Ok, og hvad så? Who cares?
        Måske er du ligeglad med EL's udtalelser, men vi er mange som ikke er.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
          Ok, og hvad så? Who cares?
          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Måske er du ligeglad med EL's udtalelser, men vi er mange som ikke er.
          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Glæder mig til at se folks reaktion til Lorten på søndag. Min bliver ikke varm ihvertfald
          Alle har hver deres mening om Emil og hvis du mener du vil give ham en kold velkomst så værsgo, håber dog du og alle de andre barnlige sjæle der har svært ved at komme videre ikke lader det blive så stort et issue at det går ud over holdet.
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            Måske er du ligeglad med EL's udtalelser, men vi er mange som ikke er.
            Jeg er overhovedet ikke ligeglad med EL eller hans udtalelser. Jeg er bare dybt ligeglad med om du (eller andre) buher af ham.
            Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
              Alle har hver deres mening om Emil og hvis du mener du vil give ham en kold velkomst så værsgo, håber dog du og alle de andre barnlige sjæle der har svært ved at komme videre ikke lader det blive så stort et issue at det går ud over holdet.
              Håber der er flere med din holdning

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                Alle har hver deres mening om Emil og hvis du mener du vil give ham en kold velkomst så værsgo, håber dog du og alle de andre barnlige sjæle der har svært ved at komme videre ikke lader det blive så stort et issue at det går ud over holdet.
                Jeg skal love for at du ikke er specielt god til at bygge broer, og mane til besindighed, med sådanne udmeldinger... ,o)

                Om noget, er det da sådan noget der får folk til at gå "all-in" på at buhe, fremfor at vi kunne finde en mellemting, hvor der hverken bliver hyldet eller svinet specielt helhjertet, så støtten kan forbeholdes holdet..

                Men det må du jo om...

                mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Jeg skal love for at du ikke er specielt god til at bygge broer, og mane til besindighed, med sådanne udmeldinger... ,o)

                  Om noget, er det da sådan noget der får folk til at gå "all-in" på at buhe, fremfor at vi kunne finde en mellemting, hvor der hverken bliver hyldet eller svinet specielt helhjertet, så støtten kan forbeholdes holdet..

                  Men det må du jo om...

                  mvh

                  MaxHH
                  Det er da fint med mig hvis du mener jeg er ikke er pædagogisk nok, lider nok lidt af en opdragelse hvor en skovl er en skovl og en spade en spade
                  i bund og grund håber jeg da bare at fornuften sejrer og stiften overvejende giver så meget udtryk for opbakning til holdet at det andet drukner i jubelråbene
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                    Glæder mig til at se folks reaktion til Lorten på søndag. Min bliver ikke varm ihvertfald
                    Prins Henrik komme alligevel ikke, han har influenza

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                      Det er da fint med mig hvis du mener jeg er ikke er pædagogisk nok, lider nok lidt af en opdragelse hvor en skovl er en skovl og en spade en spade
                      i bund og grund håber jeg da bare at fornuften sejrer og stiften overvejende giver så meget udtryk for opbakning til holdet at det andet drukner i jubelråbene
                      Ved at kalde "dem" for barnlige sjæle, forventer du fornuften sejrer? Det lyder... kontraproduktivt... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                        Glæder mig til at se folks reaktion til Lorten på søndag. Min bliver ikke varm ihvertfald
                        Jeg synes også det er dumt at svine Emil til på stadion eller bare buhe af ham. Hellere bare tie stille og vente til han er fortid i klubben. Alle parter taber på denne sag, mest af alt OB (og os fans), der ville være langt bedre tjent med at Emil Larsen-sagen gled lidt i baggrunden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Prins Henrik komme alligevel ikke, han har influenza

                          Comment


                            Jeg personligt kan ikke lide Emils opførsel og jeg glæder mig over den dag, hvor han forlader klubben. Jeg ønsker ikke at beskæftige mig meget mere med ham. Hvis Ove tager ham i holdet, skal jeg acceptere det (med beklagelse). At fornærme ham og buhe ville være en straf og svækkelsen af hele holdet og skuffelsen over EL er det ikke værdi .. Jeg tror, der var nok problemer om EL-sagen. Vi har ikke brug for mere uro og skulle bære det i stilhed og lade ham gå uden at give ham mere opmærksomhed.
                            Last edited by andlox; 27-04-2015, 19:11.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Det foregik rigtig godt sidste gang på mekka - når en gruppering sang; Emil Larsen Ole, så sang en anden gruppering '1887' for fuld skrald for at overdøve. Se det fandme en god løsning! Mere stemning og man slipper for alle dem der der er så pisse sure hele tiden, lad os endelig gøre det igen!
                              jeg er hvertfald at finde hos stemningskaberne igen!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                                Glæder mig til at se folks reaktion til Lorten på søndag. Min bliver ikke varm ihvertfald
                                Bliver ikke noget problem , vi OB fans kan knap nok høres i vores iver efter at buhe , negative tilråb , synge : dem som ikke hopper , vi hader BIF og synge i flere grupperinger fremfor enstemmigt at støtte OB . Vi bliver sunget ud af stadion og er i den grad oppe imod overmagten mod BIF's stemningsmæssigt overlegne fans , at de så på alle andre parametre er en sørgelig samling som er fans af en vammel klub er en anden snak ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X