Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja, det tror jeg da også, men hvad har det med noget at gøre..? mener du det sker hver dag her på forum, eller hvad er pointen..? er det for at overdrive, som med de andre ting du skriver..?
    Mener reglen hedder, en hustand pr. abonnement, men jo, deler to hustande et enkelt abonnement på fair vis, så er det jo sådan det er... men dog langt fra altid tilfældet. Og hvis begge hustande betaler, så har det eksempel jo sådan set ikke ret meget med denne debat at gøre... Og så kan vi jo også nævne de millioner af andre ting som kan deles over hækken, ud over aviser/links...

    De tjener muligvis ikke meget på online journalistik, men det gør de på online annoncer, reklamer, og andet...
    For det første, så kender vi godt historien. For det andet, og det kommer sig nok af første punkt, så er der ikke den vilde fokus på hitorien herinde længere. For det tredje, så har du sagt god for at score ting til dig selv over hækken, og derfor er det bare hykleri, når du giver andre skylden.

    Øøøh..? okay...
    Du tabte debatten, selvom du skrev et godt svar her. Det var bare for sent.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Jeg er rimelig sikker på at min husstand yder mere end din, men det er vel ikke pointen? Du påstår at venstreorienterede kun vil nyde og ikke yde, og det er ikke rigtigt. Der er masser af mennesker som betaler topskat (uden at bitche) og er venstreorienterede.

      Derudover er skattetrykket i Danmark ikke længere over 50%, og har ikke været det i nogle år.

      Comment


        Det er fascinerede hvor mange der bliver skrivet om 29 kroner i en Emil-Larsen-tråd i en OB- debatforum selvom EL er (heldigvis) siden mere end 6 måneder ikke mere i klubben... ... synes vi venter virkelig for transfernyheder... Hehe...
        ... men måske var 29 kroner ja også den beløb vi fik fra Columbus Crew for ham, mere eller mindre det, man betaler for en pølser...
        ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Det er fascinerede hvor mange der bliver skrivet om 29 kroner i en Emil-Larsen-tråd i en OB- debatforum selvom EL er (heldigvis) siden mere end 6 måneder ikke mere i klubben... ... synes vi venter virkelig for transfernyheder... Hehe...
          ... men måske var 29 kroner ja også den beløb vi fik fra Columbus Crew for ham, mere eller mindre det, man betaler for en pølser...
          ;-)
          Faktisk ufatteligt at Falk er bandlyst på OB debatten og bliver henvist til offtopic mens Emil Larsen tråden er interessant nok til at blive ontopic
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Faktisk ufatteligt at Falk er bandlyst på OB debatten og bliver henvist til offtopic mens Emil Larsen tråden er interessant nok til at blive ontopic
            10000000000000000000000000000000000000000000*

            Comment


              Alt det der halløj hører det ikke til i noget off topic

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Du tabte debatten, selvom du skrev et godt svar her. Det var bare for sent.
                Jeg er ikke sikker på hvad det er du foretager dig, men en ting er sikkert, det føles ikke som om jeg har tabt... tværtimod... :-)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                  Jeg kan mærke det er et ømt punkt vi har fat i her ... Det her med at man skal give til fællesskabet og ikke kræve, det kan være svært. Resultatet når ingen gider at give/yde er et skattetryk på over 50 (verdens højeste) for yderne og en jævn velfærd som resultat.
                  Det var vel også derfor du skrev... fordi du ved det er et ømt punkt..?

                  Jeg holder på det mest ømme punkt, det er når folk skal op af skyttegraven og erkende at begge sider nok er lige gode om det... Det kniber gevaldigt, og fornægtelsen ses i et omfang der er meget sjældent...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    En tråd omkring en ligegyldig, tidligere, spiller hvori der diskuteres højre/venstrefløjs politik mm.
                    Come on..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mar7000tin Se indlæg
                      En tråd omkring en ligegyldig, tidligere, spiller hvori der diskuteres højre/venstrefløjs politik mm.
                      Come on..
                      Det er sandt ... alt for lavt niveau.
                      Jeg har slettet mine indlæg.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mar7000tin Se indlæg
                        En tråd omkring en ligegyldig, tidligere, spiller hvori der diskuteres højre/venstrefløjs politik mm.
                        Come on..
                        Og det er til sidst JHs skyld fordi han har endnu ikke skrivet med en stjernespiller eller to eller tre 1.Div. spillere vi kunne diskutere om. ;-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Faktisk ufatteligt at Falk er bandlyst på OB debatten og bliver henvist til offtopic mens Emil Larsen tråden er interessant nok til at blive ontopic
                          Det er da næppe ufatteligt, at vi ikke har behov for på daglig basis at blive mindet om, at RF tog til plasticklubben over alle på en fri transfer?
                          Og det er næppe ufatteligt heller, at de fleste er ligeså ligeglade med Emil Larsen som de er med sand i sandalerne på stranden.

                          Comment


                            Der er noget smukt ved, at en tråd om Emil Larsen, ender ud i en diskussion baseret på idiotiske påstande. Så kan man da tale om full circle.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                              Jeg er rimelig sikker på at min husstand yder mere end din, men det er vel ikke pointen? Du påstår at venstreorienterede kun vil nyde og ikke yde, og det er ikke rigtigt. Der er masser af mennesker som betaler topskat (uden at bitche) og er venstreorienterede.

                              Derudover er skattetrykket i Danmark ikke længere over 50%, og har ikke været det i nogle år.
                              Kommer jo an p hvordan man opgør det ..
                              http://www.skm.dk/skattetal/statisti...maal-1980-2016

                              Men mest "normale (BNP) dog gennemsnitlige..
                              http://www.skm.dk/skattetal/statisti...mark-2011-2017
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Det er da næppe ufatteligt, at vi ikke har behov for på daglig basis at blive mindet om, at RF tog til plasticklubben over alle på en fri transfer?
                                Og det er næppe ufatteligt heller, at de fleste er ligeså ligeglade med Emil Larsen som de er med sand i sandalerne på stranden.
                                Det er en fin sammenligning med Emil Larsen og sand i sandalerne. Den eneste forskel mellem begge er vel at "sand i sandalerne" spiser ikke for mange junkfood. ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X